Caye schreef:Theorieen zeg je daarTheorie en praktijk zijn 2 dingen die naast elkaar staan.. maar zoooo verschillend zijn
en vaak niet samen kunnen werken
Die normen en waarden zitten er echt wel hoor.
Tis wel een erg kortzichtige redenatie om dat na 2 post te kunnen oordelen over iemand is het niet?
Het "kudde gedrag" waar vele mensen uit bestaan en niet durven uiten van hun EIGEN mening ( bang voor tegen gas of veroordeling)
Daar begin ik niet aan. Als je 10 mensen vraagt wie in hun neus peutert en wie het smakelijk op eet zal ook NIEMAND durven zeggen dat ze het wel eens doen![]()
Tis maar hoe je het bekijkt.
Maar buiten dat ik moeder ben, ben ik ook me zelf. ALs je mama bent mag je NIET meer leven? Als maar je gedragen en zo?
Als ik naar de kroeg of feesje ga en ik drink te veel dat ik dronken ben ofzo. Is dat iets waar me kinderen last van hebben?
Nee die liggen veilig bij hun eigen vader of bij de oma te slapen zonder dat ze 1 stro breedte slechte invloeden krijgen
maar dat gaat teveel offtopic.![]()
Naja ik zal het niet doenklaar
Deze uitspraak kan ik zeer waarderen, getuigd van eerlijkheid over jezelf! Niet dat de aktie eerlijk is alhoewel ik dan weer vind als ze het ZELF in JOUW auto geladen hebben en de all-clear geven om te vertrekken ze geen poot meer hebben om op te staan hoe dan ook (en ze dus erg in de handjes mogen knijpen dat het zooi'tje z'n weg terug vond).
Wat ik zou doen? Geen idee, ik sta in de situatie niet en weet geeneens wat een tuinhaard is. Doet ook niets ter zake. Wat je ZOU doen kan je niet zeggen tot je in de situatie verkeerd! Vele moraalridders zijn door de knietjes gezakt op het moment surpreme .... of dachten jullie dat Heer Bush bij z'n eedaflegging heeft gezegd "zal effe lekker oorlogje stoken en bevoking pesten enzo"
... nee hoor, allen eerlijker dan de paus, verklaard als geen ander de hoge cijfers van verliezen en diefstallen van zelfstandigen 
Ik heb al meer maals dingen terugbezorgd en erg botte reacties mogen horen ; verloren goederen in shoppingcenter, verschillende KM's speciaal voor gereden, stond na AFSPRAAK voor gesloten deur, ze had mijn gegevens, nooit een "bedankt" mogen horen. Geldbeugeltje van kind met schoolgeld in, terugbezorgd, een sneer naar kind en vervolgens één naar mij ...
.... En bedankt ja! Teveel terugbetaald in winkel, terug om te melden, hoop gezeik, winkelmanager erbij en in achterkamertje moeten en door de winkel bekeken worden alsof je ene overvaller bent ... T-shirts gevonden, geen naam, met goederen naar winkel van waar die kwamen, sneer ... "hou de zooi, ze moeten maar opletten en hun spul niet achterlaten" ... Ik zeg het, je gaat wel 's denken op de duur of je nog wel zou zeggen of zwijgen

Omgkeerd paar weken terug bij Camieu (frankrijk) wat spulletjes gekocht, gaan we naar andere winkel worden we door boze ratelende dame aangeklampt, hele resem woorden zo snel, kon niet volgen
Even later komt ze op me af, gritst mijn luiertas open en pikt vervolgens mij tas van camieu uit m'n luiertas weg, en loopt roepend en scheldend weg. De winkelbediende legde me in een verstaanbaar tempo uit dat ze me beschuldigde dat iemand haar camieuspullen gepikt had die ze had neergezet ... was ik niet, maar was wel mooi MIJN spullen kwijt ... en geen poot om op te staan
... Een heuse confrontatie zal gevolgd hebben, "mevrouw" was wel 3 keer zo "gespierd" als ik ben
... en ticketje zat in mijn handtas .... Ben gaan melden bij Camieu met mijn ticketje maar nog geen bericht dat iemand het spul terugbracht ... Dan sta je daar, bekeken alsof jij de dief bent terwijl je net onder de ogen van iedereen bestolen werd en de taal niet voldoende beheerst om tegengas te geven ...
en vaak niet samen kunnen werken 

haha )