Bleh wat zie ik er tegen op!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:53

Nu moet ik eigenlijk wel toegeven.
Dat ik het de eerste keer wel heel eng vond hoor.

Ik ben maar een boerentrien uit een klein dorpje en had nog nooit gevlogen en toen moest ik in mijn UPPIE voor het EERST naar Spanje vliegen.

Helemaal alleen door de douane (werd ook gefoullieerd en moest mijn schoenen enz uit doen)
En toen door dike hele lange gang opzoek naar mijn gate (ook echt een van de laatste gate's)
Toen stond ik ook wel een beetje te rillen.
Heb ook aangegeven bij de stuwardes dat het mijn eerste vlucht was en dat ik helemaal alleen was en ook wel een beetje bang.
Zij hebben mij toen enorm gerust gesteld.
Heel fijn.

Ik vond dat wel eng omdat ik niet wist wat mij te wachten stond.
Maar toen we de lucht in gingen dacht ik echt JOEPIE!!! Dit is cool!!
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 13-07-09 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Ronne

Re: Bleh wat zie ik er tegen op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:54

Ja, die pilletjes kunnen volgens mij inderdaad helemaal geen kwaad die ene keer per jaar en het kan wel supergoed werken! Heb ze voor andere dingen ook wel eens gehad. Het is wel aan te raden ze eerst een keer te proberen, zodat je weet hoe je erop reageert en niet daarvan in paniek raakt.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:57

Ronne schreef:
Ja, die pilletjes kunnen volgens mij inderdaad helemaal geen kwaad die ene keer per jaar en het kan wel supergoed werken! Heb ze voor andere dingen ook wel eens gehad. Het is wel aan te raden ze eerst een keer te proberen, zodat je weet hoe je erop reageert en niet daarvan in paniek raakt.

Naja ik ben zelf verpleegkundige en weet wel wat van medicijnen af. Dus die link was snel gelegd :D Huisarts is er ook makkelijk mee, ff belletje en ik heb een receptje. En inderdaad voor die ene (en als ik ooit rijk wordt misschien wel 2x ;) :D ) keer per jaar, nou prima hoor, scheelt mij een hoop stress!