Wat heb ik er aan als ik daar zit mijn droom te beleven, en ik heb niemand om van te houden en om het mee te delen?
Edit: Zie onderschrift
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)Kaka schreef:@ Darkchrystal: geen commentaar hoor, ben het helemaal met je eens.
Dit is iets waar ik en partner (6,5 jaar relatie, waarvan 2 jaar samenwonend) het recent nog over gehad hebben. Toen we in Adelaide (Australie) waren bleek er net een vacature vervuld te zijn voor een baan die perfect voor mijn vriend zou zijn geweest. Hij begint in NL aan de top van zijn vakgebied te lopen en zou graag buiten de grenzen ervaring opdoen. N.a.v. die vacature hebben we een 'wat als' gesprek gehad.
Ik denk niet dat ik met hem mee zou zijn gegaan. Ik sta op het punt een opleiding te beginnen in NL (NL recht, ook niet iets wat je in Aus kunt doen) en ik wil me graag eerst hier verder ontwikkelen in mijn vakgebied. Het zou mijn hart breken, want ik ben echt gek op hem, maar ik zou toch voor mezelf kiezen. Net zoals hij ook voor zichzelf zou kiezen. En dat is ook goed. We zijn te jong om ons gehele levensgeluk aan een ander op te hangen.
Ik zou denk ik werkelijk overal gelukkig kunnen zijn, als mijn geliefden er ook zijn. 

Anoniem schreef:Paard zou ik verkopen,partner,tsja,ligt er natuurlijk aan hoe serieus iets is.
Maar moet zeggen dat ik toch wel geneigd ben voor mijn eigen geluk te gaan hoor,leef nog altijd voor mezelf(owjee,hoeveel commentaar krijg ik hierop)
Het ligt er wel aan wat die kans van mijn leven inhoudt,of het iets blijvends is,of het me echt dingen oplevert..
Je bent daar immers zelf verantwoordelijk voor. Ik laat mijn beslissing iig niet afhangen van mijn paard en vriendinnen. Paard kan er altijd nog later weer komen en vriendinnen? bij een goede vriendschap blijft het wel en ik maak makkelijk weer nieuwe vrienden hahahah
Mijn paard praat niet terug, mijn paard geeft geen adviezen, mijn paard is niet mijn beste vriend, en ik lig niet 's nachts naast hem
mijn paard is een hobby waar ik ook veel plezier aan heb. Maar vriendlief staat toch wel ruim bovenaan, dus als ik om iemand niet de kans zou aangrijpen: is het om hem
__Laura schreef:Ik ben 18, imo is het 'op die leeftijd' ook heel inruilbaar
)