Altijd jonger geschat dan dat ik ben!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 17:40

Ik word ook altijd jonge geschat. Ik kan er eigenlijk altijd wel om lachen, maar idd het probleem van id is een keer vergeten of bewust niet meenemen omdat je m niet kwijt wil raken en dan niet binnen komen heb ik ook. Zelfs bij de bioscoop moet ik me legitimeren ookal ben ik met vriendinnen van mijn leeftijd ze vragen specifiek mij om een id. Ik voel me wel altijd stoer als ik in onze Prius rij, zie je mensen omkijken van mag die wel rijden :Y)

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 17:42

heb ik ook hoor mensen schatten me een jaar of 18 maar ben al 21 :=

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 17:44

Ze denken van mij ook altijd dat ik 16 ben, ik ben 21.

Laatst wilde ik een doosje pijnstillers kopen bij de kruidvat. Ik stond even te kijken, want ik wist niet direct waar degene stonden die ik wilde hebben. Komt zo'n verkoopster 'mag ik vragen hoe oud je bent?' Ik stond er echt aan te kijken want ik snapte niet waarom ze dat nou wilde weten.
Zegt ze: ja, we mogen geen medicijnen verkopen aan jongeren onder de 16.

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 17:47

Ik word heel vaak ouder geschat (19/20) dat is ook niet altijd leuk. Wel handig als je sigaretten/drank wil halen oid. :P

Yesterday

Re: Altijd jonger geschat dan dat ik ben!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 17:54

Ik word vaak ouder geschat, ook niet fijn, want als ik uit ga, en met een cola loop, maar toch een 16 bandje heb, zie je ze kijken, wat moet een 16+ iemand met een cola??
Maar soms ook makkelijk hoor :)
maar jonger geschat worden, ik denk dat de tijd vanzelf komt wanneer je ouder geschat word of gewoon je eigenleeftijd. Gewoon lekker aandoen waar je je prettig in voelt en jezelf blijven, en gewoon uitstralen dat je die leeftijd hebt en niet van; ach iedereen denkt vast dat ik zo en zo jong ben ??

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 17:57

troost je.
ik ben 22.
en werd laatst bij de benzine pomp weer naar huis gestuurd omdat ik geen 16 leek.
moest een pakje shag voor mijn vriend halen.
mijn mams woonde dichtbij dus die heeft het maar opgehaald.

laatst werd een krat bier haast geweigerd, terwijl ik met mijn vriend (30) en zijn vriend (31) bij de kassa stond, en ik zou afrekenen. (gelukkig had ik mijn id-kaart in de auto. maar goed...)

vervolgens koopt mijn broer lief van 16, met zijn vriend van 14 gerust 2 flessen whiskey :wow:

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 18:10

Hier nog zo een ze schatten mij altijd 15 16 en dat terwijl ik 19 ben.

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 18:12

Haha, grappig die reactie's die ik er tussen lees...! Er hebben toch nog veel mensen last van dat ze jonger worden gechat, meer dan ik dacht!

Maar tóch kan ik er persoonlijk niet om lachen hoor... NU vind ik het nog niet leuk, misschien wel als ik 30 ben.......... :Y) :Y) :Y)

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 18:16

haha over versieren... ik werd pas ook versierd door een jochie van 18 _O-

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 01:32

Reken maar dat je op een gegeven moment, als je leeftijdsgenoten de meest rare fratsen uit gaan halen om er maar zo jong mogelijk uit te zien, het hardste lacht.

Oke, het is irritant dat je je steeds moet legitimeren (hoewel dat inmiddels, nu ik 33 ben, niet vaak meer voorkomt maar tot mijn 30e kwam ik nergens binnen zonder ID. Ben ook talloze keren aangehouden met de auto omdat ik er "te jong" uitzag om auto te rijden en sigaretten haalde ik altijd maar bij dezelfde toko, waar ze het na verloop van tijd wel wisten. Scheelde weer, en deden ze ook niet moeilijk als ik eens mijn ID vergeten was.

Nu ik 30+ ben, en er inmiddels als rond de 18/ 20 uitzie zie ik alleen maar de voordelen. Het was altijd lachen dat IK de baas bleek te zijn (en ik werkte dan ook nog in een mannenwereld voordat ik volledig afgekeurd werd. Moet je voorstellen, een meid die eruit ziet als 16 toen die de chef was tussen al die volwassen kerels). Nu ben ik nog steeds puur natuur en rimpelloos, kan kleding dragen waarmee leeftijdsgenoten niet meer weg komen en geniet als het ware van een "tweede jeugd" met wel de lusten en niet de lasten. Het enige nadeel is dat je lichaam wel ouder wordt en je dus moeilijker nachten kan doorhalen tijdens feesten of festivals. Voor de rest ben ik er alleen maar trots op! En jonge jochies die je versieren tijdens het uitgaan? Ach, heb al een vriend en als ik die niet had zouden ze heel leuk zijn voor een nachtje. Ik zie het wel als een eer als een 20 jarige snotneus, nog nat achter de oren, me wil versieren.

Mijn vriend krijgt trouwens wel eens opmerkingen van "pedo" of zo als we samen lopen. Voor hem is dat minder leuk natuurlijk, hoewel we maar 5 jaar schelen.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 03:58

Ja bij mij ook! Ik wordt over een paar weken 20 en gemiddeld schatten ze me een paar jaar jonger.
Achja....later, als ik echt oud ben, is het alleen maar voordelig :D

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 12:20

Tot m'n 40e hebben ze mij altijd 5-10 jaar jonger geschat, jammer genoeg zitten ze steeds vaker goed bij het schatten van m'n leeftijd |( .
Bij m'n dochter is het andersom, die is pas 14 maar wordt vaak 16 of 17 geschat.

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 12:21

Ik word ook altijd jonger geschat, en ik vind het heerlijk :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 12:25

Ik heb het ook wel eens, en dan word ik behoorlijk boos :o

tijd terug was ik naar de Bob gegaan in noordwijk, was zoiezo al een kindertent en niet mijn soort mensen maar werd meegesleurd door vriendin (ik ben 19). Lopen er allemaal kleine huppelkutjes voor mijn neus van 14 jaar, die hoefden geen ID te laten zien.. Dus toen was ik aan de beurt en woowwww die uitsmijter durfde mij gewoon om een ID te vragen waar kleine meisjes van 14 makkelijk binnen komen! Ik werd toch boos! Ik ben mischien klein (1.60) maar zie er verdomme echt niet uit als 14 jaar ofzo! Ik werd dus boos en toen zei die uitsmijten: 'sorry sorry wist niet dat je boos werd, loop maar door' ... Maar ik vind het gewoon echt zooo vervelend dat die kleine kindjes dus geen ID hoeven te laten zien en dat ík terwijl ik niet eens naar dat kinderfeest wou, wél mijn ID moest laten zien, wat ik dus écht niet heb gedaan!

Maarja, ik was er ook weer snel uit, vreselijke tent... voelde me daar echt een pedo := (word okt. 20)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 12:26

Vroeger, nogal lang geleden dus, werd ik ook heel vaak jonger geschat. Helaas heb ik daar, 25 jaar later, geen last meer van. Of het moest met die motoragent pasgeleden zijn, die me nors sommeerde langs de weg stil te staan met mijn scooter. Maar toen ie me aansprak, kreeg ie door dat ik toch echt de race-brommerleeftijd voorbij was. :D
Die man had mijn dag kunnen maken door te zeggen: "zeg, ben jij wel oud genoeg om brommer te rijden?"

Maar helaas... :')

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 13:45

haha ik ken het. vorige week werd er nog aan me gevraagd of mijn dochter mijn zus was haha. vond het wel leuk om te horen. ik ben zelf 37 en me dochter is 13 jaar.

ik word meestal 8 jaar jonger geschat. ben er wel blij mee ergens haha.

ook een keertje stond ik met mijn dochter in de appie en toen zei geloofde iemand niet dat ze mijn dochter was.