Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
tja dan denk ik ook die hebben een kaartje maar goed met korting ik had gewaarschuwd maar niet allemaal de trein uitgedreven (zo ging het echt hahah en een hoop beteuterde gezichtjes)
Heb extra lief gelachen, misschien komt ie dan morgen weer langs
heel apart
1x op de heen reis 1x op de terug reis. Reis dus 4 x per week tijdens de spits...
In de trein van Groningen CS naar Groningen Noord wordt je ook nooit gecontroleerd, kost je €1,30 per keer voor vier minuten. De bus is 1 euro, en doet er een kwartier tot bijna een half uur over, ligt aan de lijn. De bus betaal je toch ook?
miepmiep91 schreef:Nou ik had dus wel een boete gekregen, zelfs na me uitleg nog, dat ik niet kon afstempelen ivb met vertraging door die andere treinen.
De conducteurs hier zijn vieze klootzakken.

Berdien schreef:Tuurlijk koop je een kaartje. Als je met de bus gaat koop je toch ook een kaartje? De auto kost je toch ook benzine?
Ik snap echt niet dat mensen zwart wíllen rijden, je betaalt toch voor een vervoersservice.
Sieltjuh schreef:Mjay schreef:kom op zeg dat kaartje koop je niet voor de conducteur met de trein reizen kost nou eenmaal geld dus als je dat er al niet eens voor over hebt dan moet je maar met de fiets dat kost niks... beetje makkelijk hoor
Lees het hele topic eens door voordat je met zoiets reageert
Jose22 schreef:Dat zijn appels en peren; winkels leveren service. Is de service k*t, loop je naar een andere winkel en geef je je geld bewust uit. Dat kan niet bij de NS; die service IS gewoon k*t, maar je hebt geen keuze. Een beetje geld uitgeven is dan niet erg, maar reizen per OV is belachelijk duur aan het worden. De prijs past totaal niet bij de service.

Yuna schreef:@Sieltjuh
Ik snap niet waarom je Mjay zegt het hele topic te lezen. Wie zegt dat ze dit niet gedaan heeft?
Ik heb zelf het hele topic gelezen en ik vind haar opmerking volledig logisch...
Jij luistert duidelijk braaf naar dat engeltje en dat is super maar er reageren ook veel mensen die naar het duiveltje luisteren.
Plus sommige mensen vinden de redenering van dat duiveltje echt heel krom en die zeggen dat dan ook graag eens.

Ik begreep het meer als een algemene opmerking waarbij ze toevallig verder ging op een opmerking van jou.