Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
onley schreef:maatje31 schreef:@onley, denk dat je heel voorzichtig moet zijn met je woorden want die zijn idd behoorlijk bot voor de minder bedeelden onder ons. geloof me er zijn mensen die geen 10 euro kunnen missen voor een knuffel! en ja ik kan gelukkig wel 10 euro missen.........maar heb geen geldboom (als single mama zijnde)!
Maar mss ligt ie wel bij een iemand thuis die geen kinderen heeft......en die dit leest;-) Ze heeft nog wel zo een hema-knuffel maar die blauwe was favoriet omdat ie grote oren had en ze daar aan frummelde tijdens het duimen.
je kan altijd proberen toch? anders pakt ze maar de oren vd rose knuffel;-)
en heb de hema al gebeld en alle blauwe zijn op dus de mensen die zegelstjes aanbieden dankjewel!!!!!! maar ja de blauwe knuffels zijn op dus zegeltjes hebben dan niet zo heel veel zin, MAAR evengoed bedankt voor het aanbod! thanx
ow ja geen 10 euro voor je dochter maar wel 35 euro uitgeven aan een dekje![]()
naja dat zegt genoeg voor mij
ik behoor ook tot de minder bedeelden onder ons dus schei me daar maar over uit

Niinatjuh schreef:Wat leuk dat de meeste bokkers zo lekker warm en gezellig naar elkaar toe zijn ^^
Super leuk dat je dochtertje een nieuwe woof heeft ;')
K heb zelf ook ene knuffel liefde ja ik nog steeds op 14 jartige leeftijd 5 knuffels om me heen en 20 op men kast..
Altijd het gevoel dat ze me beschermen, denk maar niet dat ik als k men knuff kwijt raakte blij was!
xx