Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
nickyu schreef:als je al twijfelt , laat staan er serieus over denkt ..
of je weg zou gaan ivm een ander
dan zit je huidige relatie toch niet goed genoeg om te blijven ??
of mis ik iets ...
Shadow0 schreef:Bravespots, dat vind ik ook wel weer vrij heftig... Ten eerste weten we niet precies hoe het zit, de omschrijving hier klinkt een beetje warrig dus misschien is er nog wel veel meer aan de hand.
Ten tweede is het in relaties altijd lastig om te weten wat nou de goede keuze is, voor jezelf, voor de kinderen... Het lijkt mij heel waarschijnlijk dat het voor haar geen 'spelen' was maar gewoon echte oprechte onzekerheid... Dat maakt haar misschien naief, en de acties niet bepaald handig, maar niet tot een rotpersoon ofzo.
Ik vind dat hier heel erg naar geoordeeld wordt over iemand waarvan we nauwelijks wat weten - en fouten maken we allemaal, dat maakt niemand direct tot een slecht persoon of een onwaardige moeder. Wel hoop ik oprecht dat ze hiervan leert.
Liezel1 schreef:fouten maken is niet erg, de manier waarop je ermee omgaat wel...
Shadow0 schreef:Niet uit 'slechtheid' maar uit onzekerheid: ze wil de man niet kwetsen, zich met het kind niet in een onzekere situatie storten, je weet niet wat er gebeurt als je een relatie beeindigt... het is een flinke stap. Dat heeft allemaal niets met 'spelen met de voeten van de man' te maken, en alles met onzekerheid en twijfel.
BraveSpots schreef:Ik vind het raar dat je net dit nu aanhaalt. Want hoe ik het zie is dit net waar ze niet aan twijfelt. Zonder problemen kwetst ze haar man, stort ze zich in een onzekere situatie met haar kind en beindigd ze haar relatie.
Citaat:Als ze had getwijfeld had ze misschien eens zelf gezien wat ze nu zichzelf had aangedaan. Want ik kan er niet bij dat je realistisch naar jezelf kijkt en besluit dat je je laat afhankelijk maken van een zo'n 'vriend'.
Citaat:Waarmee ik (nogmaals) zeker niet wil zeggen dat ze in het huwelijk moet blijven voor haar kind ofzo, maar ze moest zorgen voor een goede leef en financiele situatie voor haar en haar kind voor ze weg ging bij haar man.
russel schreef:Wat een dom gedoe, ze heeft zich letterlijk in zijn armen geworpen, zonder dat hij er echt zelf moeite voor deed. Haar echtgenoot is al die jaren bedrogen.
Wie is hier het meest oneerlijk geweest? Dom egoïstisch vrouwke, maar als vriendin zou ik mij nog meer genaaid voelen als ik mijn verhaal op internet tegen kwam. Shame!!!
Liefde en vriendschap zijn dus illusies.