Mayflower_ schreef:Ik heb het ook wel eens gehad. Ik moest naar school en liep toen nog met krukken want ik had mijn enkel gebroken. Ik ging zitten en bij elke halte stapten er steeds meer mensen in. Tot de hele bus vol zat. De bus gaat ook langs het bejaardencentrum en toen stapte er zo'n clubje ''hangouderen'' in. Naast mij ging iemand opstaan zodat er een oudere vrouw kon zitten. Ik kon mijn krukken nergens kwijt en had ze al tussen mijn benen.. Schopt zo'n vrouw tegen mijn krukken aan en zegt "Rot op met die krukken!'' Pardon?
wow!!!
nou dat vind ik gewoon intimideren!
Ik ben altijd heel netjes en beleefd, maar oud of niet, als mensen onredelijk tegen me doen zal ik het ze vertellen ook.
Daarnaast ben ik getraind in gespreksvoering/technieken en ben ik niet op mijn mondje gevallen, dus ik kom een heel eind

maar sommige bejaarden...
. Dat waren ze dus niet. Na tien minuten was ik het zo langzamerhand wel zat dus toch maar vriendelijk op de stiltecoupe gewezen. Vonden ze op zijn zachtst gezegd niet zo leuk want 'dit was de eerste plek die ze tegenkwamen waar plek was voor vier personen (+ een aantal woorden die ik maar niet zou herhalen, ben bang dat de censuur dat niet aankan
Kwam uiteraard neer op de jeugd van tegenwoordig die alleen maar teert op de zakken van een ander. Uhuh... Ruilen?)' (detail: het was de trein van half 11 uit het noorden, opzich is die vrij rustig
) Uiteindelijk kreeg ik hulp van mijn overbuurman-in-pak dat ik gelijk had. Gezien die er een stuk ouder uit zag dan mij besloten ze toch maar in te binden 

.
.