Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

femke27 schreef:JIJ vind dat een uitvaart persoonlijk hoort te zijn. Dat is JOUW mening. De familie Jakcson denkt daar anders over, die willen ook fans de kans geven daar te zijn. Mogen ze misschien met jou van mening verschillen daarover?
De familie is ook niet verantwoordelijk voor eventuele idioten die een uitgelote kaart doorverkopen voor een vermogen. Als dat gebeurd ligt de schuld volledig bij de verkoper en ook de koper.
En waar haal je het recht vandaan te beweren dat ik onder een steen heb geleefd? Omdat ik niet op de hoogte ben van de meest ziekelijke vorm van humor die er is? Wellicht heb ik andere interesses, en volg ik andere vormen van humor. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.
femke27 schreef:Helaas vliegen dit soort 'grapjes' altijd in alle talen de wereld over.
En wie ben jij om te zeggen dat die familie niet spoort? Ken je ze persoonlijk? Heb je ervaringen? Of komt je informatie rechstreeks uit de de media waarvan we weten dat die alles opblaast?En over niet sporen gesproken: die opmerking over je onbewoonde eiland spoort ook niet helemaal.
?
Sorry, maar ik weet genoeg. Uiteraard ken ik ze niet persoonlijk, maar waarom denk je dat Micheal zo'n slecht zelfbeeld had? 
. Maar ik geloof er niet zo in
. 

en dan rapt 2pas er nog een coupletje bij.. haha hoezo offtopic