Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mayflower_ schreef:Sorry maar ik had hem de deur gewezen. Als hij al zo met je omgaat.. Nee die types hoeven bij mij niet eens meer aan het bed te staan.
. _Ella_ schreef:Mayflower_ schreef:Sorry maar ik had hem de deur gewezen. Als hij al zo met je omgaat.. Nee die types hoeven bij mij niet eens meer aan het bed te staan.
En wat als die jongen zich nou écht van geen kwaad bewust is? Sommige mannen zíen dit gewoon niet in, als je ze dat vertelt is het alsof er een wereld voor hun open gaat.
Wees duidelijk hoe hij jou blij kan maken (of waar hij jou niet blij mee maakt), en dan zou het best wel eens kunnen dat hij daar heus wel een stap (of meer stappen) extra voor wil doen.
Ik vind het ook wel een beetje apart, dat je op internet loopt te roepen dat je vriend een lül is, en je dat tegen hemzelf nog niet eens gezegd hebt. Wat voor kans heeft hij op deze manier?
Yinnar schreef:Ragnaaa schreef:Dus ik denk dat je het niet persoonlijk moet aantrekken, hij heeft het vast niet met opzet zo gedaan.
Als hij van je houdt dan doet hij dit soort dingen niet! Ik vind dit persoonlijk niet kunnen. We hebben het wel over een ziekenhuisopname en niet over het vergeten of geen tijd hebben van het halen van een pond suiker bij de buurtsuper! Als hij als ik om uitleg vraag er heel laconiek over zou doen zou ik klaar zijn met zo'n egoïst. Het voorspelt dan niet veel goeds voor de toekomst. En het gaat op een gegeven moment zo irriteren dat je het niet meer pikt. En dan ga je alsnog uit elkaar. Waarom dan tijd verdoen aan zo'n persoon? Er zijn nog genoeg andere mannen die wel beschikken over medeleven en echt om hun vriendin geven.

_Ella_ schreef:Mayflower_ schreef:Sorry maar ik had hem de deur gewezen. Als hij al zo met je omgaat.. Nee die types hoeven bij mij niet eens meer aan het bed te staan.
En wat als die jongen zich nou écht van geen kwaad bewust is? Sommige mannen zíen dit gewoon niet in, als je ze dat vertelt is het alsof er een wereld voor hun open gaat.
Wees duidelijk hoe hij jou blij kan maken (of waar hij jou niet blij mee maakt), en dan zou het best wel eens kunnen dat hij daar heus wel een stap (of meer stappen) extra voor wil doen.
Ik vind het ook wel een beetje apart, dat je op internet loopt te roepen dat je vriend een lül is, en je dat tegen hemzelf nog niet eens gezegd hebt. Wat voor kans heeft hij op deze manier?
_Ella_ schreef:Mayflower_ schreef:Sorry maar ik had hem de deur gewezen. Als hij al zo met je omgaat.. Nee die types hoeven bij mij niet eens meer aan het bed te staan.
Mayflower_ schreef:Zij moest hem nog een smsje sturen met 'hou je wel van mij?' en als hij het zo druk heeft, dan maak je tijd. Een jongen kan dat zelf toch ook wel zien? Je kan op zijn minst als vriend zijnde een smsje sturen met 'Hoe ging de operatie?' Ik vind dat dat vanuit zichzelf mag komen!
Anoeska schreef:Een smsje met 'houd je nog wel van mij' vind ik nou echt een typische vrouwen-actie. Via een omweg proberen de aandacht van je vriend te trekken. Zo werkt het gewoon niet in een relatie. Zeg wat je wil, dan weet die man ook waar 'ie aan toe is.
Hij zit gewoon fout door niets van zich te laten horen, maar de TS zit ook wel een beetje te mutsen met 'hou je nog van me-smsjes' en mopperen op internet over haar gemene vriend.
Als je ergens mee zit moet je het tegen hem zeggen. Zulke dingen lossen zich niet vanzelf op.
Relaxed schreef:En dan nog... Hoe oud is de jongen in kwestie? Heeft ie eerder relaties gehad? Uit wat voor gezin komt ie? Misschien komt ie wel uit een gezin wat al niet zo attent is in die dingen. Als ie dan ook nog niet eerder door exen op zulke dingen is gewezen en hij is nog maar 20 ofzo en dus vaak nog met veel andere dingen bezig... Iemand moet dan toch de 1e zijn die eens duidelijk tegen hem zegt van he jongen, het is vrij normaal dat je even vraagt hoe het gaat! Dat bereik je niet door een smsje te sturen waarin je alleen maar vraagt of ie nog wel van je houdt
_Ella_ schreef:Relaxed schreef:En dan nog... Hoe oud is de jongen in kwestie? Heeft ie eerder relaties gehad? Uit wat voor gezin komt ie? Misschien komt ie wel uit een gezin wat al niet zo attent is in die dingen. Als ie dan ook nog niet eerder door exen op zulke dingen is gewezen en hij is nog maar 20 ofzo en dus vaak nog met veel andere dingen bezig... Iemand moet dan toch de 1e zijn die eens duidelijk tegen hem zegt van he jongen, het is vrij normaal dat je even vraagt hoe het gaat! Dat bereik je niet door een smsje te sturen waarin je alleen maar vraagt of ie nog wel van je houdt
dat bedoel ik
PRE schreef:Nou eh man of niet dit is niet normaal, hij hoort er voor je te zijn, hij zou de gene moeten zijn die direct op de stoep staat zodra de operatie achter de rug is.
Dat zou iedereen zelfs elke man met slechts een klein beetje fatsoen doen..........
Mijn vriend die komt zelfs nog helemaal bezorgd langs als ik een simpel verkoudheidje heb.
Relaxed schreef:PRE schreef:Nou eh man of niet dit is niet normaal, hij hoort er voor je te zijn, hij zou de gene moeten zijn die direct op de stoep staat zodra de operatie achter de rug is.
Dat zou iedereen zelfs elke man met slechts een klein beetje fatsoen doen..........
Mijn vriend die komt zelfs nog helemaal bezorgd langs als ik een simpel verkoudheidje heb.
En wat als niemand hem er ooit echt op heeft geattendeerd dat "het zo hoort...?"
PRE schreef:Nou eh man of niet dit is niet normaal, hij hoort er voor je te zijn, hij zou de gene moeten zijn die direct op de stoep staat zodra de operatie achter de rug is.
Relaxed schreef:PRE schreef:Nou eh man of niet dit is niet normaal, hij hoort er voor je te zijn, hij zou de gene moeten zijn die direct op de stoep staat zodra de operatie achter de rug is.
En wat als niemand hem er ooit echt op heeft geattendeerd dat "het zo hoort...?"
breezy302 schreef:Relaxed schreef:
Als hij echt om je geeft dan had hij willen weten hoe het met je ging en dan had hij wat laten horen. En daar hoeft niemand hem op te attenderen
Ragnaaa schreef:Maar wat je eerste zin betreft, vind ik dat je ietwat kortzichtig reageert.
'Als hij van je houdt, dan..'
Je kan toch niet in zijn hoofd kijken?
Voor ons is dat heel moeilijk voor te stellen, en acceptabel en netjes is het allesbehalve, uiteraard.
Maar zoiets kán toch eens voorkomen?
Is hij dan al direct afgeschreven voor jou?
Maakt dat hem direct geen lieve jongen meer?
Verdient hij geen tweede kans meer?
Met de nadruk op 'eens', want als dit soort dingen vaker voorkomen, schort er inderdaad wat.
Maar ik denk dat het tijd is voor een góed gesprek, waarbij de TS heel duidelijk aan mag geven hoe ze hier over denkt.