Mindfields schreef:Ik denk dat God zelf homosexueel is en daar niet voor uit durft te komen en daarom tegen homosexualiteit is. De ouwe snoeperd.
haha... ook Brüno gezien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindfields schreef:Een goddelijk lichaam moet hij sowieso hebben he, als god zijnde.
@ Verootjoo: Nee, zegt die dat ook?
verootjoo schreef:Mindfields schreef:Dan had hij er maar voor moeten zorgen dat seks iets vreselijks is, een 'moetje', zodat mensen het ook daadwerkelijk alleen voor de voortplanting doen. Dikke vette fout van God zelf dus
Ja, maar god heeft wel meer fouten gemaakt; ik bedoel muggen, teken, wespen, wat hebben die voor nut
LimaMambo schreef:Kweetnietje1 schreef:Een storende en beledigende topic titel voor de mensen die geloven. TS verveeld zich of wil opzettelijk shockeren?
het is maar net hoe je het opvat
Kweetnietje1 schreef:Een storende en beledigende topic titel voor de mensen die geloven. TS verveeld zich of wil opzettelijk shockeren?
Muisbal schreef:Ik ben atheïst, maar
Wie zegt dat god een mens(achtig figuur) is dat bi, homo of hetero kan zijn? Daar wordt vaak wel vanuit gegaan, terwijl god een niet tastbaar of zichtbaar iets is.