top 3 ergernissen aan mannen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:04

SamSter schreef:
poe, hoelang heb je ??

* Nooit terug smse of heel kortaf
* Half luisteren
* Altijd sex willen ( En ik ben zo'n persoon die dat totaaaal niet boeiend vind)
* Altijd naar andere vrouwen kijken
* Rotzooi niet opruimen
* Bezitterig doen
* Jaloers zijn
* Me willen controleren
* Te veel met andere vrouwen bezig zijn
* Praten over exen
* Praten over sex leven met oude scharrels
* Alleen maar klaagen
* Zeiken dat ik te veel werk
* Me vriendinnen niet accepteren
* Irritant, kinderachtig, storend gedrag
* Luidruchtig doen
* Te veel zuipen
* Veel te hard rijden

Oke oke ik stop, Zijn dr iets meer als 3 :+

en ja mensen, K trek deze figuren serieus aan.. |(

Heeft hij ook nog leuke kanten? :Y)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:05

Falbala schreef:
:j :')

Oh en de mijne laat altijd scheten in de auto, hoe ranzig. :(

Maar goed, ik kan andersom ook wel wat dingetjes verzinnen die hij héél irritant vindt.... := :D En verder gaat het heeeeel goed, tussen ons, whaha!

Vreselijk he! Als de mijne weer zo'n knoertharde ruft laat geeft hij altijd zijn hond de schuld, ik zucht dan maar diep en heb veel medelijden met hem :P

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:07

__Possie__ schreef:
Nou als ik alle verhalen hier zo van jullie lees mag ik mezelf wel heel erg gelukkig noemen :D Want mijn vent ruimt altijd zijn rommel op, doneert zijn vuile was altijd in de wasmand, doet in het weekend altijd koken en soms doordeweeks. Eenmaal als ie geklust heeft in huis en hij is klaar ruimt ie meteen zijn troep die die op dat moment gemaakt hebt weer op. Ook dat waarneer s´morgens zijn wekker af loopt laat ie hem maar 1x af gaan en dan is ie er al bij om hem uit te zetten. Daarbij rookt ie niet en drinkt ie ook niet en kletst ie ook niet over zijn verleden met zijn scharrels/exen hihi. Hij die ook besmet is met het paardenvirus en dus ook soms/altijd mee wil gaan naar mijn paard.

Goh wat mag ik mezelf toch enorme lucky noemen dat ik de perfecte man gevonden heb, en dat nog wel op het CHIO te R´dam op 18Juni2004 :D En nee ben niet van plan om zo´n vent als nu te laten schieten, ik verdien nu dan ook wel eens de perfecte man ipv wat ik met mijn ex wel niet allemaal heb meegemaakt pfoe.

dat heb ik nou ook!
mijn vent gooit netjes zijn was in de wasmand, is bij 1 ring van de wekker al wakker en maakt mij dan wakker met een bakkie koffie,hij rookt wel maar doe ik ook,drinken alleen bij uitgaan (bijna nooit dus), hij kookt elke dag, doet de afwas en gaat altijd mee met boodschappen doen, hij is de rustheid zelve (ik ben een druk persoon) en tja paarden is niet echt zijn ding maar hij accepteerd het van mij wel gewoon, en gaat soms ook wel eens mee als dat zo uitkomt.

het enige irritatiepuntje wat ik op zou kunnen noemen is zijn gesnurk/slaapapneu maar dat word hij dit jaar nog aan geopereerd (heeft ie zelf aangevraagd) dus daar hoor je mij niet over :n
en nee...die laat ik niet meer gaan :n :P

als ik sommige hier lees......die kunnen beter stoppen :o
en zie veel meiden schrijven over dat mannen altijd seks willen en dat het voor hun niet zo hoeft
tja zo dacht ik dus ook toen ik nog 20,21,22 was.....
libido gehalte gaat met ong. 28 jaar omhoog zeggen ze.....nou geloof me! het is waar!! :+
mijn vriend en ik zijn op dat punt perfect ingesneden op elkaar :j

Lizzzzz

Re: top 3 ergernissen aan mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:14

- mij altijd voor banketstaaf willen zetten in het openbaar
- altijd beter willen zijn dan iemand (incl. mij)
- laat overal zn sigarettenpakjes slingeren
- legt rustig zn vieze boxer bij zn schone sokken en handoek.. (brrr)

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:16

Oeh als ik dit zo lees, ben ik volgens mij 1 van de weinigen die totaal geen ergenissen heeft bij haar vriend..
Volgens mij is dat abnormaal :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:16

Lizzzzz schreef:
- mij altijd voor banketstaaf willen zetten in het openbaar
- altijd beter willen zijn dan iemand (incl. mij)
- laat overal zn sigarettenpakjes slingeren
- legt rustig zn vieze boxer bij zn schone sokken en handoek.. (brrr)

bij deze had ik hem dus al vaarwel gezegd!

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:19

oja mijn vriend trekt altijd zijn sokken verkeerd uit, zodat de sok binnenstebuiten zit:P

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:20

SamSter schreef:
T gaat inderdaad om 1 en de zelfde persoon Die tevens nu mn vriend is...
Hoe spijtig ook is de relatie gedoemt te mislukken, We weten het allebei eigenlijk wel maar willen het allebij niet echt inzien..
Het is ook een gevoel van "niet zonder elkaar willen/kunnen of het weer alleen zijn".
K weet dat je daarom geen relatie moet hebben maar de stap om dr mee te stoppen is groot en zwaar.

Je kan het ook zo zien: Terwijl er buiten misschien wel een hele leuke vent rondloopt, verspil jij je tijd met iemand waar je niet gelukkig van wordt.
Als je toch weet dat het misgaat, kan dat maar beter zo snel mogelijk toch? Op naar de echte liefde!!!! :+:

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:47

*Nagelbijten niet kunnen laten
*Vlug afgeleid wanneer hij in een omgeving met veel prikkels is (winkels,...)

Dat is het zowat, niks ergs dus, ben echt gelukkig met mijn viend. Hij is lief, zorgzaam en attent. We hebben hopen lol samen en toch weet hij wanneer ie zich serieus moet gedragen.

Ik besef dat de meeste mannen hun lijstje een stuk langer zijn en ben blij ik het zo goed heb getroffen :+: .

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:58

Het enigste waar ik me héél soms aan erger bij mijn vriend, is dat die soms zolang duurd met dingen.
Bijv de schilderijtjes die nog steeds opgehangen moeten worden, inmiddels zijn we alweer 2 maanden verder maar ze hangen nog steeds niet.. daar heeft ie een boor voor nodig maar die heeft die ook nog steeds niet geleent.
Dat is het enigste waar ik me soms aan erger.. dat sommige dingen die die moet doen soms zolang duren voordat het een keer gedaan is.
Maar verder niks :D

En ohja, ik denk niet dat dit alleen met mannen te maken heeft. Denk dat vrouwen soms ook wel zo erg zijn hoor ;)

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:02

Moelie schreef:
Het enigste waar ik me héél soms aan erger bij mijn vriend, is dat die soms zolang duurd met dingen.
Bijv de schilderijtjes die nog steeds opgehangen moeten worden, inmiddels zijn we alweer 2 maanden verder maar ze hangen nog steeds niet.. daar heeft ie een boor voor nodig maar die heeft die ook nog steeds niet geleent.
Dat is het enigste waar ik me soms aan erger.. dat sommige dingen die die moet doen soms zolang duren voordat het een keer gedaan is.
Maar verder niks :D

En ohja, ik denk niet dat dit alleen met mannen te maken heeft. Denk dat vrouwen soms ook wel zo erg zijn hoor ;)

bij mijn vriend heeft een schilderij hangen meer dan een jaar geduurt.
toen dacht ik met valentijnsdag hem te verassen met een boormachine,
want dat was zijn excuus dat die geen had haha
nou toen had hij hem gekregen, wat denk je.
ik heb geen pluggen en schroefjes om hem op te hangen.
toen moesten we kattenvoer halen bij de formido en heb gezegt kijk is voor pluggen en schroefjes.
dat heeft die gedaan.
nu hangt de schilderij sinds een maandje eindelijk!!!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:20

Ik erger me eigelijk niet aan men vriendje (denk omdat hij in mijn ogen perfect is) maar hoop toch dat hij nog aan enkele dingen wil werken

* Geen tijdsbesef --->> gewoon dus altijd te laat komen of zeggen ja kom zo, ik wachten en wacht ander half uur later komt hij eindelijk <--- is wel een kleine ergenis :P
* Zen scooter en computer is bijna zen alles (terwijl hij zegt dat ik dat ben hmm denk er toch soms anders over)

Maarja desondanks ben ik vandaag 01-07-09 precies een half jaar met hem en zou niet zonder hem kunnen :o

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:24

Ik heb schijnbaar ook de perfecte man :D
Ik zou eerder zelf voldoen aan sommige lijstjes hier :=
Ik ben echt een sloddervos :D. Hij ruimt altijd netjes alles op, verteld me wanneer de was gedaan moet worden, ruimt alle post en papieren op die ik achter mijn kont laat vallen.

We vullen elkaar gewoon goed aan en hebben elkaar ergernissen geaccepteerd, tuurlijk kunnen we elkaar soms wel eens schieten, maar we zijn vooral heel erg tevreden :D

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:24

oow dat niet terug smse erger ik me ook altijd aan...
Gelukkig ben ook niet de enigste zo te lezen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:34

patserke schreef:
oja mijn vriend trekt altijd zijn sokken verkeerd uit, zodat de sok binnenstebuiten zit:P

Wat is daar erg aan? Gewoon zo laten, wassen en weer zo in de kast leggen :+ Moet ie m alsnog zelf weer goed doen :P

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:41

nummer 1 is dat hij echt niks achter zijn kont opruimt!

met stip op nummer 2 scheten laten!neus pulken!en naast de pot plassen!

en nummer 3...als hij mobiel belt met iemand dan schreeuwd hij heel hard(erg leuk in een winkel of zo)en maakt hij er ook nog handgebaren bij!ow ja en hij kan natuurlijk maar 1 ding tegelijk dus als hij belt en hij is bv parcour aan het verkennen dan staat er dus midden in de ring stil....nou ja stil..

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:57

*Altijd te laat
*Nooit opschieten
*Te hard rijden

Verder issie kei lief :D

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 12:28

Oooh als ik jullie reacties lees, denk ik steeds van "oja dat heeft mijn vriend ook _O- .

Het irritantste vind ik nog wel:

* Het tijdsbesef, altijd rustig aan willen doen terwijl ik juist iemand van de tijd ben :+
* Zijn werk met de auto's. Blij dat hij werk heeft wat hij leuk vind, maar soms denk ik dat zijn werk nog voor mij gaat en daar word ik niet vrolijk van :n
* Op smsjes niet reageren... En tijdens bellen altijd zeggen dat 'ie t druk heeft en moet ophangen en niet weer terugbelt }>

Verder ben ik nog wel altijd blij met mijn mannetje, ondanks zijn minpuntjes :D . Maar hij zal vast ook wel zulke punten kunnen bedenken over mij :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 12:37

Jemig mensen, wat een ergernissen aan het manvolk.

Ik kan zo een twee drie niks bedenken, ik ben dol op mannen en eentje wel in 't bijzonder. :')
Heerlijk ongecompliceerd, geen geheimtaal voor bepaalde dingen, recht voor hun raap, dol op bier en voetbal, meestal heerlijk nuchter, maken zich niet druk om dingen als gebroken nagels of kapsels..

Goh, ik hou van kerels. :Y)

Behalve als ze weer eens lomp/bot/laat/vul zelf maar in zijn.
Maar ik weet niet eens meer hoe dat voelt. :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 12:38

Sluit me aan bij MissHaffie. :D Kerels zijn fijn. :P

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:09

Pfoe... ik erger met heus wel aan een aantal (misschien wel iets te veel) dingen, maar ik bewonder ook heul erg veel dingen die hij doet! :D
De ergenissen dan maar:
-Jaloers zijn
- Scheten laten in bed en ze dan mijn kant op wapperen ;(
- Als ik hem iets vraag waar ie over moet nadenken altijd 'weet ik niet' zeggen zodat ie niet hoeft na te denken...
- Pietje precies zijn (ik ben nogal slordig)

Maar er zijn dus veel meer dingen die ik wel ontzettend waardeer in hem (daarom gaan we ook gezellig samen wonen!! :D )

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:19

Hmmm, ik heb eigenlijk wel een hele lieve vriend maar ook hij heeft wel zijn kleine minpuntjes.

-Altijd het laatste opmaken (koffiepads, drinken, brood) en niks nieuws klaarzetten.

Dan kom je dus uit je bed, wil je koffie, blik met koffiepads leeg. Nou ja even nieuwe uit de kast halen. Dan denk je een boterham te smeren.....brood op. Uit de vriezer halen dan maar. Vervolgens moet je naar het toilet, toiletpapier op. Echt, na zo'n ochtend kan ik hem wel kielhalen!

-Melk niet terug zetten in de koelkast. Hier kan ik me echt afschuwelijk aan ergeren. Ik kan altijd de helft van de melk/koffiemelk weggooien.

-Zijn slippers onderaan de trap laten slingeren. Hoe vaak ik niet bijna mijn nek heb gebroken. De laatste paar keer heb ik ze elke verstopt als ie ze daar liet staan. Dat doet ie nu dus bijna niet meer.

Verder heb ik weinig te klagen. Hij is best braaf.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:31

Nou, zouden deze dingen nu echt iets voor mannen zijn? :D
Ik heb hier een paar dingen van de afgelopen pagina's die me wel erg bekend voorkomen...

Dat het voor mannen heel moeilijk is om sokken op te ruimen ipv onder het bed laten slingeren totdat hij opeens geen sokken meer heeft en dan onder zijn bed kijkt dat daar zo'n 20 paar sokken liggen.. En het dan nog vreemd vinden dat ze daar liggen!

Ik vraag me ook altijd af waar mijn sokken zijn gebleven. ^) Ze liggen altijd overal behalve in de kast als ik ze nodig heb. _O-

* Dat hij niet vaak smst of belt. Zelfs geen simpel smsje.
* Dat hij CONSTANT zin heeft in seks. (JA, dat is best vermoeiend en vervelend soms!)
* Dat hij soms doet alsof we al jáááren zijn getrouwd (en zelfs dán doe je dat nog niet, in mijn ogen), en dus ongegeneerd zijn neus snuit in de douche.
* Dat hij het best vaak over zijn 'vriendinnen' heeft, en die verhalen die hij met ze heeft meegemaakt, etc.
Maakt me erg onzeker, en is niet erg tof om te horen..

Ehhhh ik vergeet ook regelmatig (terug) te sms'en, mensen bellen mij dan "heb je mijn sms gekregen?" _O- En constant zin in seks? Geef mij zo'n vriend, niks mis mee toch. O:)
Overigens praat ik rustig over mijn exen met mijn vriend/scharrel of wat het op dat moment is, I can't see the problem.. als hij erover praat maakt het me ook niet uit. :+ Het is niet voor niets zijn éx.

* Nooit terug smse of heel kortaf
* Half luisteren
* Altijd sex willen ( En ik ben zo'n persoon die dat totaaaal niet boeiend vind)
* Altijd naar andere vrouwen kijken
* Rotzooi niet opruimen
* Te veel met andere vrouwen bezig zijn
* Praten over exen
* Praten over sex leven met oude scharrels
* Alleen maar klaagen
* Irritant, kinderachtig, storend gedrag
* Luidruchtig doen

"Alleen maar klagen" zeggen de vrouwen! :D Moet je dit topic eens zien dan. :Y)
En verder.... wat is er mis met naar andere vrouwen kijken? >;) Als ik bezet ben mag ik toch heus wel kijken naar een knappe gozer of een leuke chick? :P Zolang ie er niks mee doet is het toch niet erg? Ik geloof niet dat er hier uit dit topic niemand naar een leuke jongen kijkt als ze een vriend hebben. :Y)

*zeggen iets te doen en het vervolgens niet doen

Héel erg herkenbaar. :')

Dan kom je dus uit je bed, wil je koffie, blik met koffiepads leeg. Nou ja even nieuwe uit de kast halen. Dan denk je een boterham te smeren.....brood op. Uit de vriezer halen dan maar. Vervolgens moet je naar het toilet, toiletpapier op. Echt, na zo'n ochtend kan ik hem wel kielhalen!

Daar klagen mijn ouders ook altijd over. _O- Of nog erger, dan maak ik het bijna op maar net niet helemaal. Zodat niemand meer iets met het restje kan. Maar anders is het toch teveel voor mij (past het niet in mijn glas bijv)? :') Overigens probeer ik er wel op te letten. :P

Nee, weg met die ergernissen. :D Kan me niet voorstellen dat deze dingen alleen op mannen slaan! (Of ik ben de enige die dit heeft, dat kan ook nog :') ).

Vrouwen kunnen ook een hel zijn hoor. }>

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:43

Amen Bente! :')

Er is eigenlijk maar één ding waar ik mezelf aan erger bij mannen..
Als ze ziek zijn, zelfs bij het lichtste griepje, gedragen ze zich alsof ze op sterven na dood zijn. :roll:

Ik werk met alleen maar mannen en ze kunnen zo vreselijk zielig doen dat als ze een reclame voor Unicef zouden maken op het moment dat ze ziek zijn, het geld binnen stroomt als een lawine van een berg..

Maar over het algemeen gedraag ik me ook vreselijk.. Ik trek altijd mijn sokken binnenstebuiten uit, laat mijn schone was net zolang in de wasmand zitten tot ik te veel vieze was heb liggen en het echt nodig is om hem te legen, praat veel over sex met alles en iedereen, ik kan ook vreselijk kinderachtig zijn. Ik word ook heel afwezig als iemand iets ingewikkelds verteld.. Dan tune ik uit en zeg ik alleen nog maar ja, hmm, oh.

Dus.. Ik denk dat vrouwen wat dat aan gaat net zo irritant kunnen zijn.. :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:04

Nou zie je ben ik nu al niet de enige. :D ;)
Maar Nans, miss zijn wij ook wel een beetje.. vreemd af en toe wat dat betreft. Het zou heel goed aan ons kunnen liggen. :')