jongens/mannen aanspreken met uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: jongens/mannen aanspreken met uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:49

Nu heb ik helemaal zin om eens wat van deze dingen uit te proberen de volgende keer _O- ..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 17:11

het stomme is is dat ik verder absoluut niet onzeker ben, kom ook met uitgaan niet onzeker over. sta altijd met mijn vriendin als eerste op de lege dansvloer uit mijn dak te gaan.

flink lang aankijken, lachen en wegkijken heb ik al meerdere malen geprobeerd, maar dan komen ze echt niet op me af hoor

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:13

@LiSSy: Dat idee heb ik zelf ook! Mensen vinden mij nooit verlegen, eerder brutaal. Ik sta vaak op het podium inderdaad (wel overgehaald maar goed). Ik weet wel dat ik heel onzeker ben over mijn uiterlijk, maar ik hoor vaak van mensen dat ik juist zelfverzekerd overkom..

ManderinoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:18

Ik maak altijd gewoon beetje oogcontact,en meestal word ik aangesproken.
of gewoon haii zeggen met je leukste lach :)) ,dan praat hij vanzelf wel terug

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:05

ahhh vandaag even zitten bijpraten met een aantal gasten bij mij op mn werk.. DIe vertelde serieus (iets wat ik wel vaker heb gehoord) wij zouden jou nooit aanspreken met stappen, veelste arrogant!!! Terwijl ze me nu goed kennen en me absoluut niet arrogant vinden en ook echt niet weten waarom ze dat toen wel dachten of vonden.. uiteindelijk was de conclussie: alle mooie vrouwen in nl zijn arrogant als je ze tegenkomt met stappen! Dus ergens wel een compliment geloof := hahaha

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:20

Sommige jongens voelen zich juist snel geintimideerd als je zelfverzekerd overkomt.
Zo van: Die kan k toch nooit krijgen, dus dan komen ze maar geen praatje maken.

Maar Lissy, kom je dan wel op de goede plek met stappen ;)
In de stad bij ons zijn er verschillende cafés en in sommige word je alleen bekeken en staat iedereen eigk maar een beetje te staan, terwijl de muziek wel dansmuziek is. :Z
Terwijl in andere cafés zijn de meeste mensen gewoon lekker aant dansen en heb je wat meer aanspraak zeg maar. En dan niet alleen door kneuzen :P

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:38

Tja, ik heb hetzelfde probleem maar waar ik altijd ga stappen kent iedereen iedereen. Vanaf dat je contact hebt met een jongen krijg je sowieso een sms van iemand of je een vriend hebt. Meestal horen ze het dan van iemand die iemand kent die jou kent en er toevallig ook is. Dat maakt mij ook angstig om op jongens af te stappen,
Eventueel kunnen we ook naar een ander dorp maar daar is iedereen rond de 30, net samenwonen en getrouwd,.. ofwel naar Valkenswaard maar daar lopen niet echt mijn types rond en ik hou niet zo van Nederlandse jongens :)
En nog een reden is dat al mijn vrienden waarmee ik ga stappen jongens zijn en er af en toe nog 1 meisje bij zit. Dit komt denk ik ook wel bedreigend over (3 gespierde fitnesspersoontjes meestal) en vaak denken mensen ook dat ik samen ben met 1 van hun omdat ik regelmatig een knuffel of een kus op de wang krijg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 07:23

ja zodra je als meid een jongen bij je hebt is de kans op aanspraak door een interessant manexemplaar stukken kleiner..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 08:11

Je moet trouwens wel oppassen met iemand een mep verkopen die in je kont knijpt. Zo heb ik eens een goede vriend een flinke klap verkocht :D
Zag pas dat hij het was toen het al te laat was.. gelukkig was het heel droog van: dat had ik niet moeten doen. Daar was ik het ook wel mee eens, maar het was wel een beetje een stomme actie.

Ik zag pas best een leuk mannelijk exemplaar op een concert (ja daar komen ze ook :+ ) maar goed, oogcontact was er zeker (ik had zoiets van "whatever ik kan dit best, ik ga oefenen"), vervolgens begon die z'n vriend dat dan weer te vertellen ofzo en mannen kunnen niet goed roddelen dus die vriend keek gelijk... dus ik lag dubbel van het lachen natuurlijk. Maar goed, ik zou op een concert dus echt niet zo op iemand afstappen. Het is natuurlijk dan zeker alles behalve subtiel en je verstaat elkaar echt totaal niet natuurlijk...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 10:02

ik heb mijn vorige vriend ontmoet bij een concert, gaat prima hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:28

Ik ben nogal doof tijdens concerten, ligt ook deels aan de muzieksoort :D Tussen optredens in kan ik mensen wel verstaan, maar daarna houdt dat echt op.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:48

Manderino schreef:
Ik maak altijd gewoon beetje oogcontact,en meestal word ik aangesproken.
of gewoon haii zeggen met je leukste lach :)) ,dan praat hij vanzelf wel terug

Als ik wat meer drank op heb ben ik idd ook wel instaat om gewoon heel blij 'haaiiii' te zeggen tegen een leuke gozer. Dat werkt vaak ook wel heb ik gemerkt :P.

Wat ook wel kan helpen is ze gewoon uitdagen met dansen. Steeds dicht bij genoeg komen dat ze mee kunnen dansen, maar telkens net daarvoor weer weg lopen (dansend) en dat gewoon de hele tijd, dan krijgen ze ook echt wel intresse :'). (Nja niet allemaal dan, maar ik wil toch een gozer die leuk mee kan dansen, dus als hij dan weg loopt is het vaak omdat hij niet wil dansen, meestal staan ze later ook de hele avond bij de bar :+).

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 12:24

Ik heb nooit zo'n moeite met jongens aanspreken, maar meestal zorg ik ervoor dat ze mij aanspreken :+

Wat een leuk topic dit :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:17

Als ik iemand wil aanspreken loop ik er gewoon tegen aan, eventueel gooi ik de helft van mn bier over ze heen, zeg lief sorry, doe nog een poging tot schoonpoetsen, en tadaaa! Een gesprek! :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:21

Wat in mijn geval altijd goed werkte was "struikelen"

*Paulien loopt
*Paulien struikelt, natuurlijk vlakbij een leuke jongen
"HOOOOOOO WHOEPS!"
*grijpt vast
"ehm... HOI!"

Heeft tot nu toe altijd gewerkt.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:22

Jaaa struikelen is ook een van mijn specialiteiten! Struikelen en er tegen aan lopen, succes verzekerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:22

Kom je dan niet als zo'n lompe kluns over? :')

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:35

Ik wou net zeggen _O-

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:36

Haha ja, je moet je wel de rest van de avond voorbeeldig gedragen ;)

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:41

Haha, staan hele leuke nieuwe dingen tussen! Ga er eens een paar proberen :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:44

Wat trouwens NIET handig is (als op stap zijnde mama dan wel) :

(Veel te jonge :P ) jongen komt op je af.
"Weet jij hoe laat het is?"
Jij pakt je telefoon om te kijken hoe laat het is en laat hem het zien.
"Oh oke. Is dat je kindje?"
-Eh... *kijkt op schermpje* ja :j
"Oh oke, bedankt he? Doei!"

:')

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:01

Ik krijg het ook voor elkaar om gewoon te vrolijk overal langs te lopen en dan aangesproken te worden. Maar ik stap zelf ook wel op jongens af waarvan ik denk; Hé jij bent cute! :)
Ik heb paar weken terug heel flauw de lichtenjongen van de band aangesproken; dus hij kon eigenlijk geen kant op. Hoewel ik het maar 5 minuten voor zijn pauze deed en hij toen bleef hangen terwijl hij de kleedkamer in kon O:)
Vragen wat een jongen drinkt als het voor de verandering geen bier is werkt ook wel.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:07

Nueve schreef:
Kom je dan niet als zo'n lompe kluns over? :')

Als je het in stijl doet niet 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:11

ja precies Plien.
Als je met charme weet te struikelen,laat die leuke vent je echt niet links liggen haha.
je moet het juist zo spelen dat je overkomt als allerleukst,charmant en zelfstandig maar "oeps ik struikelde he gut wat vervelend nou weer".
Niet als een halfzatte bimbo die overal overheen dondert,want dan zal hij je eerder uitlachen dan aanspreken..

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:16

_O- Geweldige omschrijving.