Wat voor gekke droom heb jij gehad?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xROMY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:23

Ik heb vannacht gedroomd dat de 24jarige merrie van mijn kennis bij ons in de geitenweide stond.
Hele mooie droom, want die merrie moet waarschijnlijk weg omdat ze niet meer drachtig te krijgen is en je kunt er ook niet op rijden.
Maar ik mijn droom kon ik zo op haar rijden, zo door onze tuin.
Ze ging best snel, best grappig die droom. :+:

Lusitano

Re: Wat voor gekke droom heb jij gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:34

Ik heb vanacht gedroomd dat ik mijn tanden ging laten bleken en zo´n spreidding in mijn mond had. Die juffrouw had niet goed uitgelegd wat ik moest doen dus ik liep een beetje aan te kloten. Ik probeerde te praten maar niemand begreep het. Vreemde droom....ik denk omdat ik rode wijn had gedronken en mijn tanden dus wat ´verkleurd´ waren gisteravond :-)

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:57

ik droomde vannacht ook zo dom
we woonden op een flat in 1 of ander vaag dorpje en mijn man was visser op orca's.
zijn ex kwam langs en zou ook blijven logeren.
ze sliep toen in ons bed en zij mocht in het midden van mijn man :( :D
ik was toen super-jaloers(manlief lag nl lepeltje-lepeltje met haar)en volgende ochtend confronteerde ik hem ermee.
hij zei toen dat hij mischien zijn ex weer terug wilde.

ik werd toen zo boos dat ik probeerde om zijn ex weg te moffelen met allemaal smoesjes. }>
uiteindelijk lukte dat en madam was weer uit de picture.

mijn man kwam er toen achter wat ik gedaan had en was zo k waad dat hij een snee in mijn been maakte en me in het water gooide als lokaas voor de orca's.
:+ :D

ben nog nooit zo bang geweest,want weet je wel hoe groot zo'n orca is van dichtbij!!! :+
toen zijn bek openging en ik hem achter in zijn keel kon kijken werd ik wakker hahaah

rare dromen bestaan er soms zeg!slaan soms helemaal nergens.
die ex ken ik nl ook in reallive,is 1 van mn beste vriendinnen en zie haar absoluut niet als concurentie.ben verder ook niet jaloers aangelegd.
daarbij komt ook dat ik verder niks van orca's weet behalve uit de film free willy hahah :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:11

Hahahah ik heb heel stom gedroomd.
Dat yes-r (jullie kennen m vast wel :7) mijn vriend was en dat ik iedereen jaloers ging maken en toen werd ik heel rijk. Zal het wel alleen daarvoor gedaan hebben, anders noway :x

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 13:22

Ik droom heel vaak hetzelfde :o .. Dat er dinosaurussen komen en de hele wereld eraan gaat, en dat ik als laatste word opgegeten :+ ..
Of dat er iemand komt te overlijden, en 9 van de 1O keer komen mijn dromen uit := .
Ik geloof trouwens ook dat de dinosaurussen weer terug komen :')

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 13:36

Heb je even.. haha.

Ik droom ook vaak hetzelfde.

-Dat mijn tanden helemaal zwart worden en er één voor één uitvallen.
-Over plek ergens in een bos (ook steeds weer dezelfde plek) waar ik steeds
maar weer verdwaal. Terwijl er allemaal wegwijsbordjes staan die steeds de verkeerde
plek aanwijzen. (Alice in Wonderland syndroom?)

Na een etentje bij vrienden en daarna 'wie is de chef' gekeken te hebben:
Droomde ik dat ik de hele tijd door een eng monster achterna werd gezeten.
Ik had me op alle mogelijke plekken verstopt maar hij vond me steeds weer tot ik uit eindelijk in de val zat.
Ik werd niet eens opgegeten oid. Het monster vroeg alleen; 'Wie is de chef?'. :')

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 19:32

Chocotof schreef:
Heb je even.. haha.

Ik droom ook vaak hetzelfde.

-Dat mijn tanden helemaal zwart worden en er één voor één uitvallen.
-Over plek ergens in een bos (ook steeds weer dezelfde plek) waar ik steeds
maar weer verdwaal. Terwijl er allemaal wegwijsbordjes staan die steeds de verkeerde
plek aanwijzen. (Alice in Wonderland syndroom?)

Na een etentje bij vrienden en daarna 'wie is de chef' gekeken te hebben:
Droomde ik dat ik de hele tijd door een eng monster achterna werd gezeten.
Ik had me op alle mogelijke plekken verstopt maar hij vond me steeds weer tot ik uit eindelijk in de val zat.
Ik werd niet eens opgegeten oid. Het monster vroeg alleen; 'Wie is de chef?'. :')

dat laatste _O-

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 19:34

Dat ik achterna werd gezeten door een grote bal die mij overal achtervolgde :')
Uhm en nog eentje nadat ik de film de city of god had gekeken. Toen was ik opeens daar terecht gekomen.
Ik droom trouwens heel vaak over een film als ik hem gekeken heb :+
Ook eentje dat ik in de supermarkt was waar ik werkte en dat iedereen daar hapjes aan het koken was. En dat ze overal gratis snoep hadden staan en reuze kassa's :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 19:35

Ik droomde gister dat mijn tanden uitvielen... :?
En ooit dat ik in een pacman spel zat.

vivalavida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 20:53

Ik heb vaak dromen die me nog bij blijven, gelukkig zijn het allemaal mooie dromen :D, deze droom blijft me nog het meest bij:

Ik had laatst gedroomd dat een collega van mijn werk (is het in het echt ook zo) bij mij langs kwam in mijn huisje, me ineens begon te zoenen, bij mij is blijven slapen en dat we sindsdien een relatie hadden.

Hoezo wat je graag wil droom je ook, :o

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 21:01

ik droom ook altijd zoo vaag :P

heb eens gedroomd dat ik zwanger was en t kindje helemaal kon voelen, maar het voelde als een skeletje..

gister had ik ook een rare droom..
ik was met een aantal mensen op een groot terrein, lastig uit te leggen hoe het eruit ziet.. maar er waren bij rotsen mensen anderen aan het ontgroenen (voor school zeg maar) maar dan op een hele harde manier.. ze moest van die rotsen afspringen en vielen allemaal dood neer, en toch bleven ze springen..
en later zat ik op een wc als van een festival zeg maar heleboel bij elkaar maar je had geen dak ofzo dus je zat er en je kon de mensen naastje zien zitten je hoofd stak er bovenuit..
en mn deur ging ook ineens open terwijl ik het niet in de gaten had..

oja en ik droom vaak dat ik kan vliegen..

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 21:03

ik droom dus elke nacht ik vind niet erg maar soms denk ik zo van gelukkig ik ben wakker
Ik droom dus overal over
Venacht droomde ik over me verzorgpaard die heeft een peesblessure
En in me droom werd er gewoon 8 km mee gereden terwijl ik het niet goed vond echt vaaf allemaal er zat iemand op die ik niet kende. soms heb ik ook van die enge droomen maar achteraf is het wel leuk :P

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 21:21

Hahah ik droomde vannacht zo grappig. Ik droomde dat ik met de auto naar Lowlands ging. Daar bleek dat ik m'n auto verkeerd had geparkeerd en toen had een vriend van me hem ergens anders neergezet. Ook had hij iets raars gedaan met mn telefoon. Hoe dan ook, ik was echt suuuuperboos op hem.
Tijdje later zeg ik tegen een vriendin: 'Hee, ik hoop wel dat m'n moeder me komt halen, want ik heb helemaal geen rijbewijs!' :')

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 21:22

haha die is wel leuk :P

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:48

Ik had vanacht ook een rare droom.
Had samen met mijn vriend een helicopter gejat en waren wat rond aan het vliegen hier over het dorp. Werden achterna gezeten want we hadden gejat en we konden eigenijk helemaal niet vliegen dus gingen we langen op het dak van een huis alleen raakte we een boom.
Toen vloog de deur eraf en werden wij naar benede gezogen. Opeens waren we in de dierentuin.... zeer vreemd :P

twinkelchw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:30

Als je droomt dat je een dief bent, suggereert dit dat je bang bent om te verliezen wat je hebt. Mischien heb je het gevoel dat je het niet waard bent om zoveel dingen te hebben. Deze droom kan ook aangeven dat je bepaalde grenzen overtreedt in een bepaalde situatie of relatie

Een droom over een vliegtuig (of helicopter) geeft aan dat je obstakels zult overwinnen en een hogere status, of belang zult krijgen. Je zou een nieuwe vrijheid kunnen hebben en een groter bewustzijn kunnen ervaren.

Dromen dat je in de dierentuin bent, symboliseren een verlies aan vrijheid, vaardigheden en onopgemerkt talent. Je zou je opgesloten kunnen voelen in een bepaalde situatie. Een dierentuin kan ook chaos en verwarring vertegenwoordigen. Iets in je leven dient te worden opgefrist.

even geknipt en geplakt van dromen forum :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:32

WillemYntJee schreef:
WillemYntJee schreef:
Dat ik aan het rijden was op een paard wat ik wilde kopen (zie profiel: Wildfire). Daarna ging ik op wedstrijd met een hele grote vrachtwagen maar we hadden bijna geen spullen? En het was heel stil op stal dus ik kon ook van bijna niemand wat lenen. En toen ging k op zoek naar een hooinet :P Echt te bizar maargoed..
En daarvoor ook nog wat maar dat weet k even niet meer.

K droom altijd raar: dat ik zwanger ben of dat er iemand doodgaat oid echt niet leuk mja..

Dat was dus dat mn tanden uit mn mond vielen, echt heel apart?

Dat is helemaal niet vreemd, dromen dat je tanden uit je mond vallen is een van de meest voorkomende dromen (samen met kunnen vliegen, eindeloos vallen etc.) :)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:35

Ik heb ooit eens een droom gehad waarin ik een watermeloen kreeg die ik behandelde als een hondje. Dus uitlaten, voeren en knuffelen. Weet nu nog niet wat het betekent :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:38

Flying_Angel schreef:
Omdat er veel tandendromen voorkomen, heb ik nog even een stukje opgezocht.

*knip tekst*

Dromen dat u tandeloos bent voorspelt een onvermogen zich te kunnen ontwikkelen en dat een slechte gezondheid uw verwachtingen zal dwarsbomen.. Het in een droom zien van tandenloze mensen voorspelt dat tegenstanders u proberen dwars te zitten, hetgeen ze niet lukt.

Wat een hoop gewauwel zeg. :') Die droomverklaringen die op internet zijn te vinden zijn uiterst onbetrouwbaar als je letterlijk neemt wat ze zeggen (9 van de 10 keer), zie het als een soort horoscoop. ;) Elke persoon is anders, en het is natuurlijk zo dat bepaalde dingen - die veel gedroomd worden - globaal iets betekenen maar in feite verschilt het per persoon. Geloof me, als ik alles zou moeten geloven wat er aan verklaringen op die sites staat dan zou ik elke nacht dromen van ongeluk, moord en doodslag :D (Wat dus niet altijd zo is ;) ).
Bijv. alleen al het feit dat 'wolf' volgens veel sites/boekjes 'dood' betekend. In mijn dromen staat de wolf echter ook heel vaak symbool voor het goede, zulk soort dingen verschillen nu eenmaal per mens. :) Heel logisch lijkt me, want dromen zijn uiterst persoonlijk, het is iets van jezelf, dingen die je verwerkt die jou overkomen.

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:40

Ik lag dubbel van die brocolli verhaal op de eerse pagina. _O-
Net zo gek als dat ik s'nachts wakker word en heel gek op de grond kijkt en uiteindelijk bedacht ik me dat mijn kat dat was, dus ik aaien en praten... was het een kussen. :z