Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:een vriendin van mij woonde vroeger in een spookhuis in Veenendaal; ( geen bekent spookhuis ). Er gebeurde daar d gekste dingen en ik wilde het wel eens meemaken. Ik ben een aantal nachten bij dr blijven slapen,
Zo hadden ze vloer bedekking oop de 2e verdieping en zag je er ineens voetafdrukken in komen zonder dat er iemand liep. Ook hoorde je er mensen de trap op komen terwijl er niemand liep.
S.nachts om 3 uur gebeurde daar altijd de mafste dingen.
Mn vriendin vrtelde dus dat er bepaalde dingen gebeurden, dus wij wakker om 3 uur en het licht uit.
We hielden elkaars hand vast en lagen tegen elkaar aan zodat ekaar niet voor de gek konden hiuden. We hoorde de rietenstoel kraken en verschuiven. Een kwartier later deden we t licht aan en stond de stoel ineens aan de andere kant van de kamer. De volgende nacht hadden we de stoel van de slaapkamer afgehaald om te kijken wat er dn ging gebeuren, een kwartir later na wat gerommel gehoord te hebben het licht weer aa en stonden ineens alle laatjes en deurtjes van de kast open.
Voor je ging slapen en voor je naar boven ging zette we de sbak aan de recterkant van de tafel n sochtend stond ie ineens aan de linker kant.
Ik heb van mn vriendin begrepen dat ze daar ooit een pistool gevonden hebben die in de muur gemetseld was en allerlij oude munten. Er blijkt vroeger wel sowieso iemand om t leven te zij gekomen door moord in dt huis,
Dit is voor zover ik weet verder niet in Veenendaal bekent alleen mensen die daar over de vloer kwamen weten het.