Rio de Janeiro
Argentinië
Malediven
Tanzania
Kaapstad
New York
Las Vegas
Hawaii
Bali
Thailand
En natuurlijk nog meer, maar dit was het eerste wat ik me opkwam.
Ach, wie weet, over een paar jaartjes.
Dromen zijn er tenslotte om nageleefd te worden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En het lijkt me ook wel leuk om eens wat actiefs te doen, maar niet dat ik de hele vakantie door Italië aan het fietsen ben
, met de transsiberische express het land door, zou er dan wel op zijn minst een maand voor uittrekken. Jammer dat het zo verdomd duur is, dat wordt nog eventjes sparen vrees ik...

)
)
Goof schreef:Ik wil vreselijk graag naar India, lijkt me fantastisch mooi.
)Citaat:Kenia heb ik al eens bezocht toen ik daar met een organisatie een schooltje heb gebouwd, maar zou ik ook ontzettend graag nog eens terugzien.

Aranel schreef:Ik wil héél graag naar (zuid) Afrika, sowieso op safari gaan en misschien ook die bosjesmensen ontmoeten
En een eiland als Aruba lijkt me heel gaaf, alleen zie ik op tegen dat vreselijk eind vliegen
xBibi schreef:Aranel schreef:Ik wil héél graag naar (zuid) Afrika, sowieso op safari gaan en misschien ook die bosjesmensen ontmoeten
En een eiland als Aruba lijkt me heel gaaf, alleen zie ik op tegen dat vreselijk eind vliegen
Valt opzich wel mee, ik ben naar Curaçao geweest, en als je gaat slapen dan ben je er zo hoor

Dus toen kon ik al helemáál niet slapen
citroen schreef:Goof schreef:Ik wil vreselijk graag naar India, lijkt me fantastisch mooi.
India lijkt me ook erg gaaf! Alleen zou ik het mn oma&moeder nooit kunnen aandoen,
wegens dat mn oma's zoon ( moeders broer ) ooit naar India ging. In het begin kwam die heel vaak terug
maar na de laatste keer dat die er heen ging hebben ze nooit meer iets van hem gehoord!............................... ( En mn oma blijft volhouden dat die nog leeft)
Citaat:Kenia heb ik al eens bezocht toen ik daar met een organisatie een schooltje heb gebouwd, maar zou ik ook ontzettend graag nog eens terugzien.
Mag ik vragen met welke organisatie? Ik wil het namelijk zelf ook super graag gaan doen als ik klaar ben met school!

Aranel schreef:xBibi schreef:
Valt opzich wel mee, ik ben naar Curaçao geweest, en als je gaat slapen dan ben je er zo hoor
Haha ja maar ik kan niet zittend slapen
2 weken terug, toen we terugkwamen uit Spanje was ik ook heel moe, maar toen zaten er 2 krijsende koters in het vliegtuigDus toen kon ik al helemáál niet slapen

) En waarom deze keuze: tjah, het moeten erg bijzondere en mooie landen zijn. En ik ben wel benieuwd 
. Canada lijkt me ook supergaaf, net als Noorwegen.
In de tussentijd kom ik altijd wel weer iets tegen waar ik zelf volstrekt niet aan gedacht had.

)
Nueve schreef:Rome zou ik nu niet willen. Ga er met school heen, de 2e week na de vakantie, en zelfs dan is het nog vreselijk warm.