Moet ik dan maar eens op letten. De Strawberry is ook fijn, maar kleurt je lippen vrij hard! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet ik dan maar eens op letten. De Strawberry is ook fijn, maar kleurt je lippen vrij hard! xx_Irisje schreef:Leusden ligt naast Amersfoort Bren
Stefaaah schreef:Willen jullie allemaal dezelfde? Cherry?
Hoeveel mensen zouden er meedoen? En hoeveel stuks moet ik dan kopen? (Want volgens mij hangen er nooit zoveel dingen in de winkel)
Momenteel gebruik ik die oranje, Mandarin Vanilla, ook wel lekker!

Stefaaah schreef:Willen jullie allemaal dezelfde? Cherry?
Hoeveel mensen zouden er meedoen? En hoeveel stuks moet ik dan kopen? (Want volgens mij hangen er nooit zoveel dingen in de winkel)
Momenteel gebruik ik die oranje, Mandarin Vanilla, ook wel lekker!

upendo schreef:*steekt hand op*
Ik wil er dan ook wel een stuk of wat bestellen!
3 of 4 Cherry en ik zag op de Belgische site ook nog Dragonfruit, passionfruit en grapefruit.. Als iemand ook aan die laatsten kan komen, doe er daar dan ook maar één bij.
Dan kan ik het evt. ook ophalen bij Steigert.
Zit in Utrecht op school, dus dat moet geen probleem zijn!

8Eveline schreef:upendo schreef:*steekt hand op*
Ik wil er dan ook wel een stuk of wat bestellen!
3 of 4 Cherry en ik zag op de Belgische site ook nog Dragonfruit, passionfruit en grapefruit.. Als iemand ook aan die laatsten kan komen, doe er daar dan ook maar één bij.
Dan kan ik het evt. ook ophalen bij Steigert.
Zit in Utrecht op school, dus dat moet geen probleem zijn!
Heb je misschien een linkje van die site? Of is het geen webshoppie?
)
Het zou handiger zijn.
Is die echt goed dat iemand weet? Ik gebruik vaak de pearl shine dus ben nogal een leek op dit vlak
Ik kijk even mee naar de reacties hierop.

maar mij viel t ook op dat je ze nergens meer tegenkomt, de cherry!
)