Tallie_Ho schreef:Kiezen op elkaar en doorbijten..
Ik vind persoonlijk wel dat het een beetje ongezond is om niks buiten elkaar te hebben.. Jullie zijn een jaar samen, wonen al samen en zijn nog nooit een weekeind uit elkaar geweest?? Meis, serieus, dat is gewoon ongezond!! Ga je eigen dingen doen, continue bij elkaar op de lip zitten en claimen gaat op ten duur problemen geven..
Schop onder je eigen kont, laat die jongen lekker met zijn vrienden weggaan en ga desnoods lekker naar je ouders, je paard of de stad in met een bups vriendinnenZal jou ook goed doen, jezelf even losmaken van je vriend voor een weekeind, je zal inzien dat de wereld ook wel doordraait zonder hem
En voor je het weet is hij terug
We hebben wel welles wat gedaan zonder elkaar, maar dat was maar een avondje ofzo. Dan zien we elkaar die avond gewoon weer terug thuis. Dat hij een heel weekend weggaat zonder mij is nog nooit voorgekomen nee.
En idd, het weekend zal wel zo voorbij zijn! Komt allemaal goed.. ik heb er nu iig al heel veel meer vertrouwen in!
Jullie reacties heeft al een hoop gedaan. Ik merk wel dat ik er nu al minder moeite meeheb
Heel erg bedankt allemaal!!
Zal jou ook goed doen, jezelf even losmaken van je vriend voor een weekeind, je zal inzien dat de wereld ook wel doordraait zonder hem
En voor je het weet is hij terug
!
Anders weet ik meteen hoe hij in elkaar zit! Hoop overigens wel dat hij het me verteld als er wat gebeurd!