wie geeft mij een skup onder de kont??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 08:09

oej jij krijgt een blauwe bil *schop* %)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 08:26

Kim het komt allemaal wet weer goed. Als je nog een incasso bureau nodig hebt (no cure no pay en geen contract) om je klanten sneller te laten betalen laat het maar weten ;) Dat is weer mijn werk :D (we doen ook menzis)

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 08:30

*SCHOPT* die heb je denk ik wel gevoelt :=

daffodil

Re: wie geeft mij een skup onder de kont??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 08:36

Ohhhhhhhhhhhhh Kim wat ben ik blij dat ik je zaterdag een "vrije" dag bezorgd heb!!!! Had me enorm schuldig gevoeld hoor als je ook nog naar ons gekomen was.....maar gelukkig hoeft dat niet.

Probeer wel je debiteurenbestand op orde te krijgen hoor want zoveel uitstaand is niet gezond! Heb je daar iemand voor??

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 14:39

hihi nu ga ik zaterdag met Judithh naar het chio :)

maar om het effe compleet te maken......

rij ik om 12 uur van de zaak weg om Sanne uit school te halen, sta ik om kwart over 12 met een kokende motor langs de A12 vlakbij de wegopbreking net voorbij Zoetermeer ......... ben een redelijk voorbereid mens, dus ik heb koelvloeistof in de auto liggen.... ondertussen Sanne haar school gebeld dat mamma het net effe niet ging redden om er om half 1 te zijn......

Ik vloeistof bijvullen...... effe half uurtje wachten..... starten, stationair laten draaien (om even te kijken of die niet oploopt, want de komende 6 kilometers heeft geen vluchtstrook, en dan wil je niet met een kokende motor zitten zegmaar :D )

Stop er politie....... want ik sta op een gevaarlijke plek en wat ik daar dan sta te doen........ Op dat moment gaat mijn lampie branden en de toeters en bellen af........ oververhit (maw, de koelvloeistof was goed, dus iets mechanisch)

en ik moest dus gelijk weg daar........

Jaaa duh!! HOE??? kan moeilijk die auto op mijn schouders nemen.....

Kan niet anders zeggen dan dat er binnen 15 minuten een autoambulance aanwezig was die mijn auto naar een garage in Nootdorp zou brengen......

Ik mee :) want tja lopen vanuit zoetermeer naar Moordrecht is ook weer zo wat........

Ik broer bellen, want die rijd in een Vito van mij, en ik moet gewoon echt een auto onder mijn kont hebben.

Die naar nootdorp gekomen, alwaar ik met de Vito de rit naar huis ben aangevangen....... Sanne het bikkeltje trof ik slapend aan in bed :D :D :D die laat ik even lekker slapen.

Wat wel weer mooi samenvalt is dat de vrouw met de gebroken arm, in een auto van mij rijd...... dan kan mijn broer die auto meenemen, en heeft hij ook vervoer zolang de TT nog in de garage staat :)

verder zijn we redelijk puntsgewijs goed op pad. even een weekeindje doorgaan en dan hebben we het wel op de rit hoop ik :)

Ik kan niet anders zeggen dan dat je je behoorlijk knullig voelt op de vluchtstrook met een Audi TT cabrio .............. voor mijn gevoel stond ik echt voor joker :D :D

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:42

pfff hoeveel pech kun je nog hebben :D maargoed ik hoop dat ie allrisk verzekerd is en de garage dit snel oplost. heb je een dag mooi weer krijg je dit.... :=

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:59

*Biedt een glas roosvicee aan*
komt wel goed ....

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:04

Jaja in een rijtjeshuis wonen en voor een baas werken zijn zo slecht nog niet :P

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 15:08

Mer1980 schreef:
pfff hoeveel pech kun je nog hebben :D maargoed ik hoop dat ie allrisk verzekerd is en de garage dit snel oplost. heb je een dag mooi weer krijg je dit.... :=

allrisk......... 1400 per jaar :D :D doe maar effe niet :) :)

gaat dus weer geld kosten. Maargoed, tis zo :) gelukkig is geld een van mijn minste zorgen :)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:09

hahahahaha tsja behalve als het om geld van je eigen bedrijf gaat ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 15:09

pmarena schreef:
Jaja in een rijtjeshuis wonen en voor een baas werken zijn zo slecht nog niet :P

naaaaah echnie.......... ik verlang weer terug naar de tijd dat ik gewoon voor een baas werkte, en in een gewoon huis woonde.......

Ik ben op dit moment niet zo heel ver verwijderd van de handoek in de ring.......... echt :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 15:11

Mer1980 schreef:
hahahahaha tsja behalve als het om geld van je eigen bedrijf gaat ;)

dat valt wel mee......... gelukkig omdat ik er bovenop zit.

ik heb een omzet van 6 ton per maand, dus dat wat ik open heb staan..... is heel redelijk.

tis alleen k.u.t. dat er zo een groot verschil zit tussen de rekeningen te betalen en de rekeingnen die ik betaald moet krijgen :)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:13

Tsja dat herken ik (ik werk bij een incassobureau) en dat levert juist in deze tijd zoveel problemen op. de DSO's vliegen omhoog gewoon. niet normaal.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:13

nou dat schiet lekker op zeg! Het zit je echt niet mee!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 15:16

ach.......... effe een huilenbalktopic van mij :)

ik geloof dat ik gewoonweg effe aandacht nodig heb :)

maar ik ben blij dat ik weet (en dat is echt de kracht van bokt) dat ik niet alleen sta in mijn ding nu..........

allemaal ontzettend bedankt, het komt wel weer........ echt....... tis nu even hopeloos in mijn hoofd, maar mijn hoofd gaat nooit hangen......... want daar zorgen jullie wel voor :D :D :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:19

Ik kan het helemaal begrijpen.

Natuurlijk heeft het allerlei voordelen om zelf de scepter te zwaaien maar alle zorgen en stress die je erbij krijgt , pffffft.
En dan nog al die papieren regeltjes erbij , die halen echt het laatste restje plezier eruit....

Wat dat betreft ben je echt niet slecht af als je na 8 uurtjes werk de deur van je werkgever achter je dicht kunt trekken en elke avond vrij hebt :j

Als het niet alleen een dipje is maar je het echt serieus beu bent , dan zou ik als ik jou was toch maar eens gaan kijken hoe je "het leven" weer leuker kunt maken voor jezelf.

Even vergeten wat er allemaal "moet en hoort" en luisteren naar wat je zelf wilt , wat ècht belangrijk is.

Zoals ik het allemaal mee heb gekregen doe je dit als een soort gevoelsmatige plicht naar moeders maar is het eigenlijk helemaal niet wat je echt wilt.

Wel een oprechte uitdaging natuurlijk en daar kun je ook wel wat energie en trots uithalen , maar wil je dit nog tot je pensioen doen ?

Ik denk persoonlijk dat jij en Sanne nu belangrijker zijn dan de nagedachtenis van moeders.... 1 en ander moet toch ook op een andere manier in te vullen zijn zodat je zelf meer de handen vrij krijgt.

Je leeft maar 1 keer hoor en Sanne is nog een beetje kind dus nu zou je daar wat meer van moeten kunnen genieten :)

Ik hoop dat je het òf ondanks alles echt leuk vindt wat je allemaal moet doen , òf dat je snel een manier vindt om op een goede manier de wegen te laten scheiden van zakelijk en eigen belang want zo is het ook niet leuk. Vaak ga je van crisis naar crisis totdat je het een keer ècht zat bent en dan is het eigenlijk al te laat :P

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:32

Jeetje kim het zit je ook niet mee ook he :(:)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 15:51

pmarena schreef:
Ik kan het helemaal begrijpen.

Natuurlijk heeft het allerlei voordelen om zelf de scepter te zwaaien maar alle zorgen en stress die je erbij krijgt , pffffft.
En dan nog al die papieren regeltjes erbij , die halen echt het laatste restje plezier eruit....

Wat dat betreft ben je echt niet slecht af als je na 8 uurtjes werk de deur van je werkgever achter je dicht kunt trekken en elke avond vrij hebt :j

Als het niet alleen een dipje is maar je het echt serieus beu bent , dan zou ik als ik jou was toch maar eens gaan kijken hoe je "het leven" weer leuker kunt maken voor jezelf.

Even vergeten wat er allemaal "moet en hoort" en luisteren naar wat je zelf wilt , wat ècht belangrijk is.

Zoals ik het allemaal mee heb gekregen doe je dit als een soort gevoelsmatige plicht naar moeders maar is het eigenlijk helemaal niet wat je echt wilt.

Wel een oprechte uitdaging natuurlijk en daar kun je ook wel wat energie en trots uithalen , maar wil je dit nog tot je pensioen doen ?

Ik denk persoonlijk dat jij en Sanne nu belangrijker zijn dan de nagedachtenis van moeders.... 1 en ander moet toch ook op een andere manier in te vullen zijn zodat je zelf meer de handen vrij krijgt.

Je leeft maar 1 keer hoor en Sanne is nog een beetje kind dus nu zou je daar wat meer van moeten kunnen genieten :)

Ik hoop dat je het òf ondanks alles echt leuk vindt wat je allemaal moet doen , òf dat je snel een manier vindt om op een goede manier de wegen te laten scheiden van zakelijk en eigen belang want zo is het ook niet leuk. Vaak ga je van crisis naar crisis totdat je het een keer ècht zat bent en dan is het eigenlijk al te laat :P

je hebt zoveel gelijk!!!

de pest is dat ik mijn werk echt, echt leuk vind........ geloof het of niet maar ik kan echt genieten van een blijde klant en ik ga echt voor mijn klanten door het vuur..........

PGB's heb ik geen moeite mee, die kruipen direct in de pen als er 5 minuten niet kloppen.........

maar die ZIN's die breken mijn nek.............

ik ga altijd uit van wat de klant wil........... en welk ding de BV Nederland daaraan breid dat is nou eenmaal zo...........

ach, ach ach......... ik zie het wel dinsdag :)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:59

Mer1980 schreef:

hmmm. pech met je auto valt niet onder de gewone standaart all risk verzekering hoor.
Alleen je garantie, daarmee kan je nog wat bereiken als je dat hebt.

Een normale auto verzekering denkt alleen ongelukjes, geen mechanische pech.

Kiwiko, zie je wel dat alles zich zelf toch weer oplost, dat zal dinsdag ook gebeuren, geloof mij.
Natuurlijk moet je er zelf ook bergen voor verzetten, maar dat komt vast goed.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:02

pff meid, je hebt al wel heel veel schoppen gehad :(:)
heel veel sterkte met alles, ga een keer vroeg naar bed ;) anders wordt je wel erg overspannen. Neem een bakkie koffie, en hup aan het werk!

Komt goed, *knuf*

:(:)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 16:05

luuntje schreef:
*Biedt een glas roosvicee aan*
komt wel goed ....

wel kersbessen want daar ben ik echt aan verslaafd :)

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:10

Afbeelding

Graag gedaan :D

Sterkte :(:)

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:13

Bikkelluuuuh dan is het allemaal zo weer over!
Komt heel bekend voor.. alles gaat mis en er komen alleen maar dingen bij! Diep zuchten en heel hard schreeuwen dat het absoluut niet grappig is (lekker zacht uitgedrukt). Daarna genieten van de mooie dingen en voor de rest van de (niet grappige) dingen even bikkelen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:45

Aha !

Bijna jammer dan dat je het echt leuk vindt , anders was het makkelijker :D

Misschien dan toch maar heel simpel wat meer "eigen tijd" inbouwen zodat je je niet zo overspoelt voelt door al die mieperige stress-dingetjes.

Al hou je maar elke week 1 avondje echt VRIJ , dat kan al zoveel meer rust en kracht geven zodat het een uitdaging blijft ipv. een verplichting :)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:25

Oh hou op schei uit.
Ik ben nog steeds in een boze bui.
Komt zojuist een bestelling binnen, nou echt, er ontbreken dingen, er zijn dingen die een andere keer komen, dingen zijn verkleurd, etc etc. Alsof een kleuter met jampotbril het heeft verpakt en wie mag het nu weer op gaan lossen met de leverancier???
Grrr.
Ook mijn huis zit midden in de werklui(ach het is al op de helft) en in de tuin moet nog 3 m2 omgetoverd worden van wildernis naar mooi grindwerk.
En ik ben mijn hersens kwijt. Ik ben lerende voor een examen, maar wat ik ook lees, het blijft niet hangen.
Nee, alles gaat heeeeeel prima hoor, ik smile van oor tot oor :n

Maar ach, als jij effies een skup blieft, ga maar krom staan dan :D
Zulke dingen ben ik altijd wel voor in, vrolijkt me gelijk weer op