Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)
want tja lopen vanuit zoetermeer naar Moordrecht is ook weer zo wat........
die laat ik even lekker slapen.

maargoed ik hoop dat ie allrisk verzekerd is en de garage dit snel oplost. heb je een dag mooi weer krijg je dit....
Mer1980 schreef:pfff hoeveel pech kun je nog hebbenmaargoed ik hoop dat ie allrisk verzekerd is en de garage dit snel oplost. heb je een dag mooi weer krijg je dit....
doe maar effe niet
gelukkig is geld een van mijn minste zorgen
pmarena schreef:Jaja in een rijtjeshuis wonen en voor een baas werken zijn zo slecht nog niet
Mer1980 schreef:hahahahaha tsja behalve als het om geld van je eigen bedrijf gaat

pmarena schreef:Ik kan het helemaal begrijpen.
Natuurlijk heeft het allerlei voordelen om zelf de scepter te zwaaien maar alle zorgen en stress die je erbij krijgt , pffffft.
En dan nog al die papieren regeltjes erbij , die halen echt het laatste restje plezier eruit....
Wat dat betreft ben je echt niet slecht af als je na 8 uurtjes werk de deur van je werkgever achter je dicht kunt trekken en elke avond vrij hebt
Als het niet alleen een dipje is maar je het echt serieus beu bent , dan zou ik als ik jou was toch maar eens gaan kijken hoe je "het leven" weer leuker kunt maken voor jezelf.
Even vergeten wat er allemaal "moet en hoort" en luisteren naar wat je zelf wilt , wat ècht belangrijk is.
Zoals ik het allemaal mee heb gekregen doe je dit als een soort gevoelsmatige plicht naar moeders maar is het eigenlijk helemaal niet wat je echt wilt.
Wel een oprechte uitdaging natuurlijk en daar kun je ook wel wat energie en trots uithalen , maar wil je dit nog tot je pensioen doen ?
Ik denk persoonlijk dat jij en Sanne nu belangrijker zijn dan de nagedachtenis van moeders.... 1 en ander moet toch ook op een andere manier in te vullen zijn zodat je zelf meer de handen vrij krijgt.
Je leeft maar 1 keer hoor en Sanne is nog een beetje kind dus nu zou je daar wat meer van moeten kunnen genieten
Ik hoop dat je het òf ondanks alles echt leuk vindt wat je allemaal moet doen , òf dat je snel een manier vindt om op een goede manier de wegen te laten scheiden van zakelijk en eigen belang want zo is het ook niet leuk. Vaak ga je van crisis naar crisis totdat je het een keer ècht zat bent en dan is het eigenlijk al te laat
Mer1980 schreef:pfff hoeveel pech kun je nog hebbenmaargoed ik hoop dat ie allrisk verzekerd is en de garage dit snel oplost. heb je een dag mooi weer krijg je dit....

anders wordt je wel erg overspannen. Neem een bakkie koffie, en hup aan het werk!