chipieke schreef:Ik zou het gemakkelijker te slikken vinden als er vreemdgegaan wordt omdat hij een meisje 'enorm aantrekkelijk' vindt dan dat er liefde bij te pas komt!
Daar ben ik het wel mee eens
Zou in beide gevallen pijn doen, maar laatste zou ik echt vreselijk vinden!
@Snackie: Huilen heb ik hem maar 2 keer zien doen (en dat was van geluk, niet van verdriet. Maarja, dat zijn ook emoties, dus voor een vent op zich al heel knap
). En ja, dat praten.. ik heb gewoon aangegeven dat ik het belangrijk vind om overal over te praten. Wanneer hem iets dwars zit, dat ik het fijn vind als hij dat met mij deelt enzo. En zelf ook praten wanneer mij iets dwars zit.
Maar het is voor hem ook nog altijd niet even gemakkelijk blijkbaar. Een paar dagen geleden moest iets heel belangrijks en moeilijks op het werk doen, daar was ie dus echt zenuwachtig over. Dan zit ie wat te chagerijnen, ik vraag wat er aan de hand is. "niets hoor"*nepglimlach*
Later op de avond nog een keer gevraagd & erbij gezegd "ben je misschien nerveus voor morgen?" "ja, ik ben inderdaad zenuwachtig"
Nou... hehe, het was eruit... Dat vind ie dan gewoon moeilijk om te zeggen ofzo, hij denkt dat ie daar dan niet over mag "zeuren". Volgende dag krijg ik een sms dat alles goed gegaan was op het werk en excuses voor zijn ongezellige gedrag van de avond daarvoor "ik was heel nerveus". Pfff, mannen...