Een iets té wilde nacht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:45

Haha, je weet over wie ik het heb hè?

Tot in den treure......

Samen met: Als je wilt trekken, neem je maar een vriend :o

Marr_

Tsja, zou me erg stom en schuldig voelen als ik in jouw schoenen stond!
Ik vind dat een eerste keer speciaal moet zijn, maar dit was in mijn ogen 'goedkoop'.
Zeker niet iets om trots op te zijn :(:)
Maargoed, hier heb je achteraf niet zoveel meer aan.. Wees blij dat je het wel veilig hebt gedaan. Hopelijk was het een goede les voor je ;).

Yessy

Juul schreef:
Vraag me nu ff serieus iets af: Zouden jongens niet vaak onderling het over meisjes hebben die hun kùt achterna lopen?

Neuh, daar gebruiken ze termen als slet/snol/prutsmuts voor, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:46

Yessy schreef:
Neuh, daar gebruiken ze termen als slet/snol/prutsmuts voor, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? ;)

ik dacht, laat ik maar aardig zijn en het niet zeggen ;)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:47

Ik vind het eigelijk helemaal niet zo erg :o Behalve het feit dat dit dus echt je eerste keer was. Maarja, ik las dat al je vriendinen het al gedaan hadden. En als jullie er open over zijn, dan is dat gewoon makkelijker merk ik wel.
Ben je al wel eerder veder geweest met jongens? want dat zou ik dan eerst doen voor ik gelijk all the way ga.
En tja echte liefe jongens zoals jij beschrijft suusert, waar vind je die? Want ik en mijn vriedinnen zijn hard opzoek, maar met uitgaan komen we alleen maar van deze '1 avond' jongens tegen :)

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 18:48

wat me nu is overkomen is best wel erg ja.
maar een vriendin van mij heeft nog iets ergers meegemaakt.
ze had al iets van 8 maanden verkering met haar vriendje.
( ja natuurlijk met haar vriendje :P )
En toen ze na 8 maanden voor de eerste keer sex hadden had hij het die zelfde avond nog uitgemaakt :oo

echt zo zielig voor haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:48

Yessy schreef:
[naam] schreef:
Vraag me nu ff serieus iets af: Zouden jongens niet vaak onderling het over meisjes hebben die hun kùt achterna lopen?

Ja zoiets bedoelde ik dus ook. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:48

leeneliefje schreef:
En toen ze na 8 maanden voor de eerste keer sex hadden had hij het die zelfde avond nog uitgemaakt :oo

Oei die is wel hard..

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:49

leeneliefje schreef:

autsch

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:49

ik lees hier iemand die zei dat die op haar 16e we eens gedronken had, dit meiske is 15 en geeft aan al eerder zoveel gedronken te hebben en dan er geen last van gehad te hebben. Dus ja, verwijt mij maar dat ik zeg dat er een naam is voor dit soort mensen. ;) Ik ben nog subtiel. Je wil niet weten hoe kerels over dit soort voorvallen spreken :=

Lieve jongen? Hij treft geen schuld, maar een echte lieve jongen had gewacht tot je nuchter was. Zijn schuld is het niet want jij wilde het ook, maar lief vind ik hem ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:50

Vind het nog knap dat hij 8 maanden de schijn op heeft gehouden dat het om meer ging dan seks.

Sissi87

wat is er zo raar aan dat een meisje van 15 het doet? ik was ook 15hoor, niks mis mee. Ik schrik pas heeel erg als ik verhalen hoor van meisjes van 12, das pas erg!

Ayasha
Blogger

Dat ze het doet met een wildvreemde als ze bezopen is?
(in de wind noem ik ook bezopen :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:51

Alsof geen last hebben van de eerste keer alleen maar toegewezen kan worden aan alcohol.

Hou nou maar op met dat verbloemen en zeg gewoon welke naam je dan bedoeld waar je elke keer naar wijst.

Anoniem

pharagirlke schreef:
ik lees hier iemand die zei dat die op haar 16e we eens gedronken had, dit meiske is 15 en geeft aan al eerder zoveel gedronken te hebben en dan er geen last van gehad te hebben. Dus ja, verwijt mij maar dat ik zeg dat er een naam is voor dit soort mensen. ;) Ik ben nog subtiel. Je wil niet weten hoe kerels over dit soort voorvallen spreken :=

Lieve jongen? Hij treft geen schuld, maar een echte lieve jongen had gewacht tot je nuchter was. Zijn schuld is het niet want jij wilde het ook, maar lief vind ik hem ook niet.

Is zij dan wel lief? Ze heeft toch ook niet gewacht tot hij nuchter was....

Het lijkt verdorie wel alsof jongens geen gevoel hebben hoe sommige mensen het omschrijven....

vuurneon

Nee meid, er is je niets erg overkomen: je hebt een geweldige avond gehad hahaha :D Je hebt het met zin gedaan, nou ja: ik ben blij dat jouw eerste keer wel fijn was ! :D

enige wat ik jammer vind is dat je met 15 jaar al drinkt... seks is niet schadelijk voor je hersenen, alcohol wel :)

_danieke_

leeneliefje schreef:

tja het kan dus altijd erger, maar wel klóte voor haar

arans

Guernica schreef:
Vind het nog knap dat hij 8 maanden de schijn op heeft gehouden dat het om meer ging dan seks.

Hij had er veel voor over dus :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:52

zonder gevoel, had ie niets kunnen presteren :P

upperlady

[/quote]Wat is daar in vredesnaam mis mee? Ze is toch niet gegangbanged?[/quote]

Whaha ik moest echt vrezelijk om je lachen, gegangbanged! Dat zou er ook nog eens bij moeten komen, hahaha sorry. Ik zit niet zo boos of gipikeert achter mijn pc als het misschien lijkt hoor!

maar als andwoord, nee dit klopt maar ik vind het erg jong. Hieruit blijkt dat dit soort dingen gebeuren als je 5 pubers in 1 huis zet en ervaring bewijst dan ook dat het er 9 van de 10 keer dan niet nagedacht wordt over bescherming. Als moeder zijnde wil ik mijn kind niet met zijn of haar 15e met een kind op zien komen draven. Gelukkig is dit in dit geval allemaal veilig en netjes gedaan maar alsnog vind ik dat je als ouder zijnde je kind hiervoor moet beschermen.

Ts ik val je zeker hier niet op aan hoor, ik hoop dat je spijtgevoel snel wegebt.

Anoniem

Welshcobfan schreef:
Nee meid, er is je niets erg overkomen: je hebt een geweldige avond gehad hahaha :D Je hebt het met zin gedaan, nou ja: ik ben blij dat jouw eerste keer wel fijn was ! :D

enige wat ik jammer vind is dat je met 15 jaar al drinkt... seks is niet schadelijk voor je hersenen, alcohol wel :)

Zou echt naar zijn als seks schadelijk was voor je hersenen.
Al ken ik wel mensen die geloven dat je zoveel hersencellen vernield per orgasme. _O-

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 18:52

nee oke. maar het is vndaag de dag toch redelijk normaal dat mensen van 15 alchohol nuttigen? (om het even sjeik te zeggen ) Niet dat het goed is of normaal of weet ik veel.
het is natuurlijk heel erg slecht. daar ben ik me ook van bewust. maar het is nu eenmaal iets wat gewoon op élk feestje aan wezig is.

Anoniem

Welshcobfan schreef:

Dáár ben ik het wel mee eens. :j

Zwartwitje

pharagirlke schreef:
Wij hebben hier een naam voor dat soort meisjes :o

Ik mag hopen dat je voor die jongen (die 16 is, bezopen was en het heeft gedaan met een wildvreemde meid) een zelfde soort benaming hebt?

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:53

sissi: Ja, maar tussen een meisje van 15 met een vriendje
en een meid van 15 met te veel drank op, en iemand die ze niet kent
vind ik toch écht wel wat anders.