Ik weet het niet meer, ik mis hem zo...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tassie

Re: Ik weet het niet meer, ik mis hem zo...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 11:02

mischien ook handig om te vermelden dat hij een stronis heeft en daardoor dus niet goed met zijn gevoelens kan omgaan en uiten

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:06

tassie schreef:
ja, maar heb er echt geen zin in.... ik wil gewoon dat de vakantie voorbij is en dat hij weer gevoelens voor me krijgt, klinkt zo stom.. maar ik hou gewoon nog super veel van hem..

Same here :wave: Alleen ga ik niet op vakantie :P

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:19

jeetje, wat balen dat je je zo voelt!

maar... als ik jou was zou ik er echt niet zo aan te denken. Je eerste echte vriendje blijft speciaal en je zal wel altijd wat voor hem blijven voelen! en dat maakt ook niet uit!

Dit klinkt misschien als een standaard antwoord, maar ga gewoon zoveel leuke dingen doen! ga nieuwe jongens spotten. Want je moet accepteren dat de kans dat het weer wat word tussen jullie niet zo groot is.. hoe moeilijk dat ook is.

2 maanden geleden had ik het ook uitgemaakt met mijn vriend na meer dan een jaar, omdat ik niet meer verliefd op hem was. Hij was er ook echt kapot van. hij huilde veel... erg zielig, maar ik werd er op een gegeven moment echt zoooo moe van! Wat nog meer een turn off was!

Laat hem dan ook zien dat jij er overheen bent! Dat jij je nu super voelt nu het uit is! Beetje flirten met andere!

Dat komt helemaal goed met jou;) Heb geen medelijden met jezelf nu het uit is!! Je bent vrij! Flirt er op los! Geloof me, je komt er over heen en er zijn genoeg jongens!!!

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:03

ik ben het weekend ook gedump, naja eigenlijk nog niet
het zit zo hij is verliefd op een ander meisje maar hij kent haar van 4x gezien te hebben
hij zegt dat hij veel gevoelends voor mijn heeft en super veel van me houdt en me ook mist
maar dat hij niet weet wat hij nou moet omdat hij haar nog niet goed kent!
Hij wilt me niet kwijt, en wilt vrijdag wat leuks gaan doen met mijn
aan de ene kant wil ik dolgraag gaan omdat ik bang ben dat hij mijn anders vergeet en ik hem zeker kwijt ben aan haar
aan de andere kant denk ik laat hem me maar missen, ik weet echt niet meer wat ik moet doen
ik huil NON stop heb me ziek gemeld van me werk
ben 5 kilo afgevallen sinds vrijdag het gaat dus totaal niet goed met me!!!
Zijn vader heeft tegen hem gezegt dat hij mijn een topper vind en dat zij niets is voor hem!!
De hoop dat het misschien nog goed komt houdt me sterk, want het liefst rij ik tegen een boom aan ofzo
Wat denken jullie?

Ps heb een filmpje gemaakt over ons en naar hem gestuurt hij ging huilen
en heeft vervolgends 4 slaappillen genomen
hij leeft gelukkig nog wel :S was bang dat hij dood zou gaan

http://www.youtube.com/watch?v=goHV7RL9 ... rofilepage

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 12:05

ik blijf hopen, had laatst geflirt met iemand, en het voelt als vreemdgaan, terwijl ik alleen contact maken... echt zo stom, maar ik kan niet doen alsof ik gelukkig ben dat het uit is, en dat weet hij ook....

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:12

tassie schreef:
ik blijf hopen, had laatst geflirt met iemand, en het voelt als vreemdgaan, terwijl ik alleen contact maken... echt zo stom, maar ik kan niet doen alsof ik gelukkig ben dat het uit is, en dat weet hij ook....

Ik snap je volkomen, je wilt eigenlijk flirten en alles om HEM te vergeten maar je weet eigenlijk
dat dat toch niet gaat werken toch?
Dat heb ik heel erg!!
Hij maakte mijn geluk,klinkt heel stom ik was vroeger als klein meisje altijd verdrietig, depresief had weinig vrienden
heb mezelf helemaal uitgehongert enz!!
Toen ik hem leerde kennen werd k elke dag een beetje vrolijker, mensen gingen me zelfs lachebekkie noemen
als hij leuk deed tegen me voelde ik me gelukkig was hij chaggerijnig dan voelde ik me heel naar en niet compleet
Ik probeer nu me eigen leven te krijgen en voor hem te knokken
maar ik weet niet of dat zin heeft als hij toch al verliefd is op iemand anders, aan de andere kant hij kent haar nog maar pas pas en houdt nog wel van mijn?
Ik heb vanaf zaterdag non stop gehuilt met hem samen en ik wil dr nu mee ophouden omdat hij vind dat ik teveel van hem hou

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 12:15

ja, ik ben niet in staat om daar antwoord op te geven, weet niet eens wat ik met mezelf aanmoet.... owww, voel me zo k.u.t

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:18

tassie schreef:
ja, ik ben niet in staat om daar antwoord op te geven, weet niet eens wat ik met mezelf aanmoet.... owww, voel me zo k.u.t

pff je maakt me echt zo bang, ik lees je gespreken al een tijdje, en jij voelt je al zolang poedersuiker
ik voel me pas zo sinds zaterdag en heb nu al geef me een touw en een boom neigingen :S

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:21

Tassie: kom op meid, sommige mensen zijn snel over hun verdriet heen, bij sommige duurt het maanden of zelfs jaren. Wat dat betreft is het gemakkelijker als hij zegt dat hij je hoe dan ook niet meer terug wil, dan kun je er uiteindelijk misschien makkelijker afstand van nemen. Het goed uitpraten en dan een tijd geen contact is denk ik beter dan elkaar blijven zien, dan blijf je hoop houden. En je hoeft niet te flirten of te doen alsof je er geen problemen mee hebt, dat kan altijd nog als je je weer beter voelt (en neem van me aan: dat moment komt echt!).

Bokjebok: Sterkte met de situatie, maar als ik jouw verhaal lees, vind ik het net of je tweede keus bent: hij is verliefd op haar dus gaat met haar uit, wordt dat niets heeft hij altijd jou nog om op terug te vallen. Klinkt niet als een heel gezonde relatie, omdat het opnieuw kan gebeuren.
Dat je in een relatie verliefd wordt op een ander kan gebeuren, maar dan is het aan jezelf wat je daarmee doet.

En voor beide: zoek afleiding, ga leuke dingen doen. Bak een brownie, koop een bak ben&jerry ijs en eet het op, liefst met een leuke film en een gezellige vriendin bij wie je kan klagen over dat alle mannen eikels zijn :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:24

@ Tassie: realiseer je wel heel goed dat - als hij weer gevoelens voor je zou krijgen, en jullie krijgen weer iets - hij altijd alsnog kan zeggen dat het toch niet is waar hij op hoopte, en dan zit je opnieuw met hetzelfde verdriet.

Kansen moet je grijpen, en je hart moet je volgen, maar neem ook beslissingen met je verstand!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 12:28

net even een jankbui gehad, ik mis hem zo maar ben zo bang dat het niet meer goed komt...

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:29

Yessy schreef:
Tassie: kom op meid, sommige mensen zijn snel over hun verdriet heen, bij sommige duurt het maanden of zelfs jaren. Wat dat betreft is het gemakkelijker als hij zegt dat hij je hoe dan ook niet meer terug wil, dan kun je er uiteindelijk misschien makkelijker afstand van nemen. Het goed uitpraten en dan een tijd geen contact is denk ik beter dan elkaar blijven zien, dan blijf je hoop houden. En je hoeft niet te flirten of te doen alsof je er geen problemen mee hebt, dat kan altijd nog als je je weer beter voelt (en neem van me aan: dat moment komt echt!).

Bokjebok: Sterkte met de situatie, maar als ik jouw verhaal lees, vind ik het net of je tweede keus bent: hij is verliefd op haar dus gaat met haar uit, wordt dat niets heeft hij altijd jou nog om op terug te vallen. Klinkt niet als een heel gezonde relatie, omdat het opnieuw kan gebeuren.
Dat je in een relatie verliefd wordt op een ander kan gebeuren, maar dan is het aan jezelf wat je daarmee doet.

En voor beide: zoek afleiding, ga leuke dingen doen. Bak een brownie, koop een bak ben&jerry ijs en eet het op, liefst met een leuke film en een gezellige vriendin bij wie je kan klagen over dat alle mannen eikels zijn :D

Ik weet het zo komt het ook bij mijn over, en dit klinkt heel zielig wat ik nu ga zeggen
maar ik vind het niet erg om tweede keus te zijn
zolang het maar weer goed komt!!!
We zouden samenwonen een hondje kopen hij had het over kinderen en trouwen
en dat alles VLEDE weekend hij kent haar nog maar PAS
nog maar 4x gezien!!!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:34

Ik denk dat ik begrijp hoe je je voelt, maar nu zou je tweede keus zijn maar blijft hij bij je. Misschien ontmoet hij volgend jaar iemand die hem meer aanspreekt (of het wederzijds is) en is hij alsnog weg... dan zit je dubbel met verdriet. Iemand die op dag 1 praat over trouwen en op dag 2 besluit dat een andere dame ook erg interessant is, is het niet waard om nog enige moeite in te steken, dat is écht zonde van je leven.
:(:)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:35

Jeetje wat een verhalen hier zeg... :( Heel veel sterkte er mee...

Voor degene die toch echt de stap gaat zetten en er echt overheen wil gaan komen, hebben we ook een topic hier op bokt :

[LZP] Ja, Ik GA er overheen komen ! (liefdesverdriet)

Wie weet kunnen we elkaar een beetje op weg helpen.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:42

Yessy schreef:
Ik denk dat ik begrijp hoe je je voelt, maar nu zou je tweede keus zijn maar blijft hij bij je. Misschien ontmoet hij volgend jaar iemand die hem meer aanspreekt (of het wederzijds is) en is hij alsnog weg... dan zit je dubbel met verdriet. Iemand die op dag 1 praat over trouwen en op dag 2 besluit dat een andere dame ook erg interessant is, is het niet waard om nog enige moeite in te steken, dat is écht zonde van je leven.
:(:)

I know, maar ik kan zo niet zonder hem!!!
hij voelt zich toch niet voor niets rot ??
Hij zegt dat hij van me houdt en me mist en dat hij niet zeker is van zijn zaak?
zal dat dan allemaal niets voorstellen?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:46

Tuurlijk kan je wel zonder hem, je wil alleen niet zonder hem. De wereld vergaat echt niet als hij morgen verdwijnt, alleen zal dat de eerste dagen/weken misschien wel zo lijken.
Als hij een maand op vakantie gaat, hoe voel je je dan? Ik heb m'n vriend vorig jaar ruim een maand moeten missen, en dat was zeker niet leuk, maar na een dag of wat begint het te wennen, en wat ik heel fijn vond was dat je leventje ook gewoon verder gaat zonder hem. Je bent niet afhankelijk, en je levensgeluk is dat ook niet. Echt het is wat je er zelf van maakt, als je daar een ander voor nodig hebt...

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:37

sprak zijn zusje net (lees: ze mag me totaaaal niet)

ze zei:
hij vind haar leuk maar hij geeft zeker meer om jouw geef het even tijd
want soms beknel je hem
hij heeft gewoon bindings angst, hij komt wel weer terug

Zou dit waar kunnen zijn?
Pfff ik mis hem zooo fiets erg
Het liefste bel k hem maar ik wacht tot hij mijn belt of aanspreekt!!
Ik vraag me af of hij mijn wel mist

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:50

Jeetje bokjebok, weet niet hoe oud jullie zijn aar ik vind het beangstigend klinken allemaal. Niet vervelend bedoeld!
Maar jij bent tevreden met 2e keus en hij neemt 4 slaappillen.... :oo :x

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 17:00

amanda2 schreef:
Jeetje bokjebok, weet niet hoe oud jullie zijn aar ik vind het beangstigend klinken allemaal. Niet vervelend bedoeld!
Maar jij bent tevreden met 2e keus en hij neemt 4 slaappillen.... :oo :x

k ben 19 en hij 23

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 11:59

owww, ik mis hem zo, begin langzaam weer een beetje hoop te krijgen, want we hebben een klein beetje contact gehad :D naja, niet te vroeg juichen, ben zo blij als de vakantie voorbij is, dan kan ik hem weer bellen :D

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:01

Wat een rot verhalen allemaal zeg.. Heel veel sterkte allemaal, jullie komen er echt wel weer overheen. Wat ik wel even wil zeggen tassie: Geef jezelf nu eens een schop onder je kont! In elk berichtje staat bijna dat je 'm zo mist.. Dit heeft geen zin! Ga leuke dingen doen, laat hem zien dat je ook zonder hem kan leven.. Juist dan heb je de meeste kans dat hij eventueel nog terugkomt. Al moet je daar niet vanuit gaan natuurlijk ;)

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:58

Probeer nou juist te genieten van je vakantie! :(:)
Sta open voor andere leuke digen in het leven.

Het ging juist zo goed (leek niet meer zo afhankelijk) en nu heb ik het idee dat je toch weer hoopt op een nieuwe poging.
Snap dat het moeilijk is hoor...

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 13:24

Tassie en Bokjebok: veel sterkte. Ik heb ooit in zo'n zelfde soort schuitje gezeten, toen voelde ik me zo verlaten dat ik dacht dat het nooit meer goed kwam met mij :+. Nu ben ik alweer een jaar gelukkig met mijn nieuwe (veel leukere) vriend. En als ik aan mijn ex denk vraag ik me nu af waarom ik in godsnaam zó verliefd op hem was, hij is namelijk de grootste k.lootzak die ik ken!

Ik probeer eigenlijk voorzichtig te zeggen dat ik hoop dat jullie je vriendjes/exen los kunnen laten uiteindelijk, ze zijn het niet waard, echt niet. En waarschijnlijk zullen ze over een tijdje weer precies hetzelfde met jullie doen, namelijk dumpen. Sorry dat dat hard klinkt.

Weetje, je komt er zo sterk uit als je het overleefd! Als je weer gelukkig kunt worden zonder diegene! Sinds ik bij mijn ex weg ben, ben ik zelf ook veranderd van nacht naar dag in zeer positieve zin! En weetje, er zijn zélfs ergere dingen dan liefdesverdriet, echt. Het komt wel weer goed met jullie :).

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 13:31

Daar sluit ik me bij aan.