Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
tassie schreef:ik blijf hopen, had laatst geflirt met iemand, en het voelt als vreemdgaan, terwijl ik alleen contact maken... echt zo stom, maar ik kan niet doen alsof ik gelukkig ben dat het uit is, en dat weet hij ook....
tassie schreef:ja, ik ben niet in staat om daar antwoord op te geven, weet niet eens wat ik met mezelf aanmoet.... owww, voel me zo k.u.t
Yessy schreef:Tassie: kom op meid, sommige mensen zijn snel over hun verdriet heen, bij sommige duurt het maanden of zelfs jaren. Wat dat betreft is het gemakkelijker als hij zegt dat hij je hoe dan ook niet meer terug wil, dan kun je er uiteindelijk misschien makkelijker afstand van nemen. Het goed uitpraten en dan een tijd geen contact is denk ik beter dan elkaar blijven zien, dan blijf je hoop houden. En je hoeft niet te flirten of te doen alsof je er geen problemen mee hebt, dat kan altijd nog als je je weer beter voelt (en neem van me aan: dat moment komt echt!).
Bokjebok: Sterkte met de situatie, maar als ik jouw verhaal lees, vind ik het net of je tweede keus bent: hij is verliefd op haar dus gaat met haar uit, wordt dat niets heeft hij altijd jou nog om op terug te vallen. Klinkt niet als een heel gezonde relatie, omdat het opnieuw kan gebeuren.
Dat je in een relatie verliefd wordt op een ander kan gebeuren, maar dan is het aan jezelf wat je daarmee doet.
En voor beide: zoek afleiding, ga leuke dingen doen. Bak een brownie, koop een bak ben&jerry ijs en eet het op, liefst met een leuke film en een gezellige vriendin bij wie je kan klagen over dat alle mannen eikels zijn
Heel veel sterkte er mee...Yessy schreef:Ik denk dat ik begrijp hoe je je voelt, maar nu zou je tweede keus zijn maar blijft hij bij je. Misschien ontmoet hij volgend jaar iemand die hem meer aanspreekt (of het wederzijds is) en is hij alsnog weg... dan zit je dubbel met verdriet. Iemand die op dag 1 praat over trouwen en op dag 2 besluit dat een andere dame ook erg interessant is, is het niet waard om nog enige moeite in te steken, dat is écht zonde van je leven.
naja, niet te vroeg juichen, ben zo blij als de vakantie voorbij is, dan kan ik hem weer bellen
. Nu ben ik alweer een jaar gelukkig met mijn nieuwe (veel leukere) vriend. En als ik aan mijn ex denk vraag ik me nu af waarom ik in godsnaam zó verliefd op hem was, hij is namelijk de grootste k.lootzak die ik ken!
.