Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

marieke_irma schreef:op mn paard
want met de jongens gaat het altijd fout.
Paardlief maakt geen ruzie, klaagt niet, gaat niet vreemd en is altijd blij me te zien. Ideaal 
Careano schreef:Het verliefd zijn komt maar niet bij mij, haha! Leuk vinden oke, maar echt ervoor gaan niet. Ik ben er klaar voor, maar op dit moment zit het er helaas niet in...
En ik ben zelf volgens mij ook veel te verlegen, maar daar werk ik aanVoor zover dat kan. Nu nog een leuke jongen tegenkomen.
Heb na mijn vorige relatie wat aangepapt met een goede kennis van me, mooie kerel en het klikte goed maar ik werd maar niet verliefd, het is ook nooit wat geworden omdat ik dus afhaakte, nu zijn we gewoon goede vrienden. Maar op mijn huidige vriend was ik ook nog niet meteen verliefd: heb hem in de zomer vorig jaar in Zwitserland ontmoet, wel gekust maar verder niets. En in de winter was ik weer op vakantie in Zwitserland en toen sprong de vonk behoorlijk over. En na mijn vakantie in april daar, ben ik over mijn oren.
Ik verhuis binnen een paar weken daar naartoe en dan kan onze relatie 'echt' beginnen.
Kortom, verliefd wordt je echt opeens en je kunt het ook niet bepalen op wie. Heb maar geduld en inderdaad een leuke jongen tegen komen. tante_trien schreef:Nog iemand met een militair, het houd het spannend hea?
Iedere zondagavond als hij weer weggaat altijd dat waarom-gaat-het-weekend-zo-snel-gevoel
en vrijdagmiddag weer kriebels als hij belt dat hij er aankomt en hij weer voor de deur staat 
[HK] wie zijn mannetje is ook militair?? Mae schreef:tante_trien schreef:Nog iemand met een militair, het houd het spannend hea?
Zeker wetenIedere zondagavond als hij weer weggaat altijd dat waarom-gaat-het-weekend-zo-snel-gevoel
en vrijdagmiddag weer kriebels als hij belt dat hij er aankomt en hij weer voor de deur staat
Er is trouwens een topic voor vriendinnen/vrouwen van militairen, als je het gezellig vindt moet je daar eens komen neuzen[HK] wie zijn mannetje is ook militair??