Wie legt mij de mannenlogica van bellen en smsen uit?? ;)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Re: Wie legt mij de mannenlogica van bellen en smsen uit?? ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:39

Collega zei pas anders moet je hem smse:

Schatt ik heb vanaf morgen een nieuw nummer je kunt me op deze niet meer bereiken....

Of..

Schatt ik ben overtijd!

Er is een kans dat die dan reageert, maar heb het eigelijk nog niet geprobeerd :P

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:02

Ik had een ex van me een keer gebeld, ik wilde iets zeggen, maar niet over de telefoon. Weet niet meer precies hoe het ging.
Hij helemaal overstuur, je bent toch niet zwanger?!
Het ging over iets heel anders. :=

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:19

Even over dat youtube filmpje van pagina 2..

Ze kunnen wel hun hele brein organiseren in 'hokjes'.
Maar het is mijn vriend al te moeilijk om zijn door mij net uitgewassen en opgevouwen kleren in zijn kast te leggen in plaats van een paar willekeurige hoopjes hier en daar door het huis..

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:21

Heb ik dan zo'n makkelijke vent? De mijne smst uit zichzelf, stuurt (meestal) braaf iets terug en zelfs 3 vragen per sms weet hij wel te handelen... wel heeft hij altijd een "delay" (vertraging) van ongeveer 2 minuten wanneer je hem iets vraagt terwijl hij op internet zit :+
maar ik krijg dan wel altijd antwoord op mn vraag, haha.

Misschien ligt het eraan dat we nog maar 3 maanden hebben en ik nu nog belangrijk genoeg ben :')

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:27

Die van mij kan er ook wat van :+ Hij antwoord zelden op een sms! Als ik een heel lief smsje stuur, dan wil die nog wel eens terug smsen :+ Bellen doet ie ook wel eens, maar meestal bel ik hem wel, want op smsjes reageerd die toch niet, dus dan kan ik beter bellen, zodat ik gelijk antwoord heb! :Y)

joycev

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:39

ow wat een geweldig topic is dit!! zo herkenbaar allemaal.

Jongens die reageren idd alleen maar als het hun uit komt. En meer dan 1 vraag tegelijk werkt dus absoluut niet. En reageert die helemaal niet hier een tip! stuur gwn ik wil je?? of iets dergelijks en ineens reageren ze allemaal :P daarna trug op het onderwerp en ze moete wel wat terug sturen..

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:43

Nell_ schreef:
Die van mij kan er ook wat van :+ Hij antwoord zelden op een sms! Als ik een heel lief smsje stuur, dan wil die nog wel eens terug smsen :+ Bellen doet ie ook wel eens, maar meestal bel ik hem wel, want op smsjes reageerd die toch niet, dus dan kan ik beter bellen, zodat ik gelijk antwoord heb! :Y)

Maar dan moeten ze wel opnemen...en niet GLASHARD soms un week niets laten horen :Y)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 23:25

mijn vriend moest eens weten dat ik een hele tactiek heb ontwikkeld voor t geval ik iets wil weten van m..
gok dat ie zich dan beledigt voelt en al t genoemde in dit topic gaat ontkennen ^^

achja, zo zal ie ook wel zn handleiding bij mij hebben denk ik dan

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 00:55

Ik doe iets verkeerd....ik krijg altijd antwoord terug :D
En niet alleen van mijn vriend (jes) maar ook van mannelijke vrienden!

Echt serieus, ik heb ze zonder dat ik het weet afgericht :P
Ik krijg leuke smsjes tussendoor, lieve soms zelfs.
En als ik bel nemen ze op!

Had trouwens wel een vriend die belde mijn mobiel....belde nog een keer....en dan belde die helemaal verantwoordigd naar mijn werk met de vraag waarom neem jij je telefoon niet op?
Dan gooide ik de telefoon erop want als ik niet opneem ben ik met een klant bezig en dan moet je niet tussendoor gaan bellen op het werknummer, want dat weet bijna iedereen die mij kent.

Zelf ben ik trouwens vreselijk slecht in terug smsen, dus maybe ligt het daar wel aan....denken ze dat als ze niets van zich laten horen je al helemaal niets meer van mij hoort :D
Terugbellen....ook al niet al te best in.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 01:09

Ach, stiekem weten ze gewoon helemaal niet waar al die rare knopjes met van die vreemde tekentjes voor zijn :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 01:11

Haha nee idd, mijn vriend gebruikt ook geen leestekens.. Soms best lastig als ik niet weet of ie het als vraag of opmerking bedoelt :+

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 01:13

Haha, ook lekker handig..
Vraagtekens? Die zijn toch voor de sier?

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 01:29

Ach ja mannen... gelukkig reageert mijn vriend vrijwel altijd op sms-jes.
Maar soms snap ik echt niks van kerels. Mijn vriend zei eigenlijk nooit ik hou van je, alleen als ik het ook zei.
Dus ik zei dat, dat ik dat best leuk vind om te horen.
En vervolgens doet hij dat niet. Tot vandaag, aan de telefoon
Maar dat was per ongeluk, want...
Omdat ik dus graag wilde dat hij dat meer ging zeggen vond hij het raar om het te zeggen... logica?

Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 01:52

Margreet schreef:
Regel 1 van SMS'en naar mannen: ALTIJD een vraag stellen! Anders snappen ze niet dat je antwoord wilt.

haha das ook mijn tactiek.

tot ik gister sms kreeg:

Is da vrouwe eigen? In elke sms n vraag?

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 02:29

Nog iemand die niks terug krijgt :Y)
Ik heb zelfs wel eens midden in de nacht half hysterisch meneer zijn moeder gebeld := Hij werkte tot 11 uur s avonds, was dan om half 12 thuis. Tot hij op een keer om half 3 nog niet thuis was en niet reageerde op smsjes... Zn broertje reed altijd met hem mee, en die woonde nog thuis. Dus ik om 3 uur in de nacht zn moeder bellen dat hij nog niet thuis was :') Moest meneer overwerken en verteld dat wel aan zn moeder en niet aan mij, terwijl ik in zijn huis zat te wachten >;) (en ja dat wist hij)
Heb nu ook al sinds afgelopen zondag niks van meneer gehoord, maar sms zelf ook niet meer :Y)

Eerder zo'n leuke. Ik stuurde: Schat wat ben je aan het doen?
Zijn antwoord: Ben bezig :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 07:42

Rosie_Posie schreef:
Ach ja mannen... gelukkig reageert mijn vriend vrijwel altijd op sms-jes.
Maar soms snap ik echt niks van kerels. Mijn vriend zei eigenlijk nooit ik hou van je, alleen als ik het ook zei.
Dus ik zei dat, dat ik dat best leuk vind om te horen.
En vervolgens doet hij dat niet. Tot vandaag, aan de telefoon
Maar dat was per ongeluk, want...
Omdat ik dus graag wilde dat hij dat meer ging zeggen vond hij het raar om het te zeggen... logica?

Hihi das bij ons juist andersom :+ Ik zeg het nooit, hij heel vaak :P

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 07:53

haha, gelukkig reageert vriendlief altijd vrij snel op mijn telefoontjes en smsjes.

Maar een vriendin van me had dat gisteren ook, zij was in een les 2x van haar paard gevallen. Haar vriend zit op de TT en zij smste dat ze er 2x afgevallen was. Na 3 uur krijgt ze terug: "Wij zitten hier tussen de Ieren" 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 07:57

Helemaal zoals ze zijn!!! Ik hoorde gisteren al roepen, 'Ik kan zaterdagmiddag niet gaan overwerken, TT Assen komt op tv!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 08:01

Chocotof schreef:
Even over dat youtube filmpje van pagina 2..

Ze kunnen wel hun hele brein organiseren in 'hokjes'.
Maar het is mijn vriend al te moeilijk om zijn door mij net uitgewassen en opgevouwen kleren in zijn kast te leggen in plaats van een paar willekeurige hoopjes hier en daar door het huis..

De hoopjes die hij vorige in zijn kast zou leggen, liggen hier nog. Ik laat ze dus liggen en vroeger ruimde ik het op. Dat ziet hij dus wel en hij ergert zich er aan. Ik zag hem kijken en zei liefjes. "het wacht geduldig op je, de kabouters wonen hier niet meer (we zijn verhuist)". Ondertussen liggen er nu ook gedragen kleren op die nette stapeltjes. Maar ik raak het niet aan, een mooi taakje voor hem vanmiddag, kost 5 minuten tijd, even zien hoe lang hij het weer uitstelt.... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 08:03

Haha Lotje, dat is idd precies zo'n reactie als mijn vriend zou kunnen geven :+ Ik zou dan als ik haar was nog een keer hetzelfde smsen, zo heb ik het laatst gedaan en toen kreeg ik wel reactie :P

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 11:37

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 12:03

Heerlijk die reacties _O-
Mijn vriend kan er ook wat van, die reageert *als die al reageert* héel kort of niet :P
Of met een ander antwoord dan ik wil weten of horen...
Ik ben dr vanmorgen afgedonderd met buitenrijden, smste ik dit naar mijn vriend, krijg ik alleen terug "breng je hem toch naar de slager" :roll:

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 12:06

Tja.. hebben jullie toch de verkeerde uitgekozen! Mijne smst vaak, lang, met inhoud, reageert op wat ik geschreven had, smst ook nog eens erg lief. :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 12:13

Mijn vlam dondert gewoon in slaap met telefoon in zn hand waardoor ik bijna nooit een 'weltruste' smsje krijg. Meestal dan de volgende dag iets van 'ik lig op mn telefoon' dat soort dingen.

Maar hij smst braaf terug, idd met wat vertraging ;) maar wel leuke dingen! (hij gaat het vandaag uitmaken met zn vriendin)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 12:26

ik krijg regelmatig LEGE smsjes.... dan sta ik bovenaan in de bellijst en zit ie gewoon gedachteloos wat met de knopjes te klooien...... maakt ie me weer blij me t een dooie mus *uh* sms....