Worden jullie ook wellis lastiggevallen door allochtonen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:10

Evanescence8 schreef:
Nou ben vandaag nog "lastiggevallen" Ik moest dan in zo'n alochtonenwijk post bezorgen, en bij iemand duwde die telkens de brieven weer terug uit de deur, en toen mocht ik ze weer oprapen en opnieuw erin doen... }:0 Vreemde mensen... :+

blauwe enveloppen zeker :+

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:13

Evanescence8 schreef:
Nou ben vandaag nog "lastiggevallen" Ik moest dan in zo'n alochtonenwijk post bezorgen, en bij iemand duwde die telkens de brieven weer terug uit de deur, en toen mocht ik ze weer oprapen en opnieuw erin doen... }:0 Vreemde mensen... :+

En er zat niet gewoon een kind van 2 jaar aan de andere kant van de deur? Want ook blonde kinderen van 2 doen dat hoor....

Renee

Re: Worden jullie ook wellis lastiggevallen door alochtonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:39

TS: Ik herken je verhaal volledig, ik heb grote borsten en ben ook niet bang om dat te laten zien zeg maar := En ik krijg het ook altijd te horen als ik dat soort gozers tegen kom. Maar ik doe er nooit wat mee (meestal mp3 kneiterhard en snel verder gaan). Maar ik moet ook eerlijk zijn dat ik ook nooit wat zou willen met zo'n gozer: Ik wil een 'gezonde' hollandse jongen waarvan kleur verder niet veel uitmaakt :P

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:02

katiavl schreef:
Tjaldur schreef:
Nee echt nooit. Werd ik dat maar eens! :D ;)

Nou dan moet je maar eens een dagje antwerpen doen :D

Kom eens gezellig een dagje met mij mee naar stal. We zijn aan het verbauwen (niuwe binnenhal, kantine, enz..) En het zijn tog echt geen nederlandse bouwvakkers. Najah, eerlijk is eerlijk, een paar wel. Maar ik word dood moe van ze. Ben je aan het rijden , komen ze een 'praatje' maken. Wel weergrappig dat ze telkens in de hoek gaan staan waar mijn paard het uber eng vind dus hoef ik geen excuus te zoeken weg te vliegen, Dit doet mijn paard wel.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:04

LimaMambo schreef:
Evanescence8 schreef:

blauwe enveloppen zeker :+

Heb je niet toevallig bij mij post bezorgd? Mijn kat doet dat ook nl :=

Mariss

Re: Worden jullie ook wellis lastiggevallen door alochtonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:08

Het zit wel in die culturen vaak dat de mannen net iets, hoe zeg je dat, 'hitsiger' zijn. Dat merk je ook als je in dit soort landen op vakantie bent.

Maar toch vind ik het niet echt een verschil, ik heb dat minstens zo vaak met autochtonen.

Maarja, ik vind dat wel irritant ja. :')

xDramaQueen

Re: Worden jullie ook wellis lastiggevallen door allochtonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:51

niet heel l*llig bedoeld hoor, maar alles wat tieten en lang haar heeft word aangesproken door zowel autochtone als allochtone mannen, het heet testosteron, vat het niet persoonlijk op, doen ze bij elk meisje, voor jou weer 10 andere waar ze naar fluiten, ligt echt niet aan je wenkbrauwen hoor :')

@ apple, serieus _O- geniaal :))

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:01

xDramaQueen schreef:
niet heel l*llig bedoeld hoor, maar alles wat tieten en lang haar heeft word aangesproken door zowel autochtone als allochtone mannen, het heet testosteron, vat het niet persoonlijk op, doen ze bij elk meisje, voor jou weer 10 andere waar ze naar fluiten, ligt echt niet aan je wenkbrauwen hoor :')

@ apple, serieus _O- geniaal :))

Helemaal gelijk hahahaa

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:03

Inderdaad, ze zijn echt niet selectief, als ik men broer een bh aandoe en wat appelsienen erin dan fluiten ze ook.

Vandaag weer: oelalala mooi mooi mooie meid. Ja van die introzin spring ik echt in je armen :')

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 12:06

Ja ik kan nog niet eens gaan joggen alleen of ze fluiten al of tuten met de auto.

Nu pak ik men duitse herder mee, en heb geen last meer :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 12:19

Ik walg er eerlijk gezegd vaak van. Zelfs als ik met mijn dochtertje loop roepen ze nog dingen. Laat me toch lekker met rust joh...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 13:01

xDramaQueen schreef:

Idd; hoef er niks meer aan toe te voegen.

Ze laten het wel als ik met de rottweiler van m'n vriend loop, dat vind ik dan weer wel komisch :))

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 13:59

Waarom maken er vele hier een probleem van als buitenlanders je na roepen en complimenten geeft?!?

Ik heb er zelf geen problemen mee maar misschien omdat ik nu al 3x een relatie heb gehad met een allochtoon. 2x met marrokaanse jongens en 1x met een turkse jongen. En al die 3 keren hadden zij mij ook op zo´n manier begroet/nageroepen, oke in het begin deed ik er niet echt iets mee en praatte ik ook wel gewoon tegen ze terug van ´´Ja jij mag er ook wel wezen hoor´´. En zo is het toen iets ontstaan (niet meteen iets) maar na aantal maanden, alleen groeiden we uit mekaar met de 2 marrokaanse jongens heb ik met de ene een relatie van wel 3 jaar gehad en met die andere relatie van 3.5 jaar, en met die turkse jongen heb ik een relatie van 2.5 jaar gehad. En nu we zijn even goede vrienden ;)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 16:24

Omdat het niet een fijne manier is om vrouwen te benaderen die zelf niet uit die cultuur komen en dat niet van huis uit gewent zijn! Veel vrouwen ervaren het ook als ENG als een jongen maar achter je aan blijft lopen en perse je nr eist!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:25

Inderdaad ik vind het niet fijn en intimiderend en respectloos :)

En ik hoef het niet en vraag er ook niet naar, dan houden ze het maar voor zich :)