Hele mooie droom, want die merrie moet waarschijnlijk weg omdat ze niet meer drachtig te krijgen is en je kunt er ook niet op rijden.
Maar ik mijn droom kon ik zo op haar rijden, zo door onze tuin.
Ze ging best snel, best grappig die droom.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) mijn vriend was en dat ik iedereen jaloers ging maken en toen werd ik heel rijk. Zal het wel alleen daarvoor gedaan hebben, anders noway
.. Dat er dinosaurussen komen en de hele wereld eraan gaat, en dat ik als laatste word opgegeten
..
.

Chocotof schreef:Heb je even.. haha.
Ik droom ook vaak hetzelfde.
-Dat mijn tanden helemaal zwart worden en er één voor één uitvallen.
-Over plek ergens in een bos (ook steeds weer dezelfde plek) waar ik steeds
maar weer verdwaal. Terwijl er allemaal wegwijsbordjes staan die steeds de verkeerde
plek aanwijzen. (Alice in Wonderland syndroom?)
Na een etentje bij vrienden en daarna 'wie is de chef' gekeken te hebben:
Droomde ik dat ik de hele tijd door een eng monster achterna werd gezeten.
Ik had me op alle mogelijke plekken verstopt maar hij vond me steeds weer tot ik uit eindelijk in de val zat.
Ik werd niet eens opgegeten oid. Het monster vroeg alleen; 'Wie is de chef?'.

, deze droom blijft me nog het meest bij:
WillemYntJee schreef:WillemYntJee schreef:Dat ik aan het rijden was op een paard wat ik wilde kopen (zie profiel: Wildfire). Daarna ging ik op wedstrijd met een hele grote vrachtwagen maar we hadden bijna geen spullen? En het was heel stil op stal dus ik kon ook van bijna niemand wat lenen. En toen ging k op zoek naar een hooinetEcht te bizar maargoed..
En daarvoor ook nog wat maar dat weet k even niet meer.
K droom altijd raar: dat ik zwanger ben of dat er iemand doodgaat oid echt niet leuk mja..
Dat was dus dat mn tanden uit mn mond vielen, echt heel apart?
Flying_Angel schreef:Omdat er veel tandendromen voorkomen, heb ik nog even een stukje opgezocht.
*knip tekst*
Dromen dat u tandeloos bent voorspelt een onvermogen zich te kunnen ontwikkelen en dat een slechte gezondheid uw verwachtingen zal dwarsbomen.. Het in een droom zien van tandenloze mensen voorspelt dat tegenstanders u proberen dwars te zitten, hetgeen ze niet lukt.
Die droomverklaringen die op internet zijn te vinden zijn uiterst onbetrouwbaar als je letterlijk neemt wat ze zeggen (9 van de 10 keer), zie het als een soort horoscoop.
Elke persoon is anders, en het is natuurlijk zo dat bepaalde dingen - die veel gedroomd worden - globaal iets betekenen maar in feite verschilt het per persoon. Geloof me, als ik alles zou moeten geloven wat er aan verklaringen op die sites staat dan zou ik elke nacht dromen van ongeluk, moord en doodslag
(Wat dus niet altijd zo is
).
Heel logisch lijkt me, want dromen zijn uiterst persoonlijk, het is iets van jezelf, dingen die je verwerkt die jou overkomen.