Geef mij een schop! Ik ga en moet opruimen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Carmen

Re: Geef mij een schop! Ik ga en moet opruimen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:02

Oké dat is inderdaad best wel een troep. :')

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:03

ahhh idd, ik zou me echt rot voelen in mn eigen huis, kan er neit tegen als het een troep is O:)

Het scheelt wel giga als je broertje weg is!! Ik ben heel benieuwd nar het resultaat!!

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:05

Wat leuk dit topic

Ik heb ook al een aantal dagen dat mijn huis nodig weer schoon en opgeruimd moet worden.
En ik had gistren besloten om vandaag dat maar eens te gaan doen.

Dus ik rook mijn siagretje op en dan begin ook met alles op te ruimen en schoon te maken :)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:05

En ik vind het eigenlijk echt meevallen :oo

en nu zit ik alleen maar te bokken :P pfftt ga ffties de afwas doen dan kan ik een doos dicht maken..
Weer een doos minder haha :P

Broertje woont hier niet, anders zou het 100x netter zijn hier haha..
Ik ga hier weg en mijn broertje neemt heel wat dingen van mij over.

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:06

Nou Moonchloe ik zou daar niet in kunnen leven eerlijk gezegd :o

Ik vind mijn huis al rommelig maar vergeleken bij jouw valt het dus mee :o

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:10

Haha, als ik elke dag thuis was zou ik me ook eerder aan ergeren. maar ik ben vaak 5 van 7 dagen weg..

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:14

Moonchloe vond het bij mij erg, maar van jou is ook erg. Ben dus niet de enige :')

blizzard2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:16

Na het zien van de foto's is het bij mij wel aardig netjes.

Moonchloe het is gewoon een kwestie van bijhouden. Vroeger was ik ook zo, tegenwoordig gaat het veel beter. Dit ook omdat ik een hond heb en als je het dan niet bijhoud vind je overal haren.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:19

Gelukkig ben ik ook niet de enige :D :D

Ja kwestie van bijhouden idd maar ik hou dat nooit lang vol.
Zal wat worden want na mijn vakantie moet ik 4 maanden lang een kamer delen en ik heb dat nog nooit meegemaakt. En ik vind het wel zo respectvol om 'onze' kamer netjes te houden.. Ben heel erg benieuwd hoe het gaat haha.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:21

Die laatste foto van MoonChloe... Oh zo herkenbaar. Ik durf zelfs geen foto te plaatsen van hoe het er nu bij ligt in m'n kamer :o :D

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:22

Nouuu dan wil ik het wel zien Nickytje :D :D

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 14:13

Nou mensen ik ben nog niet klaar hoors. Mijn vader zou gister verfrollers meenemen dan kon ik vandaag beginnen, maar dat was hij vergeten. Ik heb gister mijn kittens (jaaa het zijn er twee :D) opgehaald en eer ik thuis was, was ik kapot. Wat een gedoe, twee van die dingen! haha. Goed, ik zou vandaag gaan verven maar moest ook solliciteren dus ik ga lekker morgen weer verder. Het is in ieder geval al meer dan een begin, mijn kamer is zelfs leeg al..en dat is lang geleden haha.

Pilgrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:19

Ow wat een bende die laatste foto's, lijkt wel zo'n huis uit reportage, van hele arme mensen met verzameldrang...

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 14:25

Haha Pilgrim, t komt vaker voor dan je denkt :P En trouwens, mijn kamer was nog erger ... }>

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:27

ohnee ik heb absoluut geen verzameldrang!!!!!
ik mieter van alles weg (soms zelfs dat ik er spijt van krijg :P :P )
Suuzert, het lucht me echt op om dat te horen :D

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:30

Dat je kleren rondslingeren en je bed niet is opgeruimd of wat zaken op je bureau niet netjes liggen, daar zou ik nog mee kunnen leven.

Maar willekeurig je flesjes, e.d. roekeloos naast je neergooien... hoe lui ben je dan in hemelsnaam?! En juist als je 5 van de 7 dagen weg bent, hoe presteer je het dan om zoveel troep te maken! En hoe houd je het schoon???? Stof of stofzuig je niet?

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:32

Hier komt een schop :D

Afbeelding

Probeer als het straks allemaal opgeruimd is het bij te houden. Is ook rustiger voor jezelf ;)
Nu heb ik misschien makkelijk praten want ik heb helemaal geen hekel aan opruimen maar als je iets doet,
ruim het dan gelijk op. Ook al werk ik 3 dagen, ga ik elke dag naar mijn paardje, heb een zoontje die naar school en de sport gaat, ik ga nooit eerder de deur uit voordat het huis aan kant is :P

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:58

Caesar schreef:
Dat je kleren rondslingeren en je bed niet is opgeruimd of wat zaken op je bureau niet netjes liggen, daar zou ik nog mee kunnen leven.

Maar willekeurig je flesjes, e.d. roekeloos naast je neergooien... hoe lui ben je dan in hemelsnaam?! En juist als je 5 van de 7 dagen weg bent, hoe presteer je het dan om zoveel troep te maken! En hoe houd je het schoon???? Stof of stofzuig je niet?

Omdat ik 's avonds thuis kom om 12 uur en alles uit mijn tas haal (flesje, papieren) en ik om 8 of 9 uur weer uit deur ga :D (en ik smijt dus ook overal mijn kleren neer)
En voor schoonmaken heb ik geen tijd :D Iig ik ga niet 's nachts mijn huisgenoten lastigvallen met lawaai..

Maar stof vind je hier eigenlijk ook alleen maar onder mijn bed en op mijn kast..

En ik ben idd enorm lui :j
En als ik eens eindelijk thuis ben, wil ik eigenlijk alleen maar hangen :+
Laatst bijgewerkt door RelarDevi op 08-07-09 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:58

MoonChloe schreef:
Nouuu dan wil ik het wel zien Nickytje :D :D

Haha, geloof me, het is een puinzooi :D Zal strakjes een foto ervan nemen als ik eraan denk :Y)

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:37

@MC - Zou je dan niet gewoon een prullenbak neerzetten, zodat je je de troep die je uit je tas haalt DAAR gelijk in mikt, ipv op de grond? :D

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:39

Ik heb al een prullenbak :D :D
Maar papieren zijn meestal geen troep maar o.a vergaderstukken die ik moet bewaren.. Ik heb sinds kort een papierbak genomen waar in ik al die papieren doe.. Scheelt al een hoop :j

En nu nog uitzoeken wat ik er nog mee ga doen :D

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:41

Ik ben ook iemand die constant opruimt. Ondanks dat ik fulltime werk, 3 pony's heb en 3 katten en een vriendje (vooral die laatste werkt nog wel eens tegen <3 ) is het altijd netjes bij ons in huis. Ik ben enorm sago als het niet schoon is. Er zou maar eens iemand langs kunnen komen en het is een puinhoop :+

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:44

Ik loop even naar de brievenbus en daarna ga ik hier braaf even stofzuigen! Alles weer proper. ;)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:52

Nou moet ik zeggen dat mijn kamer er vandaag nog wel redelijk uit ziet. Maar zo wat heeft die er tot voor kort verschrikkelijk uit gezien :=

nou heeft mijn moeder het in april helemaal opgeruimd, en ik houd het netjes bij. Mijn moeder kreeg een opruimwoede terwijl ik op vakantie was :+. Achteraf kon ik natuurlijk niks meer vinden..

Maar aangezien dat het nu ook weer een beetje aan het verslonzen is (2 dagen geleden nog helemaal opgeruimd) en ik dit topic nu gelezen heb. Ga ook ik een sigaretje roken, een glas drinken pakken en daarna weer even de kastjes uitzoeken en opruimen := (zal ik een voor en na foto maken? haha )

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:55

Jaa doe dat, dan ben ik niet de enige en ik vind het ook wel leuk om te zien :D