Schatt ik heb vanaf morgen een nieuw nummer je kunt me op deze niet meer bereiken....
Of..
Schatt ik ben overtijd!
Er is een kans dat die dan reageert, maar heb het eigelijk nog niet geprobeerd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

daarna trug op het onderwerp en ze moete wel wat terug sturen.. Nell_ schreef:Die van mij kan er ook wat vanHij antwoord zelden op een sms! Als ik een heel lief smsje stuur, dan wil die nog wel eens terug smsen
Bellen doet ie ook wel eens, maar meestal bel ik hem wel, want op smsjes reageerd die toch niet, dus dan kan ik beter bellen, zodat ik gelijk antwoord heb!

Hij werkte tot 11 uur s avonds, was dan om half 12 thuis. Tot hij op een keer om half 3 nog niet thuis was en niet reageerde op smsjes... Zn broertje reed altijd met hem mee, en die woonde nog thuis. Dus ik om 3 uur in de nacht zn moeder bellen dat hij nog niet thuis was
Moest meneer overwerken en verteld dat wel aan zn moeder en niet aan mij, terwijl ik in zijn huis zat te wachten
(en ja dat wist hij)
Rosie_Posie schreef:Ach ja mannen... gelukkig reageert mijn vriend vrijwel altijd op sms-jes.
Maar soms snap ik echt niks van kerels. Mijn vriend zei eigenlijk nooit ik hou van je, alleen als ik het ook zei.
Dus ik zei dat, dat ik dat best leuk vind om te horen.
En vervolgens doet hij dat niet. Tot vandaag, aan de telefoon
Maar dat was per ongeluk, want...
Omdat ik dus graag wilde dat hij dat meer ging zeggen vond hij het raar om het te zeggen... logica?
Ik zeg het nooit, hij heel vaak
Chocotof schreef:Even over dat youtube filmpje van pagina 2..
Ze kunnen wel hun hele brein organiseren in 'hokjes'.
Maar het is mijn vriend al te moeilijk om zijn door mij net uitgewassen en opgevouwen kleren in zijn kast te leggen in plaats van een paar willekeurige hoopjes hier en daar door het huis..

maar wel leuke dingen! (hij gaat het vandaag uitmaken met zn vriendin)