Ik heb een topvent..........

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:29

Ik heb ook zo'n lieverd.... ik kwam eergisteren halfdood bij hem aan van een lange dag school, en hij had al gegeten enzo..en een hele dag gewerkt.. ik had het echt superwarm, beetje oververhit na een bloedhete theaterzaal en 6 voorstellingen.. eerst haalde hij een groot glas roosvicee voor me, toen heeft ie me onder een lauwe douche gezet en daarna is hij speciaal op de fiets nog een broodje shoarma gaan halen voor me omdat ik nog niks had gegeten.

En zo heb ik nog veel meer lieve dingetjes die hij zomaar voor me doet :+: ik heb het ook wel anders gekend voorgaande jaren, dus ik ben zo blij met m! :)

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 19:49

yaaaaaa ik heb ook een topvent!

- toen het moeilijk was, was hij er altijd om me te steunen en op te vrolijken, onvoorwaardelijk, dat heeft me zo veel vertrouwen gegeven! denk dat dat zelfs de grote klapper heeft afgewend
- hij luistert altijd naar wat ik zeg *begrijpen is soms tweede, maar dat is niet zo heel erg* kan alles bij hem neerleggen incl mijn paardgeblaat, tekengeblaat, klaaggeblaag over werk en school en zooi enzo...
- hij is zoooo lief! altijd knuffelen en attent! zo hing er van de week een briefje van vijf aan de deur met een lief briefje : smookjesgeld : aan de deur toen ik vergeten was te pinnen voordat ik naar werk ging.. de schat.
- mijn kat is bang voor de wereld, maar meneer heeft het lieve diertje helemaal voor zich gewonnen....wat mijn ex in jaren niet voor elkaar krijgt had meneer al binnen een paar weken voor elkaar.. hij kan hem optillen en aaien..speelt zo vaak met hem en knuffelt hem haast dood... zelfde geld voor mijn paard... na een poosje mocht hij mee en hij is zo ongelofelijk lief voor mijn schatje... borstelen, knuffelen, lieve woordjes.. ze zeggen wel eens veeg het snot van het kind en je hebt de moeder maar dat is blijkbaar echt zo, ben zo blij dat hij zo lief voor al mijn beestjes is!
- staat altijd voor me klaar en komt desnood met verlof van werk vanuit het westen om mij *in het oosten des lands* te redden ... zoals met mijn werkschouw voor school waar ik als de dood voor was... was van school gestuurd en hij stond binnen een paar uur voor de deur zodat ik op zijn schouder kon uithuilen... om daarna meteen vrij te regelen voor de dinsdag erna waar ik zou bepleiten dat ik mij toch echt niet van school liet sturen vanwege de belachelijke redenen die zij opgaven* met succes overigens*
- als ubervegatarier is hij toch een gebraden kipje gaan halen diezelfde dag nadat hij had geholpen met het ontruimen van mijn kleine exp.... troostlapje
- de vrolijkheid die hij in mijn leven brengt.. nu ben ik al bijster positief ingesteld maar als ik mijn lieve lachebekje zie gaat de zon extra schijnen

ja en zo kan ik wel doorgaan.. kortom ik heb een topvent... en de meeste kerels die ik heb gekend waren stuk voor stuk in minder of meerder mate zo... op die enkele rotzak die ik ben tegengekomen, wat maakt dat jehet alleen nog maar meer gaat waarderen :)

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 19:53

Ook hier absoluut een topvent! Natuurlijk heeft hij ook zijn mindere dingen, niemand is perfect uiteraard,
maar de goede eigenschappen overheersen absoluut!
- hij steunt mij onvoorwaardelijk
- praat niet over zijn exen
- smst of belt áltijd terug, al zit hij op zijn werk
- geeft mij de ruimte om veel tijd te steken in mijn eigen paard
- hij zorgt super goed voor mij, als ik honger heb zorgt hij voor eten, ik drink altijd te weinig en hij
let er echt op dat ik dus voldoende drink
- als we zoveel jaar samen zijn krijg ik altijd een cadeautje, ook al hebben we afgesproken om niets te doen :+:

En zo zijn er nog veeeeeeeeeeeeel meer dingen. Hij is zeker mijn topvent en sinds 29 mei dit jaar zelfs mijn top MAN :D :+:

050206051012

Re: Ik heb een topvent..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 19:59

Ik heb ook een lieffie :j

Hij schopt me naar bed als ik op m'n tandvlees loop, doet m'n paarden als ik een keer geen zin heb, belt en smst altijd terug en ga zo maar door. Uiteraard heeft hij ook minpunten :D

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 20:03

ha ja zo'n topper had ik ook .. bijna vijf jaar relatie en als ik ziek was ging hij altijd *zelfs tijdens een sneeuwstorm* naar mijn lieve paardje om haar te poetsen en de stal schoon te maken en als het weer het toeliet om te longeren, rijden durfde hij niet.

verder ging hij elke dag mee naar de paarden.... niet omdat het moest maar omdat hij graag bij ons wilde zijn..
dat was ook een topvent...

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:18

Ik heb een topvent! :+:

Hij is militair, doordeweeks van huis, regelmatig op oefening, maar ik blijf op nummer 1 staan. Afgelopen vrijdag kwam ik een weekendje op de kazerne slapen, ik was twee minuten binnen, en er wordt keihard op de deur gebonkt. Of ik even open wilde doen...vond het wel gek, maar vooruit dan maar. Stond er in de gang een tas met de Disneyprinsessen (omdat hij mij zijn prinses noemt :)) ), gevuld met een prachtige bos rozen (om te laten zien hoeveel hij om me geeft), een knuffel (om mee te knuffelen als hij er niet is) en een armband met neppareltjes (omdat ik zijn pareltje ben), dat alles uitgelegd op een lieve kaart...

Als dát geen topvent is :D
http://img162.imageshack.us/img162/9158/lief.jpg

En verder:
- Smst hij altijd terug én uit zichzelf
- Belt hij uit zichzelf en neemt ook op, of hij nu aan het werk is of niet
- Geeft me iedere dag weer die bevestiging dat hij om me geeft
- Durft zich kwetsbaar op te stellen, kan heel goed praten
- Maakt me aan het lachen als het nodig is
- Biedt die schouder om op te huilen als het nodig is

Ach, ik kan nog wel even doorgaan, maar in de negatieve beschrijvingen van mannen in het andere topic kan ik me níet vinden :D

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:30

Jullie zijn allemaal lucky bastards! :D Geniet ervan!

Met mij en mijn vriendje gaat het op het moment wat slechter, we hebben nu een break.. Denk dat we gewoon niet 100% bij elkaar passen helaas, we moeten allebei zooo op onze tenen lopen om het leuk te houden.. Maar ik ben nogsteeds zo gek op die jongen, het is echt zo frustrerend!

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:43

Ondanks dat ik o.a degene ben die altijd te laat komt, het vaakst vergeet (expres of niet expres) terug te smsen, het kwaadst wordt als iets niet naar mijn zin gaat, altijd degene ben die iets moet afzeggen omdat ik toch nog iets anders moet doen, mijn paard af en toe gewoon even belangrijker vind, hem vaak de schuld geef van dingen die helemaal zijn schuld niet zijn, af en toe een behoorlijke bitch ben etc etc, blijft hij wat ik ook doe altijd geduldig, begripvol, lief én neemt hij me zoals ik ben.

Dus ja, ik kan met absoluut 100% zeggen dat ik een topvent heb. :+:

Ps. ik ben verder ook heel lief hoor. :D

hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:53

Ook ik heb een top vent! :D!

Hij is er ook altijd voor mij,

Toen paard in de kliniek in Wolvega stond en weer thuis was. Ging hij altijd in het weekend mee knuffelen!

Ondanks, dat hij chauffeur is belt hij elke dag en smst hij zoveel vanuit het buitenland ;)!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:02

Ik ben fan van hello kitty en mijn topvent heeft op de kermis er 3 voor mij gewonnen hahaha :D :+:

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:29

ik ook, hij is lief voor mij, hij zorgt goed voor mij, krijg heel veel aandacht van hem, vind paarden ook leuk zolang hij er zelf nog niet op hoeft te zitten, belt mij vaak smst mij vaak. Als er iets is dan komt hij ook direkt naar mij. Krijg heel veel kado's terwijl ik al heb gezegd dat het niet zo gek hoeft hahaha.
Hij is mijn alles.

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:24

Ik heb ook zo'n topvent... We hebben nog nooit ruzie gehad. Hij is altijd lief en van jaloezie is geen sprake tussen ons (is ook niet nodig).

Hij kookt altijd heerlijk en uitgebreid voor me, en nee, ik mag nooit helpen, maar moet op de bank zitten met een glas wijn :Y) .

Verder zijn er nog duizend en één dingen, maar als ik die allemaal op moet gaan noemen :D. Hij is gewoon geweldig en we hebben het heel fijn!

dit is weer eens iets anders dan al die zaniktopics...

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:25

Het is niet voor niks mijn grote liefde..
Steunt me met alles.. Zorgt goed voor me, is onwijs lief.
Belt altijd als ie op z'n werk is, belt mij wakker als ik moet opstaan (hij is dan meestal al 2 uurtjes eerder opgestaan en naar zijn werk gegaan), heeft me laatst nog een nieuwe auto gegeven, neemt me mee shoppen.
Heeft alles, maar dan ook echt alles voor me over.
Hou gewoon zielsveel van hem, en hij van mij :+:

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:26

Jaaa! ik heb ook een topvent!
Fijn om daar bij stil te kunnen staan.

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:30

En ook hier een ontzettend lieve topvent :j
Hij zorgt goed voor me, staat altijd voor me klaar, beschermd me, en het zal mij nooit ergens aan ontbreken, ik mag trots zijn op zo'n vriend! :j
:+:

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:55

Ik heb ook echt een topvent! Ik kan heerlijke gesprekken met hem voeren, ik kan mijn ei bij hem kwijt, of het nou om een trieste zaak gaat of juist iets waar ik blij om ben. Hij is er altijd voor me, hij helpt me altijd super bij het koken/opruimen... Hij gaat mee naar de paarden, mee naar familie, mee naar optredens. Ohh.. wat is het toch heerlijk :D

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:37

Hahaha, iedereen hier een topvent?
Dan wil ik toch wel even weten hoe lang je al samen bent, getrouwd bent en al kinderen hebt?
Mijne is ook een topvent hóór. Behalve in opruimen.
Ach je moet iets te zeuren hebben tegen elkaar. Nooit ruzie hebben is echt niet gezond! Ik moet er niet aan denken als hondjes achter elkaar aan te huppelen en ja en amen te zeggen :n
Topvent is iets in je hoofd. Je maakt het zelf zo mooi als je wilt.
De vraag is, is de gedachte wederzijds?
Heel vaak zijn vrouwen zo hotel de botel en als je dan de man gaat ondervragen dan missen er hier en daar echt wel wat puntjes.
Het is gewoon niet haalbaar dat je allebei 100% tevreden met je partner bent.
Ja de 1e paar jaar. Dan heb je nog vlinders.
En met 7 jaar is een kritisch punt.........Goh, dat ben ik al ruim voorbij :P
Dan zijn er nog externe factoren, verhuizen, werk, kinderen, familie. Als het nu een topvent is, reken maar dat het niet zo blijft!

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 20:30

aanvulling ;)
Ben nu 2,5 jaar samen.

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 20:34

jaah hier ook een topvent!
Begrijpt alles , wil me altijd met alles helpen en staat altijd voor me klaar..
Lijkt echt ontzettend als of er niks beters is voor me!

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:20

Mijn mannetje is ook een lieverd, een diamantje uit duizenden kiezelstenen. :+:

Hij is eerlijk en oprecht, heeft zijn hart op de juiste plaats zitten, en hij heeft een hart van goud.
Hij is ontzettend lief, begripvol, zit vol verrassingen, is behulpzaam, sociaal en ik kan heerlijk met hem échte gesprekken aangaan & uren filosoferen over alle dingen.

Verder kan hij heerlijk koken, en komt spontaan met zelfgemaakte, overheerlijke toastjes en een flesje wijn aanzetten! :D

We hebben genoeg aan één klein, simpel woordje of één blik, en waar de ander 'tekort schiet', vult de ander aan. :)

Hij heeft het niet makkelijk gehad in zijn leven, maar hij is een vechtertje, en dat bewonder ik aan hem.
Ik ben ontzettend trots op hem.

Hij is een geweldige schat, en een mooie verrijking van mijn leven. :j

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:24

Hier ook een topper van een kerel :)
Alles wat ik zoek en nodig heb in een partner heeft ie !

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:39

Ik meld mijn mannetje ook even aan we zijn dan ook al niet voor niets 20 jaar bijelkaar. Natuurlijk hebben wij ook onze ups en downs gehad en is hij niet perfect maar zelf ben ik dan ook niet de makkelijkste.
Hij is super met de kinderen waarvan de jongste zwaar autistisch is en als ik er even helemaal doorheen zit neemt hij de tijd ervoor om alles van mij over te nemen zodat ik even kan bij tanken.
Hij vind het niet erg om z'n handjes te laten wapperen in het huishouden. Vaak staan we gezellig met z'n 2en te koken met een wijntje erbij, we kunnen uren discussieren over alles en nog wat en we zijn het niet altijd met elkaar eens voornamelijk als het over politiek gaat, over de opvoeding van de kinderen zijn we het meestal wel eens en zo niet moet er water bij de wijn zolang we maar 1 lijn trekken.
Onze ruzies kunnen soms heel heftig zijn, maar het wordt altijd weer goed gemaakt kortom we zijn erg aan elkaar gewaagd en ik zou het niet willen dat het anders was.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:58

Ik heb dat andere topic over 'ergenissen bij je vriend' gelezen en kwam ook tot de conclusie dat ik best wel een topvent heb.. :o

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 09:01

@ Zoezi, Laat ons lekker in onze "droomwereld". Gelukkig weten veel van ons dat die 'topvent'liefde wederzijds is. Natuurlijk is het niet gezond om alleen maar zo te denken, en natuurlijk is er wel eens een onenigheidje. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je nu niet even stil mag staan bij het feit dat ondanks die kleine akkefietjes je vriend toch echt een topvent is! Ik snap ook niet waarom je dat hier nou post.

En ohja, als aanvulling. Ik en mijn vriend zijn anderhalf jaar samen.

my_angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:50

@Zoezi Natuurlijk heeft mijn top vent ook zo zijn mindere puntjes, maar dat houd het leven samen interessant en bovendien ik wil mijzelf alles behalve perfect noemen! Maar de goeie punten overheersen nog steeds ook na 15 jaar, ook na 4 kinderen waarvan 1 Engeltje en 1 met helaas ADHD, ook na een verhuizing naar het buitenland en ja mijn top vent denkt het zelfde (nu ja in de vrouwelijke vorm) over mij ondanks mijn hele grote min punt dat ik een slechte huisvrouw ben!
Wij blijven communiceren en proberen het fijn voor en met elkaar te maken en hebben het gewoon 99 % van de tijd fijn !!!

Martina