Tot in den treure......
Samen met: Als je wilt trekken, neem je maar een vriend
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. 
Behalve het feit dat dit dus echt je eerste keer was. Maarja, ik las dat al je vriendinen het al gedaan hadden. En als jullie er open over zijn, dan is dat gewoon makkelijker merk ik wel.
) 
leeneliefje schreef:wat me nu is overkomen is best wel erg ja.
maar een vriendin van mij heeft nog iets ergers meegemaakt.
ze had al iets van 8 maanden verkering met haar vriendje.
( ja natuurlijk met haar vriendje)
En toen ze na 8 maanden voor de eerste keer sex hadden had hij het die zelfde avond nog uitgemaakt
echt zo zielig voor haar.
En toen ze na 8 maanden voor de eerste keer sex hadden had hij het die zelfde avond nog uitgemaakt
Ik ben nog subtiel. Je wil niet weten hoe kerels over dit soort voorvallen spreken 
pharagirlke schreef:ik lees hier iemand die zei dat die op haar 16e we eens gedronken had, dit meiske is 15 en geeft aan al eerder zoveel gedronken te hebben en dan er geen last van gehad te hebben. Dus ja, verwijt mij maar dat ik zeg dat er een naam is voor dit soort mensen.Ik ben nog subtiel. Je wil niet weten hoe kerels over dit soort voorvallen spreken
Lieve jongen? Hij treft geen schuld, maar een echte lieve jongen had gewacht tot je nuchter was. Zijn schuld is het niet want jij wilde het ook, maar lief vind ik hem ook niet.

Welshcobfan schreef:Nee meid, er is je niets erg overkomen: je hebt een geweldige avond gehad hahahaJe hebt het met zin gedaan, nou ja: ik ben blij dat jouw eerste keer wel fijn was !
enige wat ik jammer vind is dat je met 15 jaar al drinkt... seks is niet schadelijk voor je hersenen, alcohol wel