mijn vent moet de bak in

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: mijn vent moet de bak in

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 00:57

Ik kan je helaas geen warm bad aanbieden, aangezien de badkamer ook helemaal gestript wordt. Kan je wel ff onder de tuinslang zetten als je dat lekker vindt :j

En nu ga ik maffen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 01:06

de politie heeft niks beters te doen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 03:42

VivaLaVida schreef:
Iddel schreef:
@Breezy302: Krijgen ze daar niet meer straf voor ofzo, als ze andere gevangen in elkaar slaan? Doen ze dat subtiel, pedofielen in elkaar slaan?

Ik kan me er echt geen beeld bij vormen.

bij pedo's knijpen de cipiers wel een oogje dicht denk ik... _-:( maar goed ook :)

Bij pedofielen wordt idd een oogje dicht geknepen, hoe denk je dat de andere gevangenen weten dat het een pedo is? En mijn vriend hoeft niet lang te zitten en dan nog het is zijn eigen schuld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 05:20

die vriend komt waarschijnlijk niet in Vught te zitten voor dat ene dagje tussen alle moordenaars en pedofielen hoor ;)
maar idd, tegen pedofielen word vaak een oogje dichtgeknepen

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 07:07

Een vriend van mij dacht ooit goedkoper uit te zijn door te gaan zitten ipv een uit de hand gelopen boete te betalen.
Foute berekening:hij heeft het dubbel en dwars betaald in de vorm van verhoogde verzekerings-premies.(ineens ben je een 'risico-groep' :roll: )

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 14:57

takkie_muis schreef:
de politie heeft niks beters te doen :=

Nee, vast niet. Wat een domme opmerking weer....

De parkeerboetes worden gegeven door stadstoezicht, dus dat loopt allemaal via de gemeente en niet via justitie.

En inderdaad, als je voor dit soort dingen moet zitten, kom je gewoon een dagje in een dagverblijf of in het cellencomplex waar je echt niet kan doen wat je wilt. Sterker nog, in een dagverblijf heb je helemaal niks en mag je ook niet naar buiten en in een celllencomplex, heb je een tv met één kanaal, een spelletje en verder een bed met een dekentje. Je mag dan 2 x per dag even "luchten". En je mag alleen smorgens even douchen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 19:57

Melissa schreef:
En inderdaad, als je voor dit soort dingen moet zitten, kom je gewoon een dagje in een dagverblijf of in het cellencomplex waar je echt niet kan doen wat je wilt. Sterker nog, in een dagverblijf heb je helemaal niks en mag je ook niet naar buiten en in een celllencomplex, heb je een tv met één kanaal, een spelletje en verder een bed met een dekentje. Je mag dan 2 x per dag even "luchten". En je mag alleen smorgens even douchen.

Dat si nog luxe, bij onze cellen had je die luxe niet hoor, gewoon 4 grijze muren een bed met een dun matras en een keer op een dag luchten (KWartiertje) en douchen onder toezicht, het is geen huis van bewaring.

Sily schreef:
Dat jij de moeite neemt om te reageren Dat is pas lachwekkend

Ik vidn het diep triest dat men de waarde van zoiets niet eens inziet, ik zou mij persoonlijk de ogen uit mijn hoofd schamen en heel bang zijn dat dit bij mijn werkgever terecht komt, je zal niet de eerste zijn die je voor minder de straat opschopt hoor.
Dus zou zoiets niet aan de hoge klok gaan hangen en eens goed naar jezelf kijken.

Respect is alles in onze samenleving, als je hier al om lacht.....

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:14

Citaat:
heel bang zijn dat dit bij mijn werkgever terecht komt, je zal niet de eerste zijn die je voor minder de straat opschopt hoor.

Voor het te laat betalen van een bekeuring?
Beter kwijt dan rijk zo'n werkgever dan.Alsof die zelf altijd alles op tijd betalen.....

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 21:18

jodi schreef:
Citaat:
heel bang zijn dat dit bij mijn werkgever terecht komt, je zal niet de eerste zijn die je voor minder de straat opschopt hoor.

Beter kwijt dan rijk zo'n werkgever dan.Alsof die zelf altijd alles op tijd betalen.....

inderdaad,.das wel het laatste waar we bang voor zijn. en natuurlijk,.. het is stom dat we het vergeten zijn,... en daarom nu ook direct betaald,....

maar waar het ons meer om gaat is dat je voor het plegen van ernstigere dingen,.zoals bv geweldpleging,je alleen een taakstraf van een paar uur krijgt en voor een boete van 25 euro moet gaan zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:38

jodi schreef:

Vrij simpel antwoord vind je zelf ook niet? Nee natuurlijk zet je baas je niet op straat voor een bekeurinkie, is de verloedering dan echt toegeslagen?

Edit mislukte quote
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-07-09 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:43

Vergeten is vergeten.Ik heb niet de indruk dat er kwade opzet in het spel is.Blij te weten dat jij het er beter vanaf brengt.

Ik vind het ook schokkend hoe echte criminelen er makkelijk af komen,(ook in Frankrijk)

justmenatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 13:26

mackkwek schreef:
justmenatas schreef:
Alleen als die 40 euro niet betaald word. Nou als jullie het zover willen laten lopen lekker doen.

als je leest kun je zien dat de boete al betaald is ;)

Dat was niet op het moment toen ik poste :P
En bedoelde het ook in reactie op degenen die zeggen nou gewoon lekker een dagje gaan zitten, dat lijkt mij namelijk niet de oplossing. Maar ik had het weer eens lekker knullig neergezet :o :o

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:10

Tja, zo werkt dat. De overheid is de enige die mag stelen en dult geen concurentie. Daarom is stelen bij wet verboden behalve voor de overheid natuurlijk. Die mag dat wel. In de vorm van allerlei kolderbelastingen en boetes e.d.

sheshe

Re: mijn vent moet de bak in

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:27

In Nederland verschilt het heel erg in welke gevangenis je zit.
In de 1 heb en mag je veel meer als in de andere.

Vorige jaar heb ik voor schooltv 2 dagen in de mannen gevangenis in Zoetermeer gezeten.
Ik heb toen overal kunnen kijken en ben ook in de kamers geweest nou die waren zo klein met alleen een bed en tafel stoel en wc.
Moes toen ook met bewakers door de gevangenen heen nou dat is echt geen pretje.