Want dat is beslist niet het geval
Vertel alleen iets uit mijn eigen ervaring. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Ik heb begrepen dat de werkgever Securitas deze info niet bepaald kan waarderen.
Nikki_l ik heb zo mn connectie's in die branche (Heb er zelf gewerkt) en zij wisten mij te vertellen dat dit niet echt de bedoeling is , hoe goed je het ook bedoeld.Ik hoop voor je dat je er niet door in de problemen komt.
Chiqa schreef:Nimue schreef:Als de werkgever van Nikki vindt dat dit niet kan, is hij vast mans genoeg om dat zelf met haar op te nemen.
Ik heb begrepen dat de werkgever Securitas deze info niet bepaald kan waarderen.
Nikki_l ik heb zo mn connectie's in die branche (Heb er zelf gewerkt) en zij wisten mij te vertellen dat dit niet echt de bedoeling is , hoe goed je het ook bedoeld.
Ik hoop voor je dat je er niet door in de problemen komt.
Ik heb altijd geleerd dat je werk en prive gescheiden dient te houden, activiteiten van collegas bespreken op het internet in een negatieve sfeer (En zelfs met gevolgen voor zijn of haar baan wat de meesten hier niet zien of willen zien) kun je beter per PB bespreken, je weet nooit weten wat de consequentie's zijn. Voor jou en laat staan voor je collega.
Chiqa schreef:Liezel, even heel snel waar staat dat ik de moeite heb genomen om Securitas hierover te informeren??
Want dat is beslist niet het gevalVertel alleen iets uit mijn eigen ervaring.