Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:07

Wildgirl schreef:
ik denk niet dat deze groepering het meeste zelfvertrouwen heeft; waarom zou je dan in godsnaam hier zo'n probleem van maken?

Hmm ik weet het niet.. maar het heeft alleszins niks met zelfvertrouwen te maken denk ik :)
Gewoon kwestie van smaak

Winged

Wildgirl schreef:
ik denk niet dat deze groepering het meeste zelfvertrouwen heeft; waarom zou je dan in godsnaam hier zo'n probleem van maken?

Mij maak je niet wijs dat jij geen dingen hebt waarbij jij jezelf afvraagt 'moet dit nou'? Maargoed dat is offtopic, alleen wil ik even duidelijk maken dat dit niet met zelfvertrouwen oid te maken heeft.

xPassion

Charica schreef:
Citaat:
misschien mogen we daarna het strand op van charica, nog meer mensen die gezellig mee doen?

Hihi, waarom vraag je mij om toestemming? Ik ben je moeduhr niet heur! ;D Hahah

Maar goed... Genoeg gerelt en gelachen voor vanavond... :D Welterusten!

Nee maar als ik je berichten moet begrijpen kijk je mensen met een maatje,deukje of hangtiet meer wel met de nek aan.
Het kan zijn dat je het niet zo bedoelt maar dit maak ik uit je berichten op.
Dit vind ik zelf geen fijne manier van met mensen omgaan, ik kijk er zelf ook niet graag tegenaan maar maak me er niet druk om.
Leven en laten leven denk ik dan maar. en nee ik ben ook niet perfect, maar probeer mensen wel zoveel mogelijk in hun waarde te laten.
Maargoed, ieder zijn mening, dat is het leuke van bokt! dus welterusten! :D

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:08

A_lette schreef:
Wildgirl schreef:

Mij maak je niet wijs dat jij geen dingen hebt waarbij jij jezelf afvraagt 'moet dit nou'? Maargoed dat is offtopic, alleen wil ik even duidelijk maken dat dit niet met zelfvertrouwen oid te maken heeft.

precies ja :)
Het gaat hier gewoon toevallig over iets 'uiterlijks'

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:11

Charica schreef:
Amen! Gelukkig dat het uit is! Ik vindt het echt 3 keer niks. Als ik op het strand loop, dan zijn mijn bevindingen, dat ik vindt dat 80% van de vrouwen die er liggen, 'lelijke' borsten hebben! Theezakjes, ingetrokken tepels, ontzettend grote tepels, borsten die onder de oksels hangen, en ga zo maar door. Ik wil het niet zien! En onder het motto van... : "Kijk maar een andere kant op". JA jeetje, hoe doe ik dat in hemelsnaam? Als je zoiets ziet, dan MOET je wel kijken... 0_0 Niemand wil eigenlijk zien hoe tevreden je bent met je lichaam. Doe dat dan ook werk! ;D

en waarschijnlijk ben jij 1 van de weinige dames die de mazzel hebben wel een paar mooie te hebben
good for you! :j

maar ik heb toch echt maling aan wat mensen vinden en doe lekker waar ik zin in heb! ja ik wil streeploos bruin worden van boven en trek dan ook met alle liefde mijn boventop uit om daarna heerlijk op mijn handdoek neer te vleien en geen kip die ziet hoe ze zijn tenzij je echt naar me staart...tja en dat een ander daarover zeurt zegt meer over diegene dan over mij ;)

respecteer elkaar toch eens gewoon, maakt het leven een stuk aangenamer!! :j

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:11

Ik denk dat de meeste mensen die er moeite mee hebben zelf verre van perfect zijn. Dus snap de hele heisa niet.
So what dat iemand hangers heeft. Of wat dikker is als de ander. Of net wat andere tepels heeft als jij :+
Als ik iets lelijk vind bij mezelf is het wel een bruin lichaam met een paar witte tieten erop. Ik wil zo min mogelijk wit op m'n lijf. :D

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:12

Charica schreef:
Amen! Gelukkig dat het uit is! Ik vindt het echt 3 keer niks. Als ik op het strand loop, dan zijn mijn bevindingen, dat ik vindt dat 80% van de vrouwen die er liggen, 'lelijke' borsten hebben! Theezakjes, ingetrokken tepels, ontzettend grote tepels, borsten die onder de oksels hangen, en ga zo maar door. Ik wil het niet zien! En onder het motto van... : "Kijk maar een andere kant op". JA jeetje, hoe doe ik dat in hemelsnaam? Als je zoiets ziet, dan MOET je wel kijken... 0_0 Niemand wil eigenlijk zien hoe tevreden je bent met je lichaam. Doe dat dan ook werk! ;D

Lekker thuis blijven, heb je er ook geen last van. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:23

unicorn_kiss schreef:
Sorry maar ik vind hangtieten ook niet erg smakelijk :+

Mss moet je je mond dan ook niet zo open laten hangen hoef je ze ook niet te proeven.
Hoe zie jij dr uit ben je een beetje de moeite waard om naar te kijken?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:24

Chiqa schreef:
Mss moet je je mond dan ook niet zo open laten hangen hoef je ze ook niet te proeven.

Chiqa! _O-

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:26

Chiqa schreef:
unicorn_kiss schreef:

je bent op dreef haha :P

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:27

Chiqa schreef:
unicorn_kiss schreef:

_O- _O-
Hier kon ik écht even om lachen :))!

Even on-topic, 2 weken terug bij Bergen aan Zee heb ik idd niet zoveel mensen topless gezien..
Maar er zijn ook naaktstranden, daar is iedereen naakt.. Weet eigelijk niet of je dat ook zo hebt verdeelt in Nederland.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:27

Chiqa schreef:
unicorn_kiss schreef:

OMG :oo

te erg :')

ik denk zo te lezen dat de " jeugd" nog de grootste schaamte heeft van allen....
ze willen ze niet zien maar vergeten dat ze er wel mee zijn groot gebracht :j
als ze eenmaal over hun schaamte heen zijn gaan de kleertjes wel uit :P

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:29

ikdoemaarwat schreef:
als ze eenmaal over hun schaamte heen zijn gaan de kleertjes wel uit :P

Juist! En zo komt het dat je alleen oudere vrouwen van 30 topless ziet liggen. :')

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:29

Nou, als 30+ er mag ik zeggen dat ik mijn lijf strakker vind als menig tiener/twintiger.
Misschien speelt dat ook wel mee in het uit raken van topless. Stel je voor dat er buiten een paar oude lijken al die jonge walrussen topless gaan. :oo

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:30

30...ja oud :')

wel fijn om te weten dat ik over 3 weken tot " oud" behoor :+

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:31

Die oudere vrouwen van 30 komt niet van mij hoor! :D
Citaat:
Maar wel vooral oudere vrouwen van rond de 30 ofzo..
Geen jongeren ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:39

ik ben totaal niet preuts en ga gerust topless liggen zonnen hor worden die ook bruin :P en heb nou niet echt bortsen om voor te schamen ;)

en wat anderen denken of vinden moeten ze zelf weten ( zo denk ik erover ) :P

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:41

ik vind mijn borsten er beter uit zien dan mijn benen, dus topless met een lange broek naar het strand dan maar??

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:41

Nou....
Ik ben 20, altijd wel erg preuts geweest en zowaar van de week de stoute schoenen aan getrokken. Mijn ouders gaan vaak naar het naturisten strand en nou waren mijn vriend en ik voor een keer mee en ik had zo iets van wat maakt het ook uit, topless is veel lekkerder dus jawel, ik als preutse 20 jarige heb de hele middag topless op het strand gelegen! en ik moet zeggen, het is toch heerlijk om zonder zo'n nat plak ding uit de zee te komen en op je handdoek te gaan liggen....

Natuurlijk is de stap wel iets kleiner op een naturisten strand maar toch :Y)

Qimm

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:42

ik moet zeggen, vandaag helemaal naakt gezond, lekker naar de sauna geweest :+ (of een naturisten strand kan ook natuurlijk)

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:46

Citaat:

Wow, volgens mij zit jij echt goed in de knoop met jezelf...

Citaat:

Jouw tepels hebben vast de perfecte afmetingen, pb ze even door, kan ik die van mij nog even bij punten.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:47

Ik moet zeggen dat ik nog het meest geschokt ben dat veel reactie gaan over "oudere" vrouwen van 30 ofzo ;(
Had niemand mij even kunnen vertellen dat ik ondertussen bejaard ben :+

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:51

Heb niet echt iets om te showen qua tiet dus doe het ook liever niet :P
Daar ben ik veel te onzeker voor om dat te doen.
Verder heb ik er geen problemen mee als iemand topless zont, enneuuu....
Je hoeft er niet naar te kijken toch als je dat niet wilt??!!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:54

CynthiaV schreef:
Ik moet zeggen dat ik nog het meest geschokt ben dat veel reactie gaan over "oudere" vrouwen van 30 ofzo ;(
Had niemand mij even kunnen vertellen dat ik ondertussen bejaard ben :+

In de ogen van een kind is iedereen die de 25 voorbij is zo'n beetje bejaard. :+

Qimm

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:55

ssssst niet zo hard