na maanden chatten , ga je afspreken ! komt hij niet opdagen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 14:35

Lusitana, meneer kan dr toch wel even een telefoontje tegen aan gooien? Wat is het probleem?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 14:42

idd als je een meisje toch geweldig vind en niets liever wilt dan met haar afspreken en je loopt elkaar dan mis dan is het eerste wat je doet toch bellen als je thuis bent, tenminste zo zie ik dat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 14:47

Precies, kleine moeite, wel zo netjes en hoort gewoon bij een stukje fatsoen, en bovendien ook nog te belazerd om haar belletje even te beantwoorden.
Hoezo gekwetst hoopje trots.

Ik hoop dat je inmiddels al iets gehoort heb van dat mannetje, anders deleten die handel. Geen hand vol maar ;)

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 15:37

hoi ,
ben net terug van werken en heb nog steeds niks gehoord .
hij kan niet boos op me zijn omdat ik laat was want ik zou smsen als ik er was en dat heb ik gedaan .
ik heb hem minstens 4 keer gebeld toen ik al 45 minuten stond te wachten en hij nam niet op dus lijkt me niet dat hij na 3 keer nog zijn auto niet aan de kant heeft kunnen zetten .
maarja jammer dan ben niet boos meer een nachtje slapen doet wonderen .
als ik hem spreek dan vraag ik de reden en anders ook goed .
vind het jammer maar ga geen tweede keer een 45 minuten heen en weer rijden met het risico dat het nog eens gebeurd want moet zelf toch van belgie komen .
heb hem vannacht toen ik thuis was nog gebeld en voicemail in gesproken dan ik ongerust was en als hij het hoorde me even wilde laten weten of alles goed met hem is maar tot nu toe niks .
we hadden elkaar al ontmoet in tilburg en webcam , foto's dus daar kan het niet aan liggen .
als ik de reden weet zijn jullie de eerste die het horen .

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 15:40

Storm76 schreef:
En nog steeds zijn er mensen die denken dat er een reden was dat hij er niet was...

Hij had bij iedere willekeurige benzinepomp even kunnen stoppen om beltegoed te kopen, langs de snelweg zijn die echt nog wel open en de Ikea ligt bij de snelweg. Of hij had als de sodeflikker naar huis kunnen rijden en daar met zijn vaste telefoon (of de mobiel van zijn broer/zus, moeder of vader) kunnen bellen of smsen.

Maar dat geldt toch twee kanten op? De TS zelf is toch ook 3 kwartier te laat gekomen met alleen maar een miezerig sms'je?

Freedom007

Re: na maanden chatten , ga je afspreken ! komt hij niet opdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 15:48

Ben nu toch wel heeeeeeeeeel erg benieuwd of je die gozer uberhoud nog spreekt..... is het niet via telefoon dan wel via msn

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 15:52

Ook ik ben een tikkeltje nieuwschierig naar het staartje van dit verhaal. :j

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 22:34

misschien te persoonlijk hoor maar als hij uit breda komt dan ben ik erg benieuwd wie het is, heb namelijk iemand in me vriendenkring die het wel eens zou kunnen zijn

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 22:58

juline schreef:
heb namelijk iemand in me vriendenkring die het wel eens zou kunnen zijn

Ik denk dat iedereen dat wel heeft _O- :')

Waar baseer je dat op? Omdat je een mannelijke vriend hebt die zich wel eens als een varken gedraagt? Dat doen toch alle mannen? :D

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:05

hahaha gamblescup, nee hij is echt in staat om zulke dingen te flikken, heb inmiddels pb contact, ben benieuwd

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:08

GamblersCup schreef:
juline schreef:
heb namelijk iemand in me vriendenkring die het wel eens zou kunnen zijn

Ik denk dat iedereen dat wel heeft _O- :')

Waar baseer je dat op? Omdat je een mannelijke vriend hebt die zich wel eens als een varken gedraagt? Dat doen toch alle mannen? :D

_O- geweldig :')

Tsja, dat kan gebeuren, denk ik dan, als je via internet iemand wilt ontmoeten.. Je weet nooit wie er achter het scherm zit.. en of die gene dan wel is wie of wat hij zegt te zijn :=

Als je hem al eens ontmoet hebt is het natuurlijk wel anders, maar toch.. You never know..

Ik hoop voor je dat ie een goed excuus heeft!

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:09

helaas, het blijkt hem niet te zijn

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:10

Had je hem anders even mores geleerd? :=

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:10

Er lopen ook wel meer jongens rond, in breda, die iemand zou kunnen laten zitten :=

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:14

ikke wel heb meerdere grappige appeltjes met hem te schillen

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 23:15

hihi :P

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:21

was die niet in de ballebak van de Ikea? _O-

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 23:22

:P _O- :D

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 01:29

Moderatoropmerking:
Het heeft niet zoveel zin om te gaan discussiëren over wie het misschien wel zou kunnen zijn. Laten we het maar gewoon bij het onderwerp van TS houden.

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 09:15

en heb ej al weer wat van hem gehoord ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 12:50

M_EL_ISSA schreef:
Er lopen ook wel meer jongens rond, in breda, die iemand zou kunnen laten zitten :=

Ach zo te zien past er op elk potje een dekseltje genoeg 'moraalridders' die begrip voor hem hebben :+
Persoonlijk land vol, ben benieuwd of TS nog wat gehoord heeft van t mannetje alhoewel we dat antwoord gister ook al hadden kunnen verwachten. Vrees van niet!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:09

Chiqa schreef:
Ach zo te zien past er op elk potje een dekseltje genoeg 'moraalridders' die begrip voor hem hebben :+

Is het 'moraalridderig' als je verwacht dat beide partijen fatsoenlijk naar elkaar communiceren?

Stel... Meisje spreekt af met een jongen. Die jongen stuurt een sms'je "ben verkeerd gereden". Verder niks. Het meisje vraagt wat ze nu zullen doen, maar krijgt geen antwoord. Na een half uur wachten gaat het meisje toch maar naar huis... Na nog eens een kwartier (dus 3 kwartier na de afspraak) komt er een sms'je dat de jongen alsnog ter plaatse is. Het meisje vraagt waar precies, maar komt erachter (en meldt) dat haar beltegoed bijna op is. Meisje kan het dus blijkbaar niet vinden, en gaat er vanuit dat die jongen wel even zal bellen, die weet immers dat haar beltegoed op is? Nu nieuw regelen kost nog meer tijd, en het is allemaal al zo uitgelopen. Maar die jongen belt niet even op om te vragen of ze het kan vinden, maar doet gewoon niks. Uiteindelijk gaat iedereen onverrichter zaken naar huis.

Wedden dat heel bokt die jongen dan ontzettend fout vindt? En terecht. Allebei hadden ze heel veel kunnen doen om even beter af te spreken, dat hebben ze allebei niet gedaan, dan is het niet alleen de jongen die fout zit. Toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:13

Shadow0 schreef:
Is het 'moraalridderig' als je verwacht dat beide partijen fatsoenlijk naar elkaar communiceren?

Nou ja je geeft het antwoord zelf al, onbreekt het jong nogal aan zo te zien, gewoon geen telefoon aannemen als er een meisje de weg niet kan vinden :)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:17

Chiqa schreef:
Nou ja je geeft het antwoord zelf al, onbreekt het jong nogal aan zo te zien, gewoon geen telefoon aannemen als er een meisje de weg niet kan vinden :)

Je vindt dat alleen de jongen onhandig gehandeld heeft? Is het niet beantwoorden van smsjes wel netjes?

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 15:13

ik heb nog niks van hem gehoord maar , dat gebeurd weleens vaker dus zal het van de week wel horen .
even ter verduidelijking als je nog verder wil discusieren lees dan in ieder geval mijn vorige reacties .
hij stond niet bij ikea te wachten dus kon ook niet denken laat ik maar naar huis gaan .
hij zou komen als ik stuurde dat ik bij de ikea was .
bovendien als hij hierheen zou komen en kent de weg niet en zou sturen ben bij de mac verkeerd gereden dan zou ik hem terug smsen wat zie je allemaal , ergens een straatnaam ofzo want dan kom ik eraan .
en niet oei wat nu ?? met andere woorden zoek het zelf maar uit .
maar oke daar ben ik nu wel overheen .
vraag me alleen af wat nu ? heb nog nooit een jongen gezien die me zo goed begreep als hij .hij kon zelfs blindelings mijn zinnen afmaken als ik een probleem heb kan ik bij hem terecht en hij bij mij met zijn problemen .
misschien is hij inderdaad bang geweest want hij heeft niet zo'n makkelijk verleden .
dus hoop maar snel iets te horen want wil hem niet kwijt al is het als gewone chatvriend .