En zaterdag in een verschrikkelijk dichte mist gereden op de snelweg, hartstikke eng. Maar toch ook wel weer leuk.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paula schreef:Zo mijn instructeur had ruzie met de buschauffeur.Hij vond dat die bus er wel langs kon, maar die chauffeur vond dat wij maar weg moesten.
En het viel hem mee hoe handig ik ben met de bijzondere verrichtingen.En elke keer moet ik weer fileparkeren he, vind 'ie prachtig om te zien hoe goed ik dat doe.
Dirkje25 schreef:Ik ben geslaagd heuuuuuuuuuuu nu mag ik les gaan geven. Mijn leerling reed alleen een beetje te vlot door en ik had hem daar in moeten afremmmen. Ik dacht nou mooi een lekkere vlotte rit. Maar blijkbaar moet ik de leerling meer in toom houden.![]()
Kan ik er wat aan doen dat het een jonge iets wat onstuimige jongen was.
MonaLieske schreef:Dirkje25 schreef:Ik ben geslaagd heuuuuuuuuuuu nu mag ik les gaan geven. Mijn leerling reed alleen een beetje te vlot door en ik had hem daar in moeten afremmmen. Ik dacht nou mooi een lekkere vlotte rit. Maar blijkbaar moet ik de leerling meer in toom houden.![]()
Kan ik er wat aan doen dat het een jonge iets wat onstuimige jongen was.
Gefeliciteerd! In toom houden is wel handig, ja, anders zakt bij jou dadelijk iedereen omdat ze haasten of jagen of te hard rijden o.i.d.
Dwyne schreef:ik ga volgende week weer beginnen...dit keer voor E rijbewijseerst intakeles om te zien of het er allemaal nog goed inzit en welke cursus ik ga doen, moet 6 augustus in ieder geval afrijden...wordt wat! Vrees dat ik met 3 jaar rijbewijs m net iets te lang heb om alles nog volgens het boekje te doen...
Zaina schreef:Dwyne schreef:ik ga volgende week weer beginnen...dit keer voor E rijbewijseerst intakeles om te zien of het er allemaal nog goed inzit en welke cursus ik ga doen, moet 6 augustus in ieder geval afrijden...wordt wat! Vrees dat ik met 3 jaar rijbewijs m net iets te lang heb om alles nog volgens het boekje te doen...
Leuk hoor! Als ik straks geslaagd ben voor mijn rijbewijs wil ik na een tijdje ook wel voor mijn E gaanLekker met de trailer op stap!