Mijn vriend gaat in september een weekend weg met vrienden.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 11:20

Tallie_Ho schreef:
Kiezen op elkaar en doorbijten..

Ik vind persoonlijk wel dat het een beetje ongezond is om niks buiten elkaar te hebben.. Jullie zijn een jaar samen, wonen al samen en zijn nog nooit een weekeind uit elkaar geweest?? Meis, serieus, dat is gewoon ongezond!! Ga je eigen dingen doen, continue bij elkaar op de lip zitten en claimen gaat op ten duur problemen geven..

Schop onder je eigen kont, laat die jongen lekker met zijn vrienden weggaan en ga desnoods lekker naar je ouders, je paard of de stad in met een bups vriendinnen :D Zal jou ook goed doen, jezelf even losmaken van je vriend voor een weekeind, je zal inzien dat de wereld ook wel doordraait zonder hem ;) En voor je het weet is hij terug :)

We hebben wel welles wat gedaan zonder elkaar, maar dat was maar een avondje ofzo. Dan zien we elkaar die avond gewoon weer terug thuis. Dat hij een heel weekend weggaat zonder mij is nog nooit voorgekomen nee.
En idd, het weekend zal wel zo voorbij zijn! Komt allemaal goed.. ik heb er nu iig al heel veel meer vertrouwen in!
Jullie reacties heeft al een hoop gedaan. Ik merk wel dat ik er nu al minder moeite meeheb :)
Heel erg bedankt allemaal!!

plagom

Re: Mijn vriend gaat in september een weekend weg met vrienden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 11:48

In een gezonde relatie moet je elkaar soms ook even los laten. Dus dit weekendje weg zal waarschijnlijk alleen maar de basis leggen voor een nog sterkere relatie.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 11:57

Hmm ja zo had ik het nog niet bekeken! Daar heb je gelijk in.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 12:10

wel super dat je er al meer vertrouwen in hebt dat t goedkomt en er minder tegenop ziet.. :)

t komt heus wel goed!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 12:20

Gewoon lekker laten gaan met zijn vrienden!
Als hij dan weer thuiskomt hebben jullie weer wat nieuws te vertellen tegen elkaar en het weerzien zal vast ook leuk zijn! ;)

En ga zelf dan ook wat leuks doen! Bel een vriendin om bij te kletsen, om te gaan shoppen of ga lekker ergens uit eten.
En niet als een dood vogeltje op de bank voor de tv gaan zitten, hoor! ;)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 12:42

MarvanTom; Haha nee dat was ik ook niet van plan. Ik ben van plan om het hele weekend vol te plannen, ik wil iig wel iets met vriendinnen gaan doen! :)

Ik heb er nou idd al meer vertrouwen in en het 'nare gevoel' om het zo maar even te noemen is al stukken minder geworden!!
En ja, eigenlijk zijn het ook maar 2 dagen.. voordat ik het weet is ie alweer thuis, haha.

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie berichten, heeft me erg veel geholpen! Ik heb nu ook meer ontdekt waarom ik er precies zo tegenop zag.

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 13:09

Mijn vriend gaat zaterdag een week naar Llorette de mar! Met al zijn vrijgezelle vrienden!
Ik zie het ook totaal niet zitten, maar ja ik wil hem ook niet dwingen om hier te blijven!
Er is overigens 1 jongen die ook een vriendin heeft, maar die is al is vreemd gegaan op vakantie. En dan zegt hij: maar ik heb T. toch! Dan denk ik altijd: Nee, die vertrouw ik zeg :+ !
Ik vertrouw hem ook wel, maar tsja als mannen dronken zijn zijn ze toch anders. Hij is nu 21 en hoop dat hij volwasse genoeg is :(:) Anders weet ik meteen hoe hij in elkaar zit! Hoop overigens wel dat hij het me verteld als er wat gebeurd!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 13:13

Ik ben er totaal niet bang voor dat mijn vriend vreemd zou gaan. Daarvoor beteken ik teveel voor hem. Die groep is ook totaal niet zo, er zitten maar 2 vrijgezelle bij vd 10 jongens ongeveer. Ik denk dat ze gewoon met zijn alle een flink zuipweekend gaan hebben in hun huis.
Ja, helaas zijn mannen anders als ze hebben gedronken... maar hou de vertrouwen erin!

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 13:29

Ik zou zeggen, even de tanden op elkaar en doorzetten hoor. Is misschien even niet zo gezellig dat weekend, maar je kan toch nog wel iets leuks zonder hem bedenken.

Ik lees veel dat je het met hem moet bespreken. Maar hoe is dat dan voor hem, gaat hij dan wel lekker weg dat weekend. Ik zou het gewoon voor me houden. En vooral hem een lekker weekend gunnen. Ook niet ieder uur gaan bellen / smsen. Wacht maar gewoon tot hij jou belt. Laat hem lekker!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 14:44

Anoeska:
Ja dat gaat vast wel lukken ja, we gaan vast wat met de meiden doen dat weekend. Ik ben dan tenslotte niet de enigste die zonder vriend zit, haha.
Ik heb het nog niet letterlijk tegen hem gezegt nee, hij zal wel vast doorhebben dat ik het minder vind, maar verder zeg ik er ook niks over. Dan gaat hij miss ook met een naar gevoel weg en dat wil ik voorkomen.
Ik ga hem ook niet ieder uur bellen/smse nee, zo ben ik sowieso niet. Misschien tussendoor een x een smsje of het gezellig is maar dat gewoon uit enthousiasme.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:54

En je kan natuurlijk ook iets heel speciaals voorbereiden voor als 'ie terugkomt. Dan kan jij al het hele weekend voorpret hebben voor het moment dat 'ie weer thuiskomt (maar misschien dat 'ie na een weekend zuipen met vrienden alleen nog maar wil slapen).

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:59

Het is maar een weekeind. Ik zou me er niet druk over kunnen maken.. Laat hem lekker lol hebben met zijn vrienden kun jij wat leuks doen met je vriendinnen! :)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 21:41

Anoeska: Dat is wel een goed idee zeg! Alleen wat zal ik dan voorbereiden? Hmm daar ga ik eens goed overna denken! ;)
Denk dat ie zich idd wel belabbert voelt na zo'n weekend, maar miss heb ik daar dan ook wel last van als we met de meiden gaan zuipen! haha.

Ik maak me er al véél minder zorgen over dan een paar dagen geleden! Dit topic heeft me erg geholpen. Nogmaals bedankt allemaal!

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:48

Je zegt dat er veel vrienden zijn die al gaan samenwonen.. Hij is dus niet de enige met een vriendin. Dus ik denk dat het wel meevalt qua meisjes etcetera. Je moet hem gewoon vertrouwen.. en anders spreken jullie met alle meiden wat af, om elkaar beter te leren kennen? :D Heb je gelijk afleiding!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 01:36

Lol, dit klinkt zo bekend en ik had precies hetzelfde als jou.
De eerste keer dan dat ik hun mannen weekend mee maakte.
Na dat eerste jaar *het is een jaarlijks iets* was dat gevoel over dus van mijn kant was het denk meer het onbekende, had het nooit meegemaakt met exen, dus was denk gewoon angstig omdat het nieuw was, zonder mij weg (is die nou helemaal gek geworden:D )

1 van de vrienden kreeg verleden jaar een vriendin, en die had het gevoel ook, alleen die ging dus naar ze toe en is het weekend bij ze gebleven, nou dat werd haar niet in dank afgenomen, zowel door de mannen als de vrouwen niet, en dit jaar is ze gewoon thuis gebleven.
Was ook niet afgesproken, ze stond er opeens en tsja...dan krijg je wel dat de rest van de meiden zoiets hebben van hallo! wij missen ons vriendje ook en laten ze toch lekker hun ding doen.

Gewoon laten gaan, ik heb het met hem besproken toen, en ik werd lief gerustgesteld (en uitgelachen:P) en we hebben toen de afspraak gemaakt dat die me sávonds na het gezamelijke avond eten even zou bellen en uiteindelijk stond hij zondag op de stoep in plaats van maandag en belde hij mij om te vragen waar ik uithing, tsja, ik had mijn weekend vol gepland.
Hij miste me en ons huisje, dus bleef niet met het kleine groepje dat tot maandag zou blijven, maar ging mee met de naar zondag naar huis toe gaanders :D :o :D

Trouwens na dat eerste jaar ook geen afspraken over bellen etc. meer gemaakt, hij belt toch wel.

Loveforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 01:48

zou je idd niet te druk maken :P

als je mekaar vertrouwd. en je weet dat het goed zit, gewoon loslaten, en zelf ook dingen gaan doen, tis maar een weekendje,
voor je het weet is hij weer terug.

mijn vriend is ook een keer 2 wkn weg geweest, zou eerst 1 week zijn, maar wilde er toch nog een week aan vastplakken,
heeft toen aan mij om toestemming gevraagd, zo lief (A)

maar kwam wel metteen de dag dat hij terug kwam, gelijk naar mij toe, want miste me te erg.