Wel of niet weggooien herinneringen ex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 00:14

sieraden geef ik terug draag ik niet meer of ja je kan ze ook verkopen maja..
ik heb alles weg gesmete van me ex wtf moet ik ermee..
waarom zou ik t willen hebben als ik straks weer een nieuwe vriend heb

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 11:04

Pareltjuh: Zou je op je taalgebruik willen letten?

Lijkt mij niet dat Bokt er is om persoonlijke 'vetes' uit te vechten.
Dat doe je maar ergens anders.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 11:10

Ik heb foto's, brieven en wat kadootjes enzo van mijn ex wel bewaard. Ik heb alles in een doos gedaan. De eerste tijden heb ik er niet naar omgekeken omdat het te veel herinneringen opriep. Nu zijn mijn ex en ik al een paar jaar uit elkaar en vind ik het wel eens leuk om die dingen nog te bekijken.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 09:44

Ragnaaa schreef:
Pareltjuh: Zou je op je taalgebruik willen letten?

Lijkt mij niet dat Bokt er is om persoonlijke 'vetes' uit te vechten.
Dat doe je maar ergens anders.

Dit is gewoon een poging om mij zwart te maken dmv leugens. Ik heb inmiddels getemd :) .

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:11

Ik had ook al getemt. :)

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:11

Ik heb wel redelijk wat weggegooid.. Foto's die op mijn pc staan ook wat verder weggestopt in een aparte map. Wil ze niet constant tegen komen. Heb mijn ring wel bewaard waar zijn naam en onze datum in staat.. Maar die ligt ook ergens verrr weg, hoef 'm echt niet elke dag te zien als ik sieraden uitzoek. Verder heb ik nog een paar kaartjes, maar dan houdt het wel op.

Het is een deel van mijn leven geweest en daarvan wil ik later nog wel wat terug kunnen halen dmv tastbare dingen. :)

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:17

Het ligt eraan hoe het gelopen is. Is het iemand die jou gruwelijk veel pijn heeft gedaan zou ik eerder geneigd zijn om dingen weg te gooien dan bij een ex waarbij jullie relatie op een positievere manier is beindigd... Weg is weg en dat komt niet meer terug. Zou het iemand ook nooit kwalijk nemen dat diegene spullen van zijn ex heeft. Ligt eraan wat en op de manier hoe diegene ermee omgaat!

1Boefje

Re: Wel of niet weggooien herinneringen ex?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 12:40

Idd, weg is weg. Misschien dat je er spijt van krijgt. En ergens weggestopt op zolder denk ik er toch niet meer aan en zie ik het ook niet.
Ja een keer bij een verhuis of bij het opruimen van de zolder, maar dat komt misschien 1x per 5 jaar of langer voor!

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 12:45

Mijn foto boeken van alles en nog wat laat ik gewoon boven in de kast liggen altijd leuk om een keer door te bladeren :D
Er staan foto's in van vakantie, relatie's,mijn beesten mijn nest puppies dat blijft gewoon liggen.
Ik heb zelf mijn oude barbie paarden nog in een kast staan :+

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 12:48

heb niet alle reacties gelezen, maar ik denk dat ik niet alle szou bewaren. sowieso omdat het meeste `troep` zal zijn, maar de leukste dingen kun je wel bewaren. zeker als je man er geen problemen mee heeft. mijn vriend is al jaloers als hij de naam van mijn ex ergens hoort ;) het zal er ook aan liggen hoe de relatie is verlopen en hoe en waarom het uit is gegaan...

ik heb zelf geloof ik helemaal geen dingen van exen.