en als we dat netjes bijhouden weet niemand of jij heel veel had of een beetje..
als je t moet laten doen weet je dat 1 iemand t iig weet..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Rebel_Jits schreef:Bah, borsthaar! Ik hou echt niet van al dat mannelijk haarArmen, benen en zo'n mooi lijntje onder de navel kunnen wel, maar verder.. Nee dankje! Borsthaar, rughaar, okselshaar en schaamhaar mogen wel helemaal weg van mij. Echter vind ik van dat halflange haar bovenop 't koppie wel erg sexy, evenals een mooi bijgehouden baardje. Logisch he
Mijn mening: ik moet scheren, dan hij ook.

Zwitsal schreef:zat vandaag nog op de universiteit in de computer zaal.. 2 computers naast me 2 jongens met beide zon shirt met hele diepe v-hals aan en jawel...de ene had een klein beginnend donker oerwoudje eronder zitten wat je door die v-hals dus kon zien..bah.. ik was helemaal afgeleid van mn werk omdat ik naar die haren MOEST kijken (en niet op een positieve manier).
Of met een pincet
Zwitsal schreef:met hete waxstrips (6)
Dat vond/vind ik dan zó vies, dat ik het er per direct uit wil halen... nu nog steeds als ik het zie bij mensen Zwitsal schreef:hmm nee ook dat streepje onder de navel vind ik niets...
alhoewel..een heeeeeel klein beetje mag dan nog wel..
maar ik denk dan altijd...als daar al haar zit...hoeveel haar moet er dan 'down under' wel niet zitten? (lijkt me namelijk niet logisch als ze dat streepje onder hun navel laten staan en de rest weghalen oid)
Desnoods een donsje
Anders moet je alles wegdoen ofwel vanonder trimmen ofzo... Zwitsal schreef:hmm nee ook dat streepje onder de navel vind ik niets...
alhoewel..een heeeeeel klein beetje mag dan nog wel..
maar ik denk dan altijd...als daar al haar zit...hoeveel haar moet er dan 'down under' wel niet zitten? (lijkt me namelijk niet logisch als ze dat streepje onder hun navel laten staan en de rest weghalen oid)
zo heb ik er nooit naar gekeken, haha. Toch ga ik voor t streepje van de navel richting down under en laat t streepje/haar dan bij t randje van zn boxer maar stoppen...