Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quellian schreef:XChrisjeX; ik vind zulke dingen altijd heel vervelend om te horen... ik ga later even op zoek naar je topic, even snuffelen. Je moet sowieso hoop houden!![]()
En inderdaad, kinderen neem je niet.
En ja hoor sinds een klein jaartje is bij mij ook een klokje gaan tikken.........(je ontkomt er niet aan)
Nathalie schreef:XChrisjeX, heb even je topic gelezen, en oh wat komt het me allemaal bekend voor. Dat gedichtje wat erin staat heeft mij ook even aan het huilen gebracht... pfff.
Ik kom zelf net weer van de gyn vandaan, ik heb deze ronde de hoogste dosis hormonen maar net op de echo waren er nog geen groeiende eitjes te zien.... Als het deze ronde niet lukt, proberen we 1 ronde hormoonspuiten en anders IVF waarschijnlijk..... Ik vind het echt verschrikkelijk, zit er weer helemaal doorheen.
Ik wil er nu nog niet te veel mee bezig zijn, ik leef echt van dag tot dag sinds we onder behandeling zijn, anders maak ik mezelf alleen maar gek... Ik zit vandaag op CD10 dus het kan nog alle kanten op eigenlijk, maar mijn hoop is toch wel even met een flinke rotschop weggeschopt. Je hebt toch elke keer weer hoop, en denkt elke keer weer wat te voelen, maar elke keer maak je jezelf alleen maar gek...
Quellian schreef:Hahahaha, hij heeft zelf zeker geen kinderen?
Vanaf je NOD loop je heen en weer naar de WC om te checken of je echt echt echt niet ongesteld wordt. Na een week zou je het echt niet meer tof vinden om ongesteld te worden, want het zou dan geen ongesteldheid meer zijn. Vervolgens hoop je die 12 weken te halen, dat het gewoon blijft zitten en dan is het op weg naar de 20 weken echo om te horen of het kindje in orde is.
Ik ben momenteel onderweg naar die 12 weken en zit dus al 5,5 week in de zorgen, waarschijnlijk tot aan mijn dood.
Ik wens iedereen altijd een gezond kindje toe
Bij ons loopt het helaas gewoon anders. XChrisjeX schreef:Nee, hoor..daar heb ik in al die jaren al mee leren levenIk wens iedereen altijd een gezond kindje toe
Bij ons loopt het helaas gewoon anders.
Delphi schreef:Ik vond het dan ook verschrikkelijk als mensen gewoon keihard vroegen of het een foutje was! Ik heb altijd gezegd dat ze een hele leuke verassing was/is.
Als je nou een jaar of 18 bent, oke, al vind ik het dan alsnog niet kunnen.