waarom MOET je je volwassen gedragen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:53

Welshcobfan schreef:
Klimfeestje had ik vroegah vaak :D Of robin hood spelen met echte pijl en boog :) (georganiseerdd dan he ;) )
Njen: solextocht is ook best leuk!

Klimfeestje kan evt wel, dat is hier o.a. in het kartcentrum :) Het is in de winter en de meeste hebben geen rijbewijs/bromfietscertificaat. Ik krijg ineens ook zin om een vuurtje te stoken en marshmellows en brood te bakken dat heb ik toendertijd bij de scouting gedaan waar ik 2 weken op heb gezeten :Y)

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:53

Ik leef me ook regelmatig uit en ben 21.
Ben laatst met een paar vriendinnen naar de efteling geweest en daar hebben we ons ook lekker uitgeleefd.
Moet toch kunnen :)

HarmanyL

Re: waarom MOET je je volwassen gedragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:56

Ik vind het ook zo stom op (kinder)verjaardagen enzo dat alleen de kinderen snoepjes krijgen! Die vind ik ook lekker!! Haha

(Ben 31 en heb een tweeling van 5,5)

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:56

haha binnenkort ( allemaal 18/19/20 ) gaan wij avondje disneyfilms kijken :D met bakken ijs haha
ach, af en toe gezellig en gek doen is toch niet erg ?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:58

marshmallows roosteren boven een kampvuur is echt zoo leuk! :D
(appel met suiker en kaneel inpakken in veel alufolie en dat tegen de gloeiende kooltjes aanleggen is ook geweldig! :D Hmmm jammie!)

lotteElb: daarom zetten wij altijd op verjaardagen gewoon op elke tafel een bak met snoepjes neer, omdat volwassen dat ook lekker vinden hahahah :D

Iriscope

Oh ja ik ben ook gek op snoep! In de supermarkt wordt ik soms nog wel stom aan gekeken als ik alleen snoep ga halen. Soms moet ik gewoon even biggetjes halen!

Disney marathon staat hier ook op het programma, incl. Disney t- shirts, Disney monopolie, Disney wie-is-het, Disney Triviant en van die Mickey mouse en Disney Princess snoepjes O:) Oh ja, en thee uit mn Winnie the Pooh theepot, in mn Mickey mouse mokken.

Bienotje

Volgens mij gaat het veel verder. Is het niet zozeer de gedachte van van anderen dat je je volwassen moet gedragen. Maar ben je het voor het grootste deel zelf die dénkt dat anderen vinden dat jij je volwassen moet gedragen.. ;)

Er is namelijk niemand die zegt dat je je volwassen moét gedragen. :) Ik denk vooral dat je verwacht dat anderen dat vinden ;)

Black_White

Weet je wat ook altijd leuk is: Klimmen in die grote toestellen van de dierentuin. Ik hou mijn zusje van 8 daar altijd heeel goed in de gaten :P

Ben trouwens 20

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:59

Ik ben ook deels eeuwig kind. Heerlijk toch? Maar het is wel met momenten moet ik zeggen. In bepaalde situaties kan ik het me echt niet veroorloven "kinds" te zijn.

Maar ik bestel rustig een fristi als ze allemaal gaan aperitieven oid of even huppelen :D

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:00

Ik ben 17 en vind kinderdingen ook geweldig.
Ijsjes zonder spikkels vind ik zo ijsachtig, bij de Mac is niks lekker alleen een happy meal, bij de gewone snackbar alleen een kindermenu :+

Op verjaardagen piep ik er altijd tussenuit met de kleine kinderen (ik let wel op ze O:) - ondertussen speel ik het meest _O- )

Glijbanen en schommels zijn fantastisch, tekenfilms nog leuker.
In de plassen stampen, door de plassen fietsen en gillen omdat alles in je schoenen beland, in het bos rondjes rennen met de hond, langs de weg huppelen omdat het zulk mooi weer is.

Felle kleurtjes, vlechtjes met kleurtjes ingevlochten, hellokitty, gewoon heel hard lachen terwijl iedereen strontchagerijnig is.
Écht oudhollandse kinderfeestjes (niet die stomme 'kom we gaan naar de Mac of naar de film)
Nee, een groot zwembad opzetten en muntjes vissen met een blinddoek om, ezeltje prik, limonade, ballonnen, slingers, koekhappen, met zo'n ei op een lepel lopen, zaklopen *droomt verder*
Ja, geweldig :+:

Ik heb trouwens een hele disneyfilmbox (van 30 dvd's) met nog een heleboel ernaast omdat die niet in de box pasten :')

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:00

Tessaar schreef:
Ik heb van de week nog een heerlijk softijsje bestelt met spikkels/discodip hoor... ;) en ik ben 25! :D

Ik ook!! :9

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:01

de kleine zeemeermin *\o/*

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:01

Oh ja die ouderwetse spelletjes! Snoephappen in water en dan in een bak meel, geweldig! Spijkerpoepen, hoefijzers werpen.

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:02

M'n zusje is trouwens ook een goed excuus om amika en al die andere niet-goed-voor-je-imago-filmpjes te kijken :P

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:02

Vind het trouwens ook heerlijk om naar Disneyland te gaan. Voel me echt helemaal kind daar. Heb ook overal schijt aan dan. Elke dag de parade kijken, op de foto met ieder figuur dat je tegenkomt. En ondertussen opletten dat je niet op de voegen van de tegels loopt, want dan ben je " af" !

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:03

Een restaurant was laatst heel lief: ik vroeg om het kindermenu en toen vroegen ze: zal ik het maar op een gewoon bord doen? (ipv een kartonnenbootje :=) :D

Marije88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:03

Vorige week in een dikke regenbui met mijn ballerina's in de dikste plassen staan stampen en springen. Heeerlijk! :D (bijna 21 jaar...)

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:04

Ik ben 18, en ik heb er lak aan! :D
Ben gek op kinderfilms (Kijk ze altijd GRAAAAG met mn neefjes O:) ) Als ik mn oma's hond uit laat doe ik altijd lekker gek met hem (hij is nog een puppy, dus vind dat geweldig) En dat betekend ook in plassen springen :o
Ook staan er nog een paar knuffels op mn kamer die NOOIT weg gaan. Dat is toch zonde! Mn aller eerste knuffeltje (Alfred J. Kwak) en een zeehond waar ik elke nacht mee sliep.. dat gooi je niet zomaar weg :n

En die discospikkel ijsjes zijn echt heerlijk :9
Laatst bijgewerkt door MRM25 op 08-06-09 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Onali

Black_White schreef:
Weet je wat ook altijd leuk is: Klimmen in die grote toestellen van de dierentuin.

Dat viel mij zo tegen, vroeger had je een hele gave klimtoren met alleen maar touwen in Blijdorp. Ben vorig jaar (?) geweest en dat hele gave hebben ze helemaal niet meer ;(
Dat was echt zo zonde. Was erg moeilijk om erin te geraken, maar zo gaaf.

x_Rebecca

Net als in pannenkoekenhuizen :j
Altijd de 'meneer Beer pannekoek :') "

_Marjon_

Black_White schreef:
M'n zusje is trouwens ook een goed excuus om amika en al die andere niet-goed-voor-je-imago-filmpjes te kijken :P

Ooh ik vind mezelf ook een heel goed excuus om Amika te kijken hoor. Om 6 uur zit ik netjes voor de buis :D.

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:05

Haha ik ook! Alleen is de tijd zo irritant.. anders had ik het waarschijnlijk al veel vaker gezien :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:06

Ik speelde vroeger altijd met lego en heb dat ook bewaard (in een mooi koffertje met mickey mouse erop :D). Kreeg echt rillingen toen mijn jonste neefje er mee aan het spelen was :) Hij vond het net zo leuk als ik het vroeger vond!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:06

Ik bestel trouwens in een pizzeria áltijd een kinderpizza, omdat ik de grote niet op kan. Laatst waren we uit eten en kreeg ik voor de grap ook plastic bestek erbij en een ijsbeker in de vorm van zo'n eendje. Die je later weer kan gebruiken als beker. :') hij staat nog steeds in de kast!

pinuts

Re: waarom MOET je je volwassen gedragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:11

ik bestel ook nog een happy-meal hoor, gewoon omdat ik dat lekker vind, gevarieerd, en precies genoeg voor mij. Dat speeltje gaat gewoon de bak in.