800 km alleen rijden, te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sanne222

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 10:10

Siets schreef:
Als je maar zo kort gaat zou ik rond 4.00 a 5.00 in de ochtend vertrekken. Maar ik moet er niet aan denken, zo lang in de auto zitten om ergens zo kort heen te gaan. En dan ook nog alleen!

Ik wens je toch veel plezier, succes!

Idee is om er een paar dagen te blijven, maar als ik vanwege de vermoeidheid van het reizen langer wil blijven kan ik er ook een week van maken :P

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 10:13

sanne222 schreef:
Heb een meer dan fatsoenlijke auto, lekker met airco :P Ben gewend om hele dagen in de auto te zitten ivm mijn werk, maar nog nooit zo'n lang stuk achter elkaar gereden. Denk dat het me wel zal meevallen qua vermoeidheid enz.

Ik denk dat je je achteraf afvraagt waar je je precies zo druk om gemaakt hebt ;)

Tuurlijk is met z'n 2en rijden en een keertje wisselen prettiger, maar het is echt heel goed te doen hoor.

sanne222

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 10:14

Sizzle schreef:
sanne222 schreef:
Moet ik door die tunnel? Planning is om vrienden in Lauterbrunnen te bezoeken.

Lauterbrunnen ligt bij Interlaken toch? Nee dan hoef je er niet door gelukkig :D

Laatste stuk naar Interlaken is trouwens wel een prachtige route :j
Dat vind ik trouwens ook het voordeel van door Frankrijk rijden. Het uitzicht is veel mooier.

Ja ligt bij Interlaken. Voor mij begint de "vakantie" al zodra ik de auto instap, vond het altijd prachtig om door de bergen te rijden op de achterbank bij mijn ouders in de auto!