Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Chiqa schreef:Vergeet ook niet dat een cabrio wat duurder in de verzekerin gkan zijn (Met name de nieuwere auto's worden vaak all risk verzekerd) omdat het diefstal gevoelige auto's zijn ze vaak een alarm eisen hebben
(De nieuwere types) en je dus ook meer premie betaald dan zijn soortgenoot mét dak.
Ook wegen de meeste cabrio's wat zwaarder (Kan 30% schelen met zijn gelijke broer) waardoor de wegenbelasting ook duurder kan zijn.
Bij veel verzekeringen heb je een fiks eigen risico op het dak of sluiten ze die helemaal uit zelfs.
.
. Dit is 'm trouwens: http://www.suzuki-samurai.nl/saverne2008/Img_3056.jpg
. Leuke voordelige cabrio! Mama_Suus schreef:Ik ben in het bezit van een Golf 1 Cabrio.
Een heerlijke auto, zodra de zon er is is mijn dak open. Koud is het totaal niet en waaien doet het bij mij alleen achterin en dat zonder windscherm. Rij erin met beide kinderen en allebei vinden ze het geweldig!
een mooie rode, met zwart kappie...is m'n eigen red bullie

Hardtop. Rijdt echt geweldig, en door de stoelverwarming heb je nooit koude billetjes 
. Maar mn ouders toeren er wel mee, en rijden dan hele dagen binnendoor met open dakkie
(Ja ik ben verliefd
)