En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:55

Chubby schreef:
slimmerik schreef:
Want naar die ervaringen vraagt TS dus ook.

Ik heb een relatie gehad met iemand die meerdere slippertjes maakte :+ Dat vertrouwen komt nooit meer terug. Sterker nog: dat vertrouwen is dusdanig beschaamd dat het erg moeilijk is uberhaupt nog een man te vertrouwen..

Mee eens :j (spreek uit ervaring)

Hoe kan je uberhaupt nog de illusie hebben dat iemand die jou al 4 jaar dag in dag uit belazerd ooit respect voor jou gehad heeft? Ik vind het echt schandalig dat hij nu nog probeerd om jou bij zich te houden, vreemdgaan vind ik sowieso al respectloos naar je partner toe, laat staan 4 jaar lang leven in een leugen!!!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:55

ikdoemaarwat schreef:
denk niet dat dit gaat lukken :n
denk dat je gaat trippen op elk moment dat hij alleen weg is en jij thuis zit....en je niet kan controleren waar hij is

Zeker weten, je zal er iedere keer toch weer aan herinnert worden!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:56

Quellian schreef:
Hmmm... dus in principe sta je nu voor de keuze; kiezen voor jezelf of kiezen voor materie en je kiest voor dat laatste?

Toch zijn er heel veel vrouwen die dat wel kunnen. Die zelfs verder gaan dan een snoepje accepteren om het materiele. Sommige vrouwen kunnen dat...

Anoeska

Ik denk dat dit teveel is. Dit is niet een keertje dronken in een kroeg met iemand anders zoenen. Hij heeft je 4 jaar lang doelbewust belazert. Hij heeft 4 jaar lang de kans gehad om het te vertellen, er iets aan te doen, het uit te maken met die andere vrouw. Maar er gebeurt pas iets, nu die andere vrouw actie heeft ondernomen. Niet omdat hij het wilde, maar omdat hij nu voor het blok staat. Het is dus niet eens zijn eigen keuze geweest om eerlijk tegen je te zijn. Waarom zou hij in de toekomst dan wel de keuze maken om altijd eerlijk tegen je te zijn?

Aan de andere kant zeg ik; geen relatie is hetzelfde. Er zijn geen standaarden. Als jij denkt dat je met hem door kan. En hem kan vertrouwen en gelukkig met hem kan worden, dan moet je het vooral doen.

lesilla

In mijn ogen kan je geen 4 jaar doorkomen met enorm schuldgevoel. Schuldgevoel is psychisch heel zwaar en dat houd bijna niemand zo lang vol.

Maar vind wel dat je gewoon moet doen waar jij je goed bij voelt aan het einde van de dag ben jij de enige die kan bedenken of je er gelukkig mee bent. En hoop dat het de juiste is voor je
Laatst bijgewerkt door lesilla op 26-08-09 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

cremellogek schreef:
In mijn ogen zijn er twee keuzes, of proberen met hem, of niet. Dat ik nu een lekker droomleven had qua huis enzo heeft daar niets mee te maken!

Wat ik al zei: kiezen voor jezelf of kiezen voor materie.

Je had waarschijnlijk anders gereageerd als je in een huurflatje op 10 hoog had gezeten ;)

slimmerik

Ik vind eerlijk gezegd de nadruk bij TS teveel op de materie liggen. Huis en dieren bij dat huis.

Ga rustig op zoek naar een ander onderkomen zou ik zeggen en bekijk vanuit die positie of je nog van hem houdt. Nu lijkt het me nog teveel met elkaar verbonden in jouw gevoel.

Voor posters die niet zo goed opletten: Het is ZIJN HUIS. Dus als ze relatie wil verbreken zal zij moeten vertrekken.

Anoniem

Misschien is TS wel de vrouw die hij graag ziet en die andere voor de sex. Misschien iets om over na te denken en daar wat mee te doen?

De ins en outs weten we niet, TS duikel eens in wat hem zo aantrok in dat gedoe die 4 jaar lang. Kan ook met jouwzelf te maken hebben, iets wat je broodnodig moet gaan veranderen en dan is je relatie wel oke.

KiWiKo

ik heb het zelf een paar keer meegemaakt, maar ik heb me altijd omgedraaid en ben altijd weggelopen en de deur hermetisch op slot.........

Cremellogek............... meid, pak hem voor alles wat hij heeft..... wat voor een toekomst zit je nu nog op te wachten dan?

4 jaar......... 4 fu ck ing jaar heeft hij dag in dag uit tegen je gelogen, je bedrogen........ en je niet gerespecteert.......

denk je dat dit nu ineens anders gaat worden....

zoals ik het lees heb jij spijt van zijn daden :) kan niet :)... zou niet mogen moeten....... Hij is degene die fout is......... jij niet, zij niet........ hij liegt en bedriegt en is respectloos.........

wees blij dat het open en bloot nu voor je op tafel ligt, en ga voor jezelf zorgen........ echt :)

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:57

cremellogek schreef:
Ik heb niets door gehad, want als je je partner vertrouwd, dan twijfels je er niet over waar hij is als hij gaat sporten of wat gaat doen met een vriend.

We hebben al goed gepraat en hij wil met mij verder. Hij heeft dat ook aan haar laten weten aan de telefoon terwijl ik erbij zat. Hij heeft me ook haar nummer gegeven (had zij ook al gedaan). Dus dat lijkt er echt wel op dat hij de goede weg in wil slaan. Neemt niet weg dat ik niet ineens een knop om kan zetten qua vertrouwen. Hij zal dat moeten bewijzen. Hoewel ik niet weet of hij oprecht zal zijn, aangezien ik de afgelopen jaren ook niets door had. Ik wist wel dat er iets niet helemaal goed zat, maar dit had ik niet verwacht. Hij zegt dat ik zal merken dat hij voor mij en alleen voor mij gaat. Maar ik vind het allemaal erg moeilijk.

Ik neem zeker geen overhaaste beslissing, maar hem uit z'n eigen huis schoppen vind ik ook geen verstandige oplossing nu. Als ik toch nog een leven met hem verder op wil bouwen is zoiets vragen om hem naar een andere vrouw te sturen.

Voor dat laatste heeft hij jouw kennelijk niet nodig, dat kan hij prima zelf :x het gaat hier niet over een keer de mist in zijn gegaan maar je hebt zonder dat je het wist 4 jaar in een leugen geleeft.
Ik zou er serieus niet over nadenken of je nog een toekomst hebt met hem.

050206051012

Chubby schreef:
Quellian schreef:
Hmmm... dus in principe sta je nu voor de keuze; kiezen voor jezelf of kiezen voor materie en je kiest voor dat laatste?

Toch zijn er heel veel vrouwen die dat wel kunnen. Die zelfs verder gaan dan een snoepje accepteren om het materiele. Sommige vrouwen kunnen dat...

Dat geloof ik, maar dan moet je eigenwaarde wel nihil zijn... of je moet zo materialistisch ingesteld zijn.

Plukje

Ik ben de andere vrouw geweest zonder dat ik het wist.
Op een feestje had ik een leuke vent leren kennen en we waren meteen compleet weg van elkaar. We zagen elkaar door de week dagelijks en in het weekend ging ik naar mijn ouders.
Op een gegeven moment zat ik bij hem thuis op de bank toen er ineens een vrouw binnen kwam vallen en zich voorstelde als zijn vrouw.
Ik ben direct vertrokken, hij rende me achterna en bij mijn auto heb ik hem een knietje gegeven. Vervolgens werd ik door zijn vrouw gebeld. Zij bood haar excuses aan voor het dramatische tafereel en met haar heb ik afgesproken dat vriendjelief mijn spullen de volgende dag bij mijn huisgenoten zou afgeven.
Ze vertelde er nog bij dat zij een eigen cafe had waar zij boven ook nog een woonruimte hadden. De man in kwestie had nog een huis wat dichterbij zijn werk lag. In het weekend woonde hij ook boven het cafe. Vandaar dat ik zo vaak bij hem thuis was zonder iets te merken.

Hierna heb ik nooit meer iets van ze gehoord, dus ik heb geen idee of ze eruit gekomen zijn.

Ik vind het echt heel knap dat je geen overhaaste beslissing neemt, ik weet niet of ik zo rationeel zou kunnen zijn op dat moment. Sterkte!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:58

cremellogek schreef:
Ik neem zeker geen overhaaste beslissing, maar hem uit z'n eigen huis schoppen vind ik ook geen verstandige oplossing nu. Als ik toch nog een leven met hem verder op wil bouwen is zoiets vragen om hem naar een andere vrouw te sturen.

Zo te lezen heb je al besloten. Je durft hem niet (tijdelijk) weg te sturen, omdat je bang bent dat je hem dan in de armen van die ander stuurt. Je vertrouwt hem dus totaal niet, en je laat, uit gebrek aan vertrouwen, hém kiezen. Je weet wel, degene die jou 4 jaar heeft voorgelogen...

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:58

Chubby schreef:
Quellian schreef:

Toch ook wel begrijpelijk want je huis/financiën e.d. is toch ook je veilige haven, iets wat je hebt opgebouwd in de loop der jaren.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:59

Dan nog Russel, al was de sex misschien niet super goed, dan had hij het respect in zn donder moeten hebben om daar met haar over te praten! En dan had ze zelf haar keuze kunnen maken ik doe er wat mee of niet.. En als ze er niets mee doet om het te verbeteren en hij is niet tevreden had hij het moeten uitmaken en niet iemand 4 jaar lang belazeren en daarna net alsof doen dat hij het slachtoffer is omdat hij schuldgevoel heeft..

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:59

Sjeetje, dit is niet zomaar iets. Ik kan aan de ene kant heel goed voorstellen dat je nog van hem zou zouden, je bent tóch al die jaren met hem samen geweest.
En tot die vrouw aan de deur stond was je waarschijnlijk gewoon gelukkig met elkaar..
Maar toch is het vreselijk moeilijk om te beseffen dat die afgelopen 4 jaar gewoon één grote leugen zijn geweest.
En ookal zegt hij dat hij spijt heeft, hij komt er na 4 lange jaren mee, ik vraag me af of 'spijt' hebben dan wel genoeg is.

Ik hoop dat je alles op een rijtje kan zetten en de goede keuze zal maken.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:00

Less schreef:
Toch ook wel begrijpelijk want je huis/financiën e.d. is toch ook je veilige haven, iets wat je hebt opgebouwd in de loop der jaren.

Het zou me wel beter laten nadenken of ik een relatie wel of niet zou beëindigen, maar voor geen goud dat ik 4 jaar leugens zou accepteren... dan verloochen je jezelf... Je hebt niemand nodig om gelukkig te zijn, uiteindelijk moet je alleen met jezelf door het leven kunnen.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:00

Plukje schreef:
Ik ben de andere vrouw geweest zonder dat ik het wist.
Op een feestje had ik een leuke vent leren kennen en we waren meteen compleet weg van elkaar. We zagen elkaar door de week dagelijks en in het weekend ging ik naar mijn ouders.
Op een gegeven moment zat ik bij hem thuis op de bank toen er ineens een vrouw binnen kwam vallen en zich voorstelde als zijn vrouw.
Ik ben direct vertrokken, hij rende me achterna en bij mijn auto heb ik hem een knietje gegeven. Vervolgens werd ik door zijn vrouw gebeld. Zij bood haar excuses aan voor het dramatische tafereel en met haar heb ik afgesproken dat vriendjelief mijn spullen de volgende dag bij mijn huisgenoten zou afgeven.
Ze vertelde er nog bij dat zij een eigen cafe had waar zij boven ook nog een woonruimte hadden. De man in kwestie had nog een huis wat dichterbij zijn werk lag. In het weekend woonde hij ook boven het cafe. Vandaar dat ik zo vaak bij hem thuis was zonder iets te merken.

Hierna heb ik nooit meer iets van ze gehoord, dus ik heb geen idee of ze eruit gekomen zijn.

Ik vind het echt heel knap dat je geen overhaaste beslissing neemt, ik weet niet of ik zo rationeel zou kunnen zijn op dat moment. Sterkte!

heftig :oo

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:01

Less schreef:

Absoluut! TS trekt aan een heel kort eindje.

Ik meen echter dat zij wel rechten heeft na zoveel jaar. Tenslotte is er sprake van financieel partners en heeft zij eigen inbreng gehad? Laat je maar eens goed vrijblijvend adviseren TS, wellicht sta je er niet zo slecht voor als je denkt!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:01

ik ken vrouwen die zo leven......... wetend dat manlief vanalles uitspookt maar het niet willen weten omdat ze dan hun materieele zaken kwijt zijn..........

Ik kan dat niet, ik wou dat ik het kon joh................ dan had ik nu echt gebeiteld gezeten.......

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:02

Als hij niet tevreden geweest is over iets in de relatie, had hij dat kunnen aankaarten, hadden ze erover kunnen praten, het misschien veranderen of zo laten. Dan had hij kunnen kijken of hij dan wel tevreden was, of het uitmaken en vervolgens met een ander aanleggen. Niet 4 jaar lang een dubbel leven leiden, omdat dat makkelijker is..

Anoniem

Koffer pakken en weggaan is niet zo makkelijk als je er alleen voor staat, paarden even onderbrengen en ook daar de financiën voor elkaar krijgen, onderdak zoeken.

Wel makkelijk gedacht om meteen die barang te gaan pakken. Weg gaan kan altijd nog. Wel overwogen beslissen en eerst mogelijkheden zoeken, lijkt mij ook een optie. In die tussentijd kan de relatie wellicht wel weer op de rit komen.

Hij snapt dat hij een asshole is en zij snapt dat ze ook niet perfect is. Beiden werken aan de relatie. Als dat dan van 1 kant maar komt, gaat het weer snel mis en dan voorgoed, ondertussen kan TS haar zijpad vrijmaken door haar toekomst in te gaan delen.

Wietsje92

KiWiKo schreef:
ik ken vrouwen die zo leven......... wetend dat manlief vanalles uitspookt maar het niet willen weten omdat ze dan hun materieele zaken kwijt zijn..........

Ik kan dat niet, ik wou dat ik het kon joh................ dan had ik nu echt gebeiteld gezeten.......

Ik zou zo ook niet kunnen leven, zou mezelf helemaal gek maken, weet ik wel zeker!

Abercrombie

Blackje schreef:
Als hij niet tevreden geweest is over iets in de relatie, had hij dat kunnen aankaarten, hadden ze erover kunnen praten, het misschien veranderen of zo laten. Dan had hij kunnen kijken of hij dan wel tevreden was, of het uitmaken en vervolgens met een ander aanleggen. Niet 4 jaar lang een dubbel leven leiden, omdat dat makkelijker is..

Helemaal mee eens!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:03

Wendy schreef:
cremellogek schreef:

Zo te lezen heb je al besloten. Je durft hem niet (tijdelijk) weg te sturen, omdat je bang bent dat je hem dan in de armen van die ander stuurt. Je vertrouwt hem dus totaal niet, en je laat, uit gebrek aan vertrouwen, hém kiezen. Je weet wel, degene die jou 4 jaar heeft voorgelogen...

Helemaal mee eens :j