Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Alleen soms dan kan ik gewoon niet aardig blijven. Zo ben ik bijvoorbeeld op 1 dag 3x!! gebeld door hetzelfde energiebedrijf of ik 'toch echt niet een voordeliger energietarief wilde!'. Na de 3e keer aangegeven te hebben dat ik niet geïnteresseerd was, was ik echt niet meer aardig hoor.
Ik wilde weten wanneer ik mijn sim-lock kon laten verwijderen, maar dat kon ze me niet vertellen. Eh, pardon? Lijkt me dat ze toch echt wel weten wanneer ik een abonnement heb afgesloten. Uiteindelijk toch mijn antwoord gekregen, maar het is moeilijk om dan nog heel aardig te blijven doen.Blue_Eyes schreef:orienta schreef:ik vind mensen van een klantenservice altijd vrij onbeschoft doen!
ook van een callcenter trouwens!
belde iemand of ik interesse had in een uitvaarverzekering had ik zeg nee zegt ze nou hoe doe je dat dan als je volgende week dood neervalt
Typisch gevalletje 'dan doe ik niks meer'?
(want dat vind ik het toch echt). Zij bleek mijn moeder te moeten hebben, maar die was er niet. Dus ik vertelde haar dat, en voegde er aan toe dat ik wist dat zij daar ook geen interesse in had. De reactie van dat meisje: "En waarom denk jij dat te weten dan?" Mijn reactie: "Omdat het mijn moeder is."
Daar had ze even niet van terug
Kom op zeg, vond dat toch zo brutaal. 
Ik belde daarnet toevallig nog naar de klantenservice van mijn telefooncentrale en dat gebeurde wederzijds heel beleefd en formeel, dus ik ben tevreden.
Ik ben echt een geweldig lieve klant, al zeg ik het zelf.
stef schreef:Dat was tegen jou smurfje
Vanmorgen werd ik gebeld door een klant, ik krijg niet de kans om te beginnen met goedemorgen, klant denderd er gelijk overheen...
Waarom doet *piep* dat *piep* systeem het bij jullie nou *piep* nog steeds niet??? (en dan dus echt schreeuwen, was gelijk wakker..)
Nou sorry, dat is dus echt niet nodig om zo binnen te komen vallen

Vudress schreef:Ik heb altijd het idee dat de medewerkers van de klantenservice thee zitten te drinken terwijl ik al heel erg lang in de wacht sta en gewoon door blijf betalen met mijn mobiel.

smurfje schreef:ik weet niet of ik jou aan de telefoon heb gehad
ik was nog redelijk beleeft. ik zei alleen maar dat de anwb verzonnen had een reparatie zo lang zou duren :p
stef schreef:Als mensen goed luisteren.... Ik wil graag luisteren, maar verwacht dan wel terug dat de klant ook naar mij luisterd en mij niet continu onderbreekt als ik iets probeer uit te zoeken.
Ik behandel naar mijn idee zo goed mogelijk mijn klanten zoals ik zelf ook behandeld wil worden