Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:take_one schreef:Vind het ook vreselijk als mensen nooit hun telefoon opnemen.. terwijl je ze gewoon echt dringend nodig hebt.
O dan moet je maar ver bij mij uit de buurt blijven, ik trek 9 van de 10 keer mn vaste lijn dr uit en vergeet steevast mijn mobiel of vergeet hem aan te zetten.
Myour schreef:Heb je even?
- mensen die luidruchtig ademhalen
- mensen die kleine handelingen telkens herhalen (bv tenen wiebelen oid)
- als de vlieringdeur door de tocht zachtjes klappert
- als ik op bed lig en ik van beneden af nog zachtjes de tv hoor of mensen hoor praten
- als iemand midden in de nacht in een dronken bui keihard The Eagles aan zet om aan vrienden te laten horen
- mensen die altijd wat te klagen hebben en vervolgens klagen over iemand die klaagt
- als mensen tegen mij over iemand klagen en nooit hun bek opentrekken tegen diegene zelf
- als mensen denken dat je dom bent omdat je achter de kassa staat als bijbaantje
- mensen die na 3x zeggen nog steeds zeggen: wat zei je?
- als ik op bed lig en ik zie het rode lampje van de tv nog aan staan
- mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben maar eigenlijk alleen maar enorm dwars zijn
Ik kan er nog wel een heleboel bedenken maar dat zou een heel lange post betekenen
EDIT; en een van m'n grootste ergernissen:
- mannen die het nodig vinden om iedere 10 seconden hun 'neus op te halen' (zo'n walgelijke snotsnurk), dat gaat
bij mij echt door been en merg......
Purky schreef:Bel nu 09008199 en krijg een heerlijke geile meid aan de lijn!
x_Rebecca schreef:Ik erger me eigenlijk aan heel veel dingen.
Mensen met rare tanden.
Mensen die superschijnheilig zijn.
Mensen die achter je rug om echt poedersuiker doen.
Mensen die met eetgeluiden eten.
Mensen die woorden als 'enigste' en 'als jou' zeggen.
Mensen die denken dat ze geweldig zijn.
Mensen die denken dat ze je begrijpen terwijl ze je nooit zullen leren kennen.
Mensen die over je praten zonder dat ze je kennen.
Mensen die niet weten wanneer ze hun mond moeten houden.
Mensen die niet weten wanneer ze iemand kwetsen.
Mensen die blijven praten ook al ben je al anderhalf uur te laat.
Eigenlijk gewoon aan mensen in het algemeen.
Nagini schreef:Dat zijn gewoon dingen war je niets aan kunt doen vind ik.
Al moest ik wel lachen toen iemand zei ; de lengte van japanners.. maar zoals Roybrit; dat iemand een buitenlander is kan hij/zij ook niets aan doen.
Colorado schreef:Mensen die de ene keer heel aardig doen, en dan opeens heel bot ofzo. Daar kan ik echt niet tegen, dan weet ik nooit wat ik er mee aan moet en of ze me nou mogen of niet
Als je me niet mag, laat dat dan gewoon duidelijk merken, dan weet ik het iig
Nagini schreef:Wat ik ook nogal een ergerpunt is zijn die mensen die dingen uit zichzelf beginnen te vertellen, oh een smsje hahaha.
Of als jij ze iets vraagt en dan antwoorden ze met nee, en ik lag pas om half 6 in bed.
Ja dus vroeg ik daar om? Wil je nu dat ik intresse toon in je leven ofzo dat ik ga vragen waarom?
En dan elke dag weer. Ga toch weg.