maar ik snap al die poeha niet hoor

kom op zeg, het is 10 gram (spin) tegenover kweet niethoeveel kilo's!
geloof me die spin is bang hoor!! of zie je jezelf al gaan, aangevallen worden door de spin, die neemt je in de houtgreep,legt je neer en vermoord je en peuzelt je daarna heerlijk op

waarschijnlijk voor jullie niet te lachen dat beeld, zelf vind ik hem toch wel komisch

maar serieus, waarom nou doodmaken, wat heeft ie je aangedaan? dat hij ergens zit waar jij zegt dat hij er niet mag komen? omdat hij gewoon leeft in de natuur die de mens tot eigen heeft gemaakt en hij er niks van snapt?
omdat hij gewoon doet wat instinctief in hem zit, muggen en vliegen vangen, tja en waar komen die? waar warmte is en viezigheid is
mensen dus!!
dus geef jezelf een schup onder de kont
google desnoods eerst eens om te weten wat je nou eigenlijk doodmaakt en denk nou eens na als je met je minimaal 50 kg staat te stieren krijsen en janken tegenover een nietswetend beestje van nog geen 10 gram.....
vang m gewoon (en dat is al eng genoeg voor zowel jullie dan als voor de spin) en zet hem gewoon buiten....
sommige mensen vind ik ook te walgelijk om naar te kijken, ik draai mijn hoofd om, maar om diegene nou schoenmaat 39 op zijn hoofd te leggen

p.s het is wel duidelijk, ik ben er dus niet bang voor, maar statement: het zijn ook niet mijn grootste vrienden
mijn moeder vind muizen en ratten verschrikkelijk, maar met spinnen enzo heeft ze geen problemen..

. Is niet grappig als je lekker als 6-jarige in je bedje ligt een boekje te lezen, je denkt je knuffel te pakken en er wandelt een spin langs
ik wou dat ik dat had..
WOW dat jij dat uberhaupt durft 

BLEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ben direct gestopt met de opleiding hierna...
, dat ik er echt panisch voor ben. Muggen en vliegen hebben we niet in huis, want we hebben voor elk raam een hor zitten. Ideaal, als je in een omgeving met veel weiland, water en bos woont. Dus een spin heeft in mijn huis niets te zoeken (en niets te vreten).