cremellogek schreef:Ik heb niets door gehad, want als je je partner vertrouwd, dan twijfels je er niet over waar hij is als hij gaat sporten of wat gaat doen met een vriend.
We hebben al goed gepraat en hij wil met mij verder. Hij heeft dat ook aan haar laten weten aan de telefoon terwijl ik erbij zat. Hij heeft me ook haar nummer gegeven (had zij ook al gedaan). Dus dat lijkt er echt wel op dat hij de goede weg in wil slaan. Neemt niet weg dat ik niet ineens een knop om kan zetten qua vertrouwen. Hij zal dat moeten bewijzen. Hoewel ik niet weet of hij oprecht zal zijn, aangezien ik de afgelopen jaren ook niets door had. Ik wist wel dat er iets niet helemaal goed zat, maar dit had ik niet verwacht. Hij zegt dat ik zal merken dat hij voor mij en alleen voor mij gaat. Maar ik vind het allemaal erg moeilijk.
Ik neem zeker geen overhaaste beslissing, maar hem uit z'n eigen huis schoppen vind ik ook geen verstandige oplossing nu. Als ik toch nog een leven met hem verder op wil bouwen is zoiets vragen om hem naar een andere vrouw te sturen.
Voor dat laatste heeft hij jouw kennelijk niet nodig, dat kan hij prima zelf
het gaat hier niet over een keer de mist in zijn gegaan maar je hebt zonder dat je het wist 4 jaar in een leugen geleeft.
Ik zou er serieus niet over nadenken of je nog een toekomst hebt met hem.