Het leed wat 'mannen' heet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 07:24

Ninita schreef:
Meldt zich! Mijn laatste relatie is nu ruim 3 maanden voorbij maar dat bleek achteraf een grote leugen te zijn die 1,5 jaar heeft geduurd. We begonnen als scharrels maar het werd al snel veel serieuzer tussen ons. Toen raakte ik ongepland zwanger en in de 18e week vertelt meneer me doodleuk dat hij me belazerd heeft met een stuk of 4 one-night stands en dat hij toen al een tijdje met een ander meisje regelmatig wat rotzooide _-:( . Daar sta je dan, zwanger van zijn kind en de grond zakte onder me vandaan.
Toen liet hij me keihard barsten en ging verder met die andere meid alleen sinds een week zoekt hij weer steeds meer contact en hij is gewoon té aardig... Dus nu zoek ik daar weer iets achter en hou ik zelf afstand van hem!

he meid, wat akelig! misschien kun je eens in dit topic meekletsen...[HK] Van pil naar beebie, zwanger of klussen jullie mee? deel 2

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:11

pfffft, weer een nieuw berichtje voor dit topic....

woensdag een hele leuke date gehad, van te voren ontzettend veel gesmst en gebeld (kende hem via internet) en dat was heel erg leuk. date was ook echt supergezellig en het klikte heel erg goed. hij zei meerdere malen dat hij me echt heel erg leuk vond. ik dus helemaal in de wolken. gisteren nog een aantal berichtjes gestuurd, maar hij smste minder dan anders en ik had al een voorgevoel (op één of andere manier klopt mijn gevoel ook altijd) en vanmorgen krijg ik een sms dat hij het heel leuk vond maar echt nog niet toe was aan een relatie -O-

en dit gebeurd mij dus ongeveer elke keer als ik date... ik snap er zelf niets van en begin me nu zo langzamerhand wel af te vragen of het niet aan mij ligt :?

Alja

Re: Het leed wat 'mannen' heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:46

ga er vanuit dat je hem op een datingsite hebt ontmoet lissy maar dan vind ik het zo raar dat ze met hun kop op internet gaan staan voor een relatie/vrouw en dat ze er opeens niet aan toe zijn :+

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 16:08

dat vroeg ik me ook meteen af... als hij me niet leuk genoeg vind of hij niet dat wow-gevoel heeft kan hij het ook gewoon zeggen, al bleek dat niet uit zijn acties. daarom vind ik het ook zo vaag

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 18:42

@ Ninita: wat een enorme hufter zeg! Wat vindt hij van je zwangerschap? Is hij wel een beetje belangstellend en wat willen jullie straks gaan doen als het kindje er is?

Sja, dat datingverhaal ken ik ook maar al te goed! Daarom doe ik niet meer aan datingsites ;)

saltpepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:53

Wat een schrale troost dat ik niet de enige ben!
Twee weekenden met een leuke jongen gezoend. Meneer had geld van mij geleend op festival. Ik van de week smsje sturen en krijg als antwoord: zal ik het over maken of over twee weken met dorpsfeest teruggeven. Ik terug gesmst: nou eigenlijk vond ik het wel gezellig de afgelopen twee weekenden, dus we kunnen van dat geld ook een drankje doen...
Krijg ik terug: opzich was het idd wel gezellig maar ik heb het druk met werk dus blablabla.......... ik maak het geld wel over (grrrr nog steeds niet gedaan).
Daarna nog een paar x gesmst......maar tis aardig doodgebloed....

Zucht, ik heb nu 3 x een voorzet gegegeven (op hyves opgezocht, zijn nummer achterhaald en mee uitgevraagd.......) en hij hapt niet toe. Wel flauw, hij vond mij zo'n stoer wijf, super gezellig, ik ben zelfs aan zijn moeder voorgesteld :+ etc etc etc.

Waarschijnlijk het type: met alcohol achter zijn kiezen een flinke spraakwaterval, beregezellig en een durfal, maar in nuchtere toestand.......

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:54

niet er zo achteraan blijven lopen, knappen veel mannen op af :)

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:27

pff herkenbaar! ik ben ook koningin in blauwtjes lopen hoor! Echt serieus alle jongens die ik leuk vind zien mij niet staan en als ze mij leuk vinden zijn t echt meestal foute types!

Maar goed het erge is dat ik er dus bij voorbaat voort al vanuit ga dat het toch niets wordt...
Ben nu ook aan het smsen met een collega, echt super leuk maar ik ben zo bang dat ik er weer te veel van verwacht. Daarnaast heb ik meestal wel een grote bek op mn werk maar als ik iemand echt leuk vind dan wordt ik zo'n grote kluns.

We hadden al een paar keer afgesproken dat we pizza zouden eten na t stappen maar het kwam er elke keer niet van, dus ik zei das goed zorg ik morgenmiddag in de pauze voor pizza (ik ben kok in de catering dus is gewoon een pizzapunt uit de vriezer halen..)
Maar goed ikke pizza warm gemaakt hij kei hard lachen en vervolgens braaf zn pizza zitten eten en ik onhandig met mn bek vol tanden en een rooie kop er langs zitten.. Maakt ook geen indruk dus. Maar goed hij heeft s'avonds nog wel braaf uit zichzelf gesmst!

Maar echt serieus ik meld me ook vast voor de cruise hoor! ik heb al 2 katten en een zolderkamertje!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 23:16

Vertel mij iets, mannen zijn de grootste domste wezens op deze aardbol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

Marjoleiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 23:37

Ben ik nu 1 van de enigste?
Ik heb de eerlijk gezegt helemaal geen problemen mee.. haha :D

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 00:06

Marjoleiin schreef:
Ben ik nu 1 van de enigste?
Ik heb de eerlijk gezegt helemaal geen problemen mee.. haha :D

Nee, meld zich.. :)
Heb eigelijk nooit serieuse problemen met jongens, weet altijd prima op de situatie in te spelen. Zo nu en dan zelf contact zoeken/initiatief nemen, daarna weer even hard to get/ niks van je laten horen en hem contact laten opnemen. En als de situatie me niet aanstond; hij die niks van zich liet horen, smoesjes, . me gewoon vroegtijdig uit de voeten gemaakt en hem een blauwtje laten lopen. Ben op dit moment overigens heel gelukkig met mijn vriend hier, was in het begin ook niet altijd even makkelijk maar nu gaat het prima. Kan de titel overigens wel begrijpen, als ik al die nare verhalen hier zo lees. Mijn tip: blijf nuchter en blijf de situatie constant inschatten, zeker de eerste date en de tijd erna. Val niet meteen 'head over heels' in love, want zo werkt het bij mannen meestal niet, die hebben gewoon wat meer tijd nodig. Nu heb ik ook wel al blauwtjes gelopen en een lange relatie gehad waarvan het einde voor mij zwaar viel. Heeft me allemaal een beetje meer inzicht gegeven. In het begin is het ook altijd even meer geven dan nemen, het zijn nu eenmaal gewoontedieren ( :+ ) die moeite hebben (een gedeelte van) hun vaste ritme op te geven. Vrienden/hobby/sport/uitgaan is een patroon dat niet zo maar even doorbroken wordt door een meisje, maar natuurlijk moet hij niet de l*l spelen en niks opgeven maar je moet er wel expliciet over praten anders gebeurd er niks. (had ik eerst ook met mijn vriend) Om nog even snel te zeggen, ben geen alwetend persoon als het gaat om mannen, heb alleen handige technieken ontwikkeld om de omgang met ze iets soepeler te laten verlopen. :P

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 08:22

Amvbeek schreef:
pff herkenbaar! ik ben ook koningin in blauwtjes lopen hoor! Echt serieus alle jongens die ik leuk vind zien mij niet staan en als ze mij leuk vinden zijn t echt meestal foute types!

Maar goed het erge is dat ik er dus bij voorbaat voort al vanuit ga dat het toch niets wordt...
Ben nu ook aan het smsen met een collega, echt super leuk maar ik ben zo bang dat ik er weer te veel van verwacht. Daarnaast heb ik meestal wel een grote bek op mn werk maar als ik iemand echt leuk vind dan wordt ik zo'n grote kluns.

We hadden al een paar keer afgesproken dat we pizza zouden eten na t stappen maar het kwam er elke keer niet van, dus ik zei das goed zorg ik morgenmiddag in de pauze voor pizza (ik ben kok in de catering dus is gewoon een pizzapunt uit de vriezer halen..)
Maar goed ikke pizza warm gemaakt hij kei hard lachen en vervolgens braaf zn pizza zitten eten en ik onhandig met mn bek vol tanden en een rooie kop er langs zitten.. Maakt ook geen indruk dus. Maar goed hij heeft s'avonds nog wel braaf uit zichzelf gesmst!

Maar echt serieus ik meld me ook vast voor de cruise hoor! ik heb al 2 katten en een zolderkamertje!

Hihi, ik kan me helemaal voorstellen hoe dat is geweest haha. Zie het al helemaal voor me!

@ Lara_Silver: ja dat head-over-heels is ook een probleem van me. En als ik me niet heel erg inhoud, ga ik ze ook nog eens als een kwijlend hondje achterna lopen en als mannen (mensen eigenlijk) ergens een hekel aan hebben...

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:46

pff ja ik zit nu ook elke keer als een klein kind op een smsje te wachten.. Maar goed ga ook niet zelf smsen komt ook zo zielig over he. haha

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:53

Pff.. als ik zou wachten op smsjes dan zou ik inmiddels een ons wegen.. :\ ik krijg van hem alleen smsjes als ik een gemiste oproep heb..

Ik wordt m beu nu na 3.7 jaar.. hier wil ik niet oud mee worden :\ laat staan in 1 huis wonen.. pff
Hij luistert niet! Als ik het over paarden heb, wordt het meteen afgewimpeld.. hij ziet überhaupt het nut niet in van paardrijden..

.. We zijn bijna bij de laatste druppel

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:56

Amvbeek schreef:
pff ja ik zit nu ook elke keer als een klein kind op een smsje te wachten.. Maar goed ga ook niet zelf smsen komt ook zo zielig over he. haha

Nooit doen, niet wachten op een smsje. Heb mezelf dat ferm afgeleerd, anders kijk je straks om de 5 min op je gsm! Leg hem gewoon ergens neer, en vergeet hem. (Tenzij je natuurlijk ook belangrijke telefoontjes voor je werk erop moet ontvangen) Maar verder, als er gebeld is kun je altijd gewoon terugbellen en terug sms'en kan ook prima een uur later.

@Tjaldur: ik heb daar ook best een neiging naar hoor, dus ken het gevoel. Gelukkig kan ik mezelf altijd inpraten dat ik rustig aan moet doen.

@NonaWen: Pff mijn ex was ook zo.. Als ik een smsje stuurde kon ik een half uur later nog eens bellen.. En sms deed ie eigelijk alleen om iets af te zeggen.
Als je zo sterk in de put zit door hem dan zou ik echt nog eens overleggen of hij wel is wat je wil. En of je niet beter een kleine periode voor jezelf wilt hebben om daarna iemand tegen het lijf te lopen die je wel ten volle waardeerd.

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:18

ow ik heb sowieso een telefoonverslaving hoor.. En ik heb heel braaf niet gesmst hoor, zijn zet nou dussss

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:23

Amvbeek schreef:
ow ik heb sowieso een telefoonverslaving hoor.. En ik heb heel braaf niet gesmst hoor, zijn zet nou dussss

Oei dat maakt de zaak wat moeilijker. :D Goed gedaan, en volhouden eh, en als hij niets van zich laat horen weet je genoeg.

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 21:50

Tja, mannen.... ze zijn ook allemaal hetzelfde ;) Heb ook al aardig wat blauwtjes opgelopen maar ach, je kan beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven