Je aller aller eerste herinnering?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 22:46

Ik zou het niet weten een hoop weet je gewoon van vroeger omdat je het eens een keer op foto hebt gezien of het een keer hebt gehoord..

maar ehm als je staat ben je niet ouder dan een jaar hoor..
Mijn dochtertje was 3 maanden toen ze kon staan en is nu 9 maanden en kan nu uit haar eigen staan en weer zitten

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 22:47

ik weet nog heel goed dat ik met de kat altijd een'kunstje' deed en dat ik voor de eerste x op een paard heb gereden (in mn herrnering een grote appelschimmel maar t was vast gewoon een welsh pony :P ) ik was toen 2.. weet alleen egt niet of dit mn eerste herrineringen zijn want wie weet heb ik t wel in de verkeerde volgorde onthouden !

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 22:53

Ik kan me 1 ding van ''vroeger'' nog goed herinneren.
Ik was een jaar of 2 of 2 1/2 ik zat boven aan de trap en hoorde mijn moeder boos aan de telefoon ( met mijn vader, ze zaten middenin hun scheiding) ik wilde naar mijn moeder toe maar kon het niet omdat ik een trappelzak aanhad, mijn oudste broer zei toen dat hij me wel zou helpen en duwde mij van de trap af.

Ik denk dat je wel degelijk dingen kan herinneren vanaf een jonge leeftijd.
Toen ons jongste zoonje [***] is geboren is onze oudste [***] met [***] mee naar zijn werk gegaan om er beschuit met muisjes te brengen en om het kraamcadeau op te halen wat we kregen.
[***] had het er onlangs nog over, hij was toen net 1 en nu is hij 4.

tjalk

Re: Je aller aller eerste herinnering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 22:56

leuke broer had jij Steph.. Hoe oud was hij toen?

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 22:59

tjalk schreef:
leuke broer had jij Steph.. Hoe oud was hij toen?

6 1/2 jaar, maar nu is het een scheet van een broer hoor :)

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:01

Dan is het niet heel erg bewust :+ Je hebt er wel een lieve broer aan over gehouden

ging even spieken op jou profiel ik zag jou man/vriend met jou kindje moest stiekem aan MJ denken.. surry :+

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:03

tjalk schreef:
Dan is het niet heel erg bewust :+ Je hebt er wel een lieve broer aan over gehouden

ging even spieken op jou profiel ik zag jou man/vriend met jou kindje moest stiekem aan MJ denken.. surry :+

Je bedoeld toch niet Michael Jackson?? Ik heb al veel gehoord maar dat nog niet :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:36

Hihi ja met dat kindje over dat hekje. :=

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 10:58

Ja dat bedoel ik :=

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 11:09

Gelukkig maar dat mijn lief hem niet laat bungelen aan het hekje en niet van die rare acties had als MJ ;)

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 11:10

Volgens mij hield MJ ook wel van zijn kindjes, maar echt 100% zuiver is het niet om je kindje over een hekje te laten bungelen, het kwam ineens in me op, ik dacht dat moet ik zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 11:13

Ik denk deze, ik zat net in groep 1 en ik, m'n broertje + een vriendin hadden alle 3 dezelfde teletubbie trui aan en dat vonden we heel grappig.

Ik was toen 4..

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 11:15

Ik herinner mijn derde verjaardag nog wel redelijk (een bepaald moment dan,
nl. dat ik het cadeautje van mijn vriendinnetje mocht uitpakken: een springtouw :)))

En dat ik vroeger altijd als ik moest gaan slapen ging wachten tot mijn moeder na 5 minuten kwam kijken of ik al sliep :j
En natuurlijk deed ik dat niet, want ik wist dat ze nog kwam kijken :Y)

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 11:17

Mijn eerste herinnering is dat ik op de trap sta met mijn zusje terwijl mijn moeder op een brancard werd afgevoerd omdat ze 8,5 maand zwanger was van mijn broer, maar die was inmiddels overleden ivm loslaten van de placenta.

Toen was ik 3 ofzo, maar het staat me nog heel helder voor de geest.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:18

Yeyo schreef:
Mijn eerste herinnering is dat ik op de trap sta met mijn zusje terwijl mijn moeder op een brancard werd afgevoerd omdat ze 8,5 maand zwanger was van mijn broer, maar die was inmiddels overleden ivm loslaten van de placenta.

Toen was ik 3 ofzo, maar het staat me nog heel helder voor de geest.

Wow, dat is heftig... :\

Ik weet echt nog zo veel eigenlijk. Zal er een paar noemen.
Dat ik bij ons achter op het plein stond en dat mijn 5 jaar oudere buurjongen zat me te plagen dat ik een peuter was (ik was een jaar of drie, dus ik was ook een peuter), maar ik vond dat helemaal niks want ik wilde een kleuter zijn (want die zijn natuurlijk groter/ouder/stoerder)! Dus ik werd kwaad en riep 'IK BEN GEEN PEUTER, IK BEN EEN KLEUTER'.

Ohja en dat ik ging 'paardjerijden' op de hond van mijn oom en tante -klom er via de bank op-, maar ik kon niet met mijn voeten op de grond dus die hond rennen en ik viel eraf.

Een meisje uit mijn klas (groep 4 ofzo) beweerde dat ze nog wist dat ze geboren werd. En wij a-dem-loos naar haar verhaal luisteren 'oooh, echt?'.
Laatst bijgewerkt door Dominiqueee op 07-08-09 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:31

Mijn eerste herinnering is in het ziekenhuis. De zuster had mijn lievelingsknuffel in een zak gedaan omdat ik er op had overgegeven. Het is net een soort flits die ik heb onthouden van toen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 16:00

Ik herinner me veel als ik fotos bekijk. Wat ik nog goed weet is dat ik het heerlijk vond om met mijn vader in bad te gaan.
Ik was toen denk 2 ongeveer.

Desperado_

Re: Je aller aller eerste herinnering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 17:36

dat ik op mijn 1e verjaardag een mickey mouse taart kreeg en dat ik een hele punt met mijn handen ging opeten :P

en dat ik met onze kat aan het knuffelen was en dat ie me in me hoofd beet :=
toen was ik 3 ofzo en heb er niks aan over gehouden gelukkig