Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:LindyH schreef:Internet en Neusspray.
oe... das gevaarlijk, weet je dat?
Kun je je slijmvliezen om zeep helpen![]()
Staat ook duidelijk op de verpakking dat je het maar 1 week mag gebruiken geloof ik

LindyH schreef:Cyntje schreef:
oe... das gevaarlijk, weet je dat?
Kun je je slijmvliezen om zeep helpen![]()
Staat ook duidelijk op de verpakking dat je het maar 1 week mag gebruiken geloof ik
Ja ik weet het, je mag het maar een week gebruiken omdat het verslavend is. Ik gebruik het al 10 jaar. Maar ik gebruik het alleen voordat ik ga slapen. Ik hoor ook van verslaafde mensen die het meerdere keren op een dag gebruiken. Ben ik dan wel echt verslaafd?
(Ik gebruik trouwens de spray voor kinderen, met maar de helft xylometazoline.)
Gisteren kwam het seizoen binnen dat ik had besteld en ik was blij, zó blij.. Omg. Gewoon triest. LindyH schreef:Door dit topic vond ik dat het maar eens afgelopen moest zijn met die neuspray, dus ben ik gister cold-turkey gestopt.
En guess what... ik heb vannacht voor het eerst in 10 jaar geslapen zonder neusspray!!!![]()
Ik heb mezelf wel knock-out geslagen met slaappillen, dus ik moet wel oppassen dat ik daar nu weer niet verslaafd aan raak...
Vandaag ga ik even van die neusstrips halen die je neus open houden. Die hielpen altijd wel een beetje, maar ik vond ze zo duur. Maar dat is nu even niet belangrijk vind ik.
Waar zo'n topic al niet goed voor is.
Nueve schreef:Toch goed om te lezen dat ik niet de enige ben die verslaafd is aan McLeod's Daughters..Gisteren kwam het seizoen binnen dat ik had besteld en ik was blij, zó blij.. Omg. Gewoon triest.
LindyH schreef:Door dit topic vond ik dat het maar eens afgelopen moest zijn met die neuspray, dus ben ik gister cold-turkey gestopt.
En guess what... ik heb vannacht voor het eerst in 10 jaar geslapen zonder neusspray!!!![]()
Ik heb mezelf wel knock-out geslagen met slaappillen, dus ik moet wel oppassen dat ik daar nu weer niet verslaafd aan raak...
Vandaag ga ik even van die neusstrips halen die je neus open houden. Die hielpen altijd wel een beetje, maar ik vond ze zo duur. Maar dat is nu even niet belangrijk vind ik.
Waar zo'n topic al niet goed voor is.
Moet ik ook wat bekennen, ik ben verslaafd aan slaappillen