En nu ga ik maffen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

VivaLaVida schreef:Iddel schreef:@Breezy302: Krijgen ze daar niet meer straf voor ofzo, als ze andere gevangen in elkaar slaan? Doen ze dat subtiel, pedofielen in elkaar slaan?
Ik kan me er echt geen beeld bij vormen.
bij pedo's knijpen de cipiers wel een oogje dicht denk ik...maar goed ook
takkie_muis schreef:de politie heeft niks beters te doen
Melissa schreef:En inderdaad, als je voor dit soort dingen moet zitten, kom je gewoon een dagje in een dagverblijf of in het cellencomplex waar je echt niet kan doen wat je wilt. Sterker nog, in een dagverblijf heb je helemaal niks en mag je ook niet naar buiten en in een celllencomplex, heb je een tv met één kanaal, een spelletje en verder een bed met een dekentje. Je mag dan 2 x per dag even "luchten". En je mag alleen smorgens even douchen.
Sily schreef:Dat jij de moeite neemt om te reageren Dat is pas lachwekkend
jodi schreef:Citaat:heel bang zijn dat dit bij mijn werkgever terecht komt, je zal niet de eerste zijn die je voor minder de straat opschopt hoor.
Voor het te laat betalen van een bekeuring?
Beter kwijt dan rijk zo'n werkgever dan.Alsof die zelf altijd alles op tijd betalen.....
jodi schreef:Voor het te laat betalen van een bekeuring?
Beter kwijt dan rijk zo'n werkgever dan.Alsof die zelf altijd alles op tijd betalen.....
mackkwek schreef:justmenatas schreef:Alleen als die 40 euro niet betaald word. Nou als jullie het zover willen laten lopen lekker doen.
als je leest kun je zien dat de boete al betaald is