Door de grondzakmomentje op de werkvloer.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Door de grondzakmomentje op de werkvloer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:10

Die van mij komt ook zo uit een soap.

Ik ga sinds 2 weken een beetje met een collega, gewoon wat daten enzo, niet heel serieus. Maar dat wilde we niet laten merken aan onze collega's.

Dat begon heel goed maar vandaag ging het fout. Mn collega's hadden het al een beetje door.
We mailen heel veel en net op het moment dat een collega bij me stond en me iets uitlegde op de pc, kwam er een mailtje van hem binnen. Hij zei niks en ik ook niet maar mijn rode hoofd zei al genoeg.
Ook ga ik morgen met hem naar het North sea jazz festival, en toen mijn teamleidster vroeg met wie k ging, flapte ik eruit dat ik met hem ging... Weer een knalrode kop!
En zo gebeurde er vandaag nog wel een paar van dat soort dingen waardoor ik wel wilde verdwijnen!!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:23

Nou, ik hem me een keer verschrikkelijk, ontzettend erg geschaamt.. :o Ik werkte toen bij Primera en als je dan naar achter wou lopen (kantoor zegmaar) zagen de mensen je gewoon naar de deur toelopen.
Toen moest ik een keer achterzijn voor een klant maar ik had niet in de gaten dat er vanalles op de grond lag, dus BATS.. daar lag ik, in een winkel vol met klanten die allemaal me blunder zagen.
Ik stond zo snel mogelijk op en swalkte zo snel mogelijk naar de deur toe, man o man.. dat was voor mij toch echt wel een 'door de grondzak momentje'.

Dit viel wel mee, maar ook bij Primera kreeg ik ineens een enorme kriebelhoestbui terwijl ik een klant aan het helpen was.
Ik kon het niet inhouden dus hoeste me kapot, en dat terwijl der een paar klanten ongeduldig zitten te wachten. Volgensmij was me hoofd toen zo rood als een tomaat...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:38

gisteren in de winkel
had net de ramen gelapt (zo zeggen jullie dat toch?) en had een trekkertje in mijn handen (zon ruitewisserding)
ik was al de hele namiddag bij iedereen aan het klieren,
en ik zat met mijn gedachten bij het ruitentrekken
vraag ik aan mijn mannelijke collega:
"mag ik jouw eens aftrekken?"
uiteraard zei die ja :D

ws vandaag geconcentreerd mijn rayons aan het verbouwen
als mijn baas vanachter het hoekje komt, en luid roept naar mij
"en, gaat het?"
ik schrik me dood, spring omhoog, en floep er keihard "GODVERD*MME" uit
euhm, oeps ...
gelukkig kent mijn baas me ...

ik zat eens in mijn auto in tstad, net geparkeerd
en zocht iets in mijn handtas, ik zat met mijn hoofd bij de 6 dingen die ik die dag nog moest doen, als ik plots geschud voel aan mijn auto
ik kijk op, staat er een man met een petje en een zonnebril op aan mijn auto te schudden
ik wil net naar de klink grijpen om eruit te springen en hem de huid vol te schelden
als bewuste meneer zijn bril afzet en roept
"ge moe nie zo lelijk kijken ze!"
en dan, nog es 5 seconden later: herken ik mijn baas...

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 10:15

Geniaaaaaaaaaaaal xD

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 10:41

hahahahaha sommige zijn echt geweldig!!!!! :P

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 15:46

ik had het van de week,had van die kleine kip-sateetjes gehaald en ben aan t uitdelen en zeg tegen mijn vegetarische collega wil je ook?helemaal vergeten dat ie geen vlees eet :')
we konden er wel om lachen gelukkig :D

en we hadden het over 2 collega's,zegt die collega ja 3 van de 4 zoons zijn homo,dus ik voor de gein zal t dan toch aan die ouders liggen? :P gewoon als grapje(heb niks tegen homo's hoor ;) ) zegt ie nou onze zoon is ook homo,dat ligt echt niet aan de ouders...
het was als grapje bedoeld maar kon echt wel door de grond zakken :o

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:59

mickydo schreef:
Een vriendin bleef maar door zeuren of ik ook nog zou gaan stappen in het weekend , werd er een beetje moe van waarop ik zei : luister als ik kom , dan kom ik , klaar ! En als ik niet kom , nou dan kom ik lekker niet ....
Hier heb ik echt súperhard om moeten lachen :D
Geweldig _O-

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 08:10

Hihihihi, echt geniaaal dit topic :))

Ik had laatst ook zo'n lekker subtiel moment. Elke week plan ik vooruit welke dagen ik werk. Aan het begin van de zomervakantie had ik met mijn werkgever alle vakanties/bijzondere dagen enzo doorgenomen. Een week later zitten we aan tafel de week vooruit te plannen. Behalve hij zaten zijn vrouw en kinderen er ook bij. Hij kijkt op de kalender en zegt 'de 14e?? Wáárom heb ik opgechreven dat je die dag werkt??' Waarop ik heel normaal antwoord: 'Dat was toch jullie trouwdag, dan gaan jullie toch uit eten?'
Bedacht me terwijl ik dat zei dat ik maar beter mijn mond had kunnen houden :x hihihihihi