beveiligingsbusje probeert hazen aan te rijden.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:18

Liezel, even heel snel waar staat dat ik de moeite heb genomen om Securitas hierover te informeren??
Want dat is beslist niet het geval :) Vertel alleen iets uit mijn eigen ervaring.

InezFlip

Re: beveiligingsbusje probeert hazen aan te rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:19

Wat ziek zeg! Goed dat je toch actie hebt ondernomen!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:20

Chiqa schreef:
Ik heb begrepen dat de werkgever Securitas deze info niet bepaald kan waarderen.
Nikki_l ik heb zo mn connectie's in die branche (Heb er zelf gewerkt) en zij wisten mij te vertellen dat dit niet echt de bedoeling is , hoe goed je het ook bedoeld.Ik hoop voor je dat je er niet door in de problemen komt.

Dit klinkt alsof je er met je connecties over gesproken hebt...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:22

Ik denk dat het alleen maar reclame voor de werkgever is, dat er zichtbaar adequaat gehandeld wordt.

edit: leesteken verplaatst.
Laatst bijgewerkt door Nikka op 12-06-09 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:22

Ik kan de actie van zowel de TS als Nikki alleen maar apricieren. Ze hebben gedaan wat ze konden om een verkeerde actie aan het licht te brengen. Zonder persoonlijk te worden, zonder asociaal te worden en zonder iemand te schaden. Petje af....

Chiqa ben je nu echt zo verbitterd geworden dat je niets anders meer kunt dan zo negatief te reageren op anderen. Laat het los en richt je op de positieve kanten van het leven, geloof me je zult er veel voor terug krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:24

Sorrie dan heb ik mij verkeerd uitgedrukt Zilfstar, bedoelde eigenlijk te herhalen wat ik eerder in dit topic al zei dat je werk en prive gescheiden moet houden.
Zin is idd erg krom van mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:32

Chiqa schreef:
Nimue schreef:
Als de werkgever van Nikki vindt dat dit niet kan, is hij vast mans genoeg om dat zelf met haar op te nemen.

Ik heb begrepen dat de werkgever Securitas deze info niet bepaald kan waarderen.
Nikki_l ik heb zo mn connectie's in die branche (Heb er zelf gewerkt) en zij wisten mij te vertellen dat dit niet echt de bedoeling is , hoe goed je het ook bedoeld.
Ik hoop voor je dat je er niet door in de problemen komt.

Ik heb altijd geleerd dat je werk en prive gescheiden dient te houden, activiteiten van collegas bespreken op het internet in een negatieve sfeer (En zelfs met gevolgen voor zijn of haar baan wat de meesten hier niet zien of willen zien) kun je beter per PB bespreken, je weet nooit weten wat de consequentie's zijn. Voor jou en laat staan voor je collega.

En wat doe je nu zelf hier dan. Eerst verkondigen dat het niet netjes is dat ze op het internet zet dat ze het gaat oppakken met haar baas. Vervolgens zelf modder gooien naar Nikki toe op het internet over hetzelfde bedrijf! Ik kan er met mijn pet niet bij, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Heb je het nou zelf niet in de gaten Chiqa, volgens mij is de plaat te groot.

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:40

Nou, misschien is het Chiqa zelf die achter dat stuur zat, zou alles verklaren ! ;) Je verziekt het topic een beetje meid door al die opmerkingen die kant nog wal raken.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:42

Caira en Petite ben het helemaal met jullie eens, nu is er iemand die aan zoiets doet wordt ze tot haar enkels afgebrand als ze niet oppast.
Ik vind de reacties van Chiqa heel erg zuur en aanvallend, denk dat dat meer met de leeftijd te maken heeft.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:42

Chiqa schreef:
Liezel, even heel snel waar staat dat ik de moeite heb genomen om Securitas hierover te informeren??
Want dat is beslist niet het geval :) Vertel alleen iets uit mijn eigen ervaring.

Dat scheelt alweer. :)
Ik had ook het idee dat jij erover was gaan praten en had al uitgebreid getypt hoe misselijk ik dat vond, maar ben nu wel blij dat ik dat niet gepost heb.

Al blijf ik het met je oneens hoor. ;)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:03

Goed gedaan!
Wat een domme zak dat die in het busje met zijn bedrijfsnaam erop dat soort achterlijke dingen gaat doen zeg lol.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:08

Chiqa schreef:
Sorrie dan heb ik mij verkeerd uitgedrukt Zilfstar, bedoelde eigenlijk te herhalen wat ik eerder in dit topic al zei dat je werk en prive gescheiden moet houden.
Zin is idd erg krom van mij.

OK

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:10

Misschien als hij die haar aan had gereden dat hij dan zijn baas kan bellen van tja mijn auto is kapot door die aanrijding dus kan niet meer werken.
wat een zieke gast zeg.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:49

Met opzet aanrijden is ziek,maar moet eerlijk zeggen dat ik de konijnen hier wel laat schrikken door te toeteren dan gaan ze inderdaad leuk zigzaggen maar doodrijden nee geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:00

Heel goed dat dit wordt doorgegeven aan dit bedrijf!
Dit kan natuurlijk niet!

Chiqa, heb zelf bij zo'n bedrijf gewerkt als receptioniste, wat moet je doen als het rustig is aan de zaak of 's nachts? In je neus gaan peuteren?
Tuurlijk mag je dan internetten!
Je doet net of je dit werk hebt gedaan maar ik betwijfel het aan je reactie te zien, dan zou je beter moeten weten...

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:04

Moderatoropmerking:
Het is niet nodig om persoonlijk te worden, graag ontopic reacties. Bedankt voor de medewerking.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:18

Nikka schreef:
Doen ze wel psychologisch onderzoek voor zo´n functie?

Nou daar ga je inderdaad aan twijfelen. Persoon in kwestie klinkt nogal gefrustreerd :=

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:09

Chiqa : Ik blijf van mening dat ik niks hier heb geplaats waar ik Securitas of de persoon in kwestie mee schaad.
Ondanks jouw "connecties" bij Securitas, heb ik van mijn eigen werkgever vernomen, dat zij mij heel dankbaar zijn, dat ik hun erop attendeer dat dit op het internet rondgaat, ik denk dat jij zelf ook wel kunt begrijpen dat dit namelijk geen goede reclame is.

Aangezien ik heel erg blij ben dat ik bij dit bedrijf mag werken, zal ik mijn baan niet op het spel zetten voor een topic!!
Ik ben dan ook van mening dat ik hierin goed gehandeld heb, en mag ik best zeggen dat mijn collega een stomme actie heeft uitgehaald, door met zijn werkbus heel hard en asociaal achter een hulpeloos haasje aan te rijden.

Ik zou net zo geschrokken zijn geweest als het iemand betreft van een ander bedrijf of als ik dit had gelezen als iemand dit met zijn prive auto heeft gedaan.

Mijn reacties hebben dan ook totáál helemaal niks met mijn leeftijd te maken!!
Ondanks dat ik 21 ben, weet ik heus wel dat ik een beroepgeheim heb, en nogmaals in mijn ogen houd ik mijn eigen daar ook aan.
En ondanks mijn leeftijd kan ik jou ook vertellen, dat je bij sommige bedrijven achter de balie vrij weinig te doen hebt, en dan mag je gewoon internetten. Zodra het werk roept ga ik vrolijk weer aan het werk.
En ondanks mijn leeftijd kan ik dan ook vertellen dat Ik denk dat jij dan de verkeerde "connecties" heb bij Securitas, want ik heb hele andere dingen vernomen van mijn werkgever!
En ondanks mijn leeftijd, had ik verwacht dat je wel andere reacties had gegeven gezien jouw leeftijd.

Maar over mijn werk, beroepgeheim en dergelijke ga ik met jou dan ook geen discussie aan, want jij kan mij nog steeds niet vertellen want ik alle meerdere keren aan jou gevraagd heb, wat ik dan in dit topic heb geschreven wat schadelijk is aan het beroepsgeheim, of aan het bedrijf, of aan mijn collega?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 10:55

Pas maar op Nikki_L er zijn altijd mensen die op een sneeky manier hun gelijk willen halen.