Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Het is heerlijk om je voor te stellen dat je alles vanaf nu samen mee gaat maken en dat je je leven gaat delen met iemand. In eerdere relaties kreeg ik het al benauwd als m'n vriend een vakantie wilde boeken voor 3 maanden later, terwijl ik nu vooruit kijk naar straks een huisje, trouwen, kindjes
Mijn vriend denkt er precies hetzelfde over en we hebben echt de ware in elkaar gevonden
ikdoemaarwat schreef:tja ik vind dat als je jezelf niet oud ziet worden met je vriend dat je maar beter gelijk een einde aan de relatie kan maken dan door blijven gaan in een "leugen"
tenslotte bouw je naar een toekomst toe toch ?

Nathalie schreef:Maar waarom stop je er dan niet mee?
Ik snap dat dus echt gewoon niet...
Ik zou dan liever mijn tijd en energie willen steken in het zoeken naar iemand waar het wél goed mee klikt. Als je te verschillend denkt, kun je toch ook nooit een hele fijne tijd met elkaar hebben?
Ik kan er niet overuit haha.
Romytjuuh schreef:Nathalie schreef:Maar waarom stop je er dan niet mee?
Ik zou dan liever mijn tijd en energie willen steken in het zoeken naar iemand waar het wél goed mee klikt. Als je te verschillend denkt, kun je toch ook nooit een hele fijne tijd met elkaar hebben?
Helemaal mee eens, waarom zou je in godsnaam nog verder gaan met elkaar als jullie beiden weten dat het nooit iets wordt?
Mijn ex en ik hebben bijna een jaar lopen doormodderen voordat we besloten er een punt achter te zetten. elke keer opnieuw praten, opnieuw proberen. Je wil de jaren die je samen bent geweest ook niet zomaar opgeven en zolang er nog wat gevoel zit.. Maar op een gegeven moment hadden we beiden het idee dat het niet meer voor de toekomst ging werken, de ideeën lagen toch aardig ver uit elkaar. Toch wel raar, we kenden elkaar al best wel lang voor we wat kregen en toen het wat werd hadden we allebei het gevoel van; dit is het! Maar na 4,5 jaar bleek het toch anders te zijn, helaas. Romytjuuh schreef:Nathalie schreef:Maar waarom stop je er dan niet mee?
Helemaal mee eens, waarom zou je in godsnaam nog verder gaan met elkaar als jullie beiden weten dat het nooit iets wordt?