Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tallie_Ho schreef:Caye schreef:heb hockers als nachtkastjes. Met een glazen plaat er op. Dus kan niks in.
Er staat een lamp op. Rescue remedie.. een glas water ( wat er al 3 weken staat)
en wat speelgoed![]()
en oplader van me foon
Ik heb bijna hetzelfde als jij: een glas water wat er al meer dan 3 weken staat, een lampje, een aantal boeken, speelgoed, rol dropjes en de oplader van mijn telefoon
had emmer er naast staan en die had ik wel opgeruimd
maar glas water niet
elady schreef:Vraagt zich af of half bokt nu naar zijn nachtkastje rent en er een blik in werpt.
Wat doen jullie met al die dingen daar?
( rolmaat/spijkers/schroeven/pakjes shag
) 
)
Ik heb niet echt een nachtkasje, maar een hele plank die langs mijn bed loopt.
Mijn cd-speler staat erop, cd's, telefoonlader, beeldjes, fotolijstjes, kaartjes die ik gekregen heb, etui, handcreme, vaseline, etui, eten en prijzen van paardrijdwedstrijden.
Rock schreef:Ik las trouwens iets over buttons? Ik ben vandaag heel Amsterdam afgereisd op zoek naar buttons... Hebbe hebbe?
Wilde gok, want ik kom daar nooit. Hebben ze geen buttons bij de alternatieve zaken als Large en London?elady schreef:Wat doen jullie met al die dingen daar?
Alle andere kasten zijn netjes geordend, dus ik vermoed dat mijn nachtkastje de ideale dumpplek is geworden voor de overige zooi. Verder liggen er wat spullen die ik voor het slapen heb gebruikt, daar tijdelijk heb opgeruimd en ben vergeten. 
Anders was ik er meteen ingedoken om te kijken wat er in zou zitten

Nog best netjes, nu ligt er een hoop zooi onder mijn bed.
)
)
)

)
)

vind het een irritant ding, want als je het 2e laadje eruit wil trekken trek je meteen de hele deur mee
.