nou ze komt nu weer niet morgen terug. nu hopelijk maandag. Krijgen ze maandag voor half 2 te horen. Beetje jammer heb met mijn opa en oma en tante huis schoon gemaakt en slingers op gehangen en bloemen neer gezet. Hoop dat de bloemen dan nog even mee gaan
blensink
Geplaatst: 08-08-09 19:40
Wat lief dat je het huis hebt opgeruimt en bloemen hebt gekocht. Deze overleven het wel tot maandag hoor. Wat vervelend dat je ziek bent geweest, zullen inderdaad spanningen zijn geweest. Nu hopen dat het maandag wel lukt met terug vliegen zodat je broer met je vader mee terug kan.
Vervelend dat ze nu morgen pas naar huis komt, maar ze komt in ieder geval wel weer snel thuis! super lief van jou dat je helemaal hebt opgeruimd en gepoetst! De bloemen halen het wel tot morgen denk ik iig zorgen dat ze genoeg water hebben.
Hmm dat is wel heel erg balen! Maar als het niet verantwoord is om haar naar nederland te laten komen, is het wel beter dat ze daar nog even mee wachten.. Al is dat voor jullie natuurlijk niet leuk..
heb net weer telefoon gehad, ze gaat aardig achteruit. Er is een zenuwpijn in haar been/bil terug gekomen zo erg dat ze niet op kan staan. Van de dokter daar moet ze het ziekenhuis weer in. maar daar moet ze eerst 3 dagen in quarantaine (of zo iets) dus wat ze nu willen doen is gelijk vanaf schiphol met ambulance rechtstreeks naar het ziekenhuis hier in nederland.
Die dokter daar gaat er voor zorgen dat nederland haar opneemt. Want voor ze op vakantie ging moest ze dus nog maanden wachten.
Het is wel weer een dag verzet, staat nu op dinsdag avond.
Oh wat verschrikkelijk! Vliegt ze nu dinsdag naar huis? En wat doen je vader en broer nu, gaan ze wel al terug? Wat een toestand het leek allemaal zo goed te gaan en nu dit . Wederom is je moeder dus weer in het ziekenhuis daar? Wat moet dit nieuws dit weer moeilijk voor je zijn, sterkte
nee ze is nog bij de caravan. het komt allemaal beetje rot uit. Mijn broer moet donderdag weer aan het werk. En dan moet mijn vader dinsdag ochtend vertrekken. Maar dinsdag eind van de middag begin avond word ze pas met ambu van de camping gehaald. Dus dat betekend dat mijn vader pas woe ochtend weg kan. Dat betekend dus dat me moeder en hier het ziekenhuis weer in moet. en mijn vader alleen terug moet....
blensink
Geplaatst: 09-08-09 13:19
Puff! Is er geen mogelijkheid dat je vader met je moeder meevliegt en de verzekering de auto en caravan terug brengt. Begrijp dat jullie niet zo happig zijn dat je vader alleen terug rijd en zeker niet in deze toestand. Jammer dat ik aan de andere kant van spanje zit, misschien had ik wat kunnen doen. Maar als ik je toch misschien ergens mee kan helpen moet je het laten weten. Nogmaals heel veel sterkte en hopelijk heeft ze medicijnen dat de pijn in haar been snel wegtrekt. Verdorrie!!
Pff net nu het geregeld leek te zijn.. mss is er inderdaad een mogelijkheid dat de auto met caravan naar huis wordt gebracht.. Pff heel veel sterkte weer!
ja zijn we mee bezig geweest maar dan duurt het 4 dagen voor het terug is en rijd er iemand anders in en daar is mijn pa niet zo voor. Ik hoop heel hard dat er morgen nog een vlucht gaat!