Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
Ik ben daar gelukkig heel handig in, dat scheelt.
). Maar niks is zo smerig als de openbare franse wc waar mensen het voor elkaar kregen om het gebruikte maandverband aan de muren te plakken en de tampons over de vloer te verspreiden. Maar als je moet, dan moet je. 
tot ik een prullenbak vind waar ik het eh netjes weg kan gooien.
ofja.. beetje overdreven maar ik wás me toch ergens.... er lagen toch minstens 2 (zeer bloederige) tampons op de grond en een hele plas bloed! heel vies echt heel vies! 
..reininglover schreef:Totdat je op de laatste er achterkomt dat de wc's niet werden leeggezogen en als je gaat zitten stront aan je kont hebt hangen (is bij een vriendin gebeurt, ik ben maar de bosjes ingegaan voor mij plasje)

) ik rol het maandverband gewoon op rol het daarna in het plasticje, plak het dicht en gooi het weg. Tampons gaat altijd even wat wc-papier omheen (wel een normale hoeveelheid).

moonsparkle schreef:daantje99 schreef:Bij ons op school lijkt het soms net een natuurramp!
Niet normaal wat sommige achterlaten...
Haha ja dat geluidloosopenmakensoms wacht ik wel ns tot iemand anders doorspoelt haha, maar meestal kan t me niet zo veel schelen. Alle vrouwen hebben t zelfde probleem.
Maar mannen niet dus als je gezellig bij vrienden op bezoek bent?Dan gaat er ook niemand anders doortrekken haha
NonaWen schreef:Nou.. ik werk momenteel op een school (schoonmaken).. en wat ik daar ook tegenkom..
Serieus.. maar degene die rubberen handschoenen heeft uitgevonden verdient zeker een lintje.
Gelukkig heb ik nog nooit zulke ranzige dingen gezien..
Maar wc's die helemaal ondergesmeerd zijn met ijs.. en ijshoorntjes die in de wc pot drijven![]()
Wc's die helemaal onder gepist zijn, zit hoog tegen de muren..
Make up dat overal door de wc heen ligt en gesmeerd is..